חדרי בריחה לילדים – הטרנד החדש לבילוי עם הילדים

פצצה גרעינית שעומדת להתפוצץ בערים הגדולות ועליכם לנטרל אותה, פרופסור מומחה לקללות הפרעונים שנעלם במסתוריות ומשימתכם לאתרו תוך זמן קצר, שוד מיוחד של הקזינו בלאס וגאס ועוד מאות סיטואציות מרתקות אחרות שאפשר למצוא רק בסרטים. לעתים אתם כלואים בחדר, ולעתים עליכם לשחרר אחרים. איך שלא יגמר המשחק – כולכם הולכם ליהנות, בכל גיל – החל מילדי בית הספר היסודי ועד למבוגרים שיצאו כבר לפנסיה.

הטרנד החדש לבילוי חכם עם המשפחה
חדרי בריחה לילדים הם הטרנד החדש לבילוי עם הילדים. שיתוף פעולה של בני המשפחה, יחד עם קרובים, עם חברים או אפילו בקבוצה של אנשים שאינכם מכירים, בפיצוח צפנים שיובילו אתכם תוך 60 דקות אל הדרך החוצה. יש משהו שונה בחדרי בריחה אמתיים. אם בעבר היינו מבצעים את המשימות (או את הקווסט) במחשב, עם גרפיקה מתקדמת יותר או פחות, ומוצאים את דרכנו החוצה מחדר וירטואלי – הפעם זה אמיתי.

איך מוצאים חדרי בריחה פנויים?
בארץ פועלים כיום מאות חדרי בריחה, כאשר כל אחד מהם מעניק חוויה ייחודית. הבעיה העיקרית היא שבמיוחד בסופי השבוע או בחגים חדרי הבריחה עמוסים לעייפה, וקשה למצוא מקום פנוי לחוויה הנפלאה הזו. אתר BookEscapeRoom מאפשר לבחור בלחיצת כפתור חדרי בריחה באזור מסוים, בתאריך ובטווח שעות שבחרתם מראש, ולראות את האפשרויות השונות, לרבות תמונות של חדר הבריחה ותיאור המשימה שאותה תצטרכו לפצח.

כל אחד יכול
חדרי הבריחה מותאמים לרמות שונות, החל מילדים שמעולם לא התנסו בחוויה ועד למומחים ברמה בינלאומית לפיצוח קודים – כולם יכולים לפצח את הקודים השונים, ובמאמץ משותף לפתור את המשימה. מפעיל מיוחד הנמצא מחוץ לחדר אך יכול לצפות בווידיאו יכול לשתף אתכם ברמזים שונים לאורך המשימה אם נתקעתם, או לשנות את רמת הקושי למומחים שביניכם.

חדרי בריחה מותאמים לילדים
למי שמחפש דרך מיוחדת לבלות עם הילדים הצעירים יותר, חדרי בריחה ברמות קושי נמוכות, שכמובן אינם דורשים כוח פיזי ובנויים בצורה בטיחותית, מאפשרים גם לילדים הצעירים לפתור תעלומה בעצמם. גם בני הנוער יכולים להצטרף אליהם ולפתור קודים מסובכים יותר.

זה הזמן לשחרר את הילדים מכבלי האינטרנט ומהמסכים המרצדים בבית, ולתת להם לחוות את האתגר במציאות.

2 comments

קרן ע.
ינואר 9, 2017
שלום מחפשת באיזור השרון חדר בריחה לחגוג יומהולדת - מדובר בבנים גיל 9 . אפשר גם 2 חדרים או אחד גדול מדובר על כ15 משתתפים . תודה מראש
יעל
אפריל 27, 2017
האם ישנן חדרים המתאימים למשפחה כשהצעיר ביותר בן 4?