הפנים שמאחורי החדרים - תחנת משטרה

נתניה הולכת וצוברת תאוצה כעיר המרכזת בה חדרי בריחה מהטובים והמושקעים בענף. כיום מונה נתניה 14 חדרי בריחה, זאת מבלי לספור את חדרי הבריחה שנפתחים בישובים שבסביבה.
השבוע, לרגל השנה האזרחית החדשה ולקראת חגיגות יום ההולדת לחדר הראשון בנתניה, יצאנו לנתניה על מנת לראיין את מי שעומדת מאחורי אחד מחדרי הבריחה הוותיקים, שהיה הראשון שזיהה את הפוטנציאל הטמון בעיר. חדר הבריחה "תחנת משטרה" מבית חברת No Exit.

מי אתם?
הפנים שמאחורי חדר הבריחה "תחנת משטרה" היא ניקול זולטריוב (24), מנתניה, סטודנטית לראיית חשבון שבמקביל ללימודים האינטנסיביים היא מתחזקת את חדר הבריחה. קשה שלא להישבות בקסמה של ניקול שמקבלת את פנינו בחיוך רחב.

איך הגעת לעולם חדרי הבריחה?
כמו רבים בתעשייה, גם ניקול נחשפה לעולם חדרי הבריחה באקראי, כאשר הטרנד רק הגיע לישראל. "נחשפתי לעולם חדרי הבריחה לפני כשנתיים כשחיפשתי מתנה מקורית ליום ההולדת של חבר שלי", מספרת ניקול. באותה תקופה היו שני חדרים פעילים והיא החליטה לנסות. הניסיון הזה הביא איתו תיאבון ומיד כשיצאו הם החליטו לעשות את החדר הנוסף באותו מתחם. "אחרי שיצאנו מהחדר השני ידעתי שאני הולכת להקים חדר כזה.", משתפת ניקול. ואכן, לא חלף זמן רב והיא היתה הראשונה לפתוח חדר בריחה בעיר מגוריה, נתניה.

מתי החלטת להפוך את זה לעסק?
הביקור בחדר הבריחה הצית את הרעיון, וכעבור תקופה קצרה אזרה ניקול אומץ והחליטה ללכת על זה בכל הכח, במקביל ללימודיה. החדר התגבש אט אט כאשר היא בונה את הסיפור והחידות. לאט לאט הניצוץ שהחל אי שם ביום ההולדת החל לקרום עור וגידים. והבייבי שלה, כפי שהיא קוראת לו, הפך לחדר בריחה מוצלח. "מפה לשם, עוד שבועיים חוגגים יום הולדת ראשון", היא מסכמת בחיוך.

מה את אוהבת בעולם הזה?
"אני מאוד אוהבת חידות מבוססות לוגיקה. חידות הגיוניות שיש להן פתרון הגיוני", אומרת ניקול. היום ישנה נטייה לקטלג חדרים לפי "ציד הנעולים" שבהם או רמת הטכנולגיה, אולם מה שמדליק את ניקול זה פחות הטכנולוגיה או המנעול אלא איכות החידה. "חידה טובה באמת בהחלט תעשה לי את החדר", היא מסכמת בחיוך ועם ברק בעיניים.

טיפ לשחקנים:
ניקול, כמו ראות חשבון טובה, נותנת לנו טיפ פרקטי. "תאכלו אחרי המשחק, לא לפני", היא אומרת בלי לפרט מדוע, אבל לנו יש השערה שהיא פשוט רוצה לגרום לשחקנים להמשיך ולהנות מעוצמת החוויה גם בארוחה. גזרנו ושמרנו 🙂

תוכניות ושאיפות לעתיד:
ניקול היא מסוג האנשים שעובדים מהלב, האינטראקציה עם האנשים והעובדה שהיא מצליחה להעלות חיוך על פניהם של אנשים היא זאת שממלאת אותה, וזאת השאיפה שלה: "להמשיך לשמח ולהעלות חיוכים אצל אנשים שבחרו לבוא לחדר שלי", היא אומרת בצניעות וממשיכה: "להמשיך לקחת חלק באירועים משמחים כמו ימי הולדת, מסיבות רווקות, הצעות נישואים ועוד", אין לנו ספק שאירוע במקום כזה יהיה הכי שמח שאפשר. בכל אופן, לנו היא כבר הצליחה להעלות חיוך ואת יום ההולדת הבא אנחנו כבר יודעים היכן נחגוג...

אולי לא נוכל לכנות את נתניה בירת השרון, אבל אין ספק שנתניה תפסה מקום של כבוד בסצנת חדרי הבריחה, כאשר זכות הראשונים שמורה לחדר "תחנת משטרה", שמצליח לשמור על מקום של כבוד בתעשייה ההולכת וגדלה.