הפנים שמאחורי החדרים - NoWayOut

את חדר הבריחה "שוד המונה ליזה" בהרצליה קשה לפספס. זה היה החדר הראשון שהציע קונספט מיוחד של שילוב בין חדר בריחה לבילוי בבר, או כפי שהם קוראים לזה, "ברח & בירה". אז השבוע יצאנו לפגוש את שני הצעירים האנרגטיים שעומדים מאחורי המותג NoWayOut. מוכנים?

מי אתם?
דור נצר וגיא זיו, רווקים בני 29 מתל אביב, הם הפנים והרוח החיה שמאחורי NoWayOut.  דור הוא הבעלים של הבר "דולי פרטון" בהרצליה כך שהיה זה אך טבעי, ביחד עם גיא, לקחת את בילוי חדרי הבריחה לשלב הבא באמצעות חיבור בין בילוי בבר וחווית הבריחה. "כשעשינו חדרי בריחה, תמיד הלכנו אחרי זה לעשות עוד משהו – אחרי החדר אתה מרגיש שאתה צריך להמשיך, אפילו רק בשביל לדבר על החוויה. לכן כשפתחנו, היה לנו ברור שאנחנו רוצים להציג בילוי שלם ומקיף יותר".

איך הגעתם לעולם חדרי הבריחה?
כמו רבים אחרים, גם אצל דור וגיא הכל התחיל מחוויה אישית ומביקור בחדר בריחה שגרם להם להתאהב בתחום ולהאמין שגם הם רוצים ויכולים. "הלכנו לעשות חדר ביחד ואמרנו 'וואו, איזה כיף זה!'", המשפט הבא היה "אנחנו יכולים לעשות את זה ממש טוב!" ומכאן הדרך ל"יאללה בוא נעשה את זה", היתה קצרה - הם מספרים בנוסטלגיה.
ההזדמנות כמובן לא אחרה לבוא, וכאשר ניתנה אפשרות להקים את החדר בצמוד ממש לבר, הדולי, דור וגיא לא חשבו פעמיים והחליטו לצאת לדרך ולהגשים את החלום.

מה אתם אוהבים בעולם הזה?
"אין גבולות", הם מצהירים בצורה נחרצת. "זה ענף של חולמים ורומנטיקנים שהכל בו אפשרי". כאשר משפט שכזה נאמר ע"י צעירים שהוכיחו שהם יודעים לא רק לחלום, אלא גם לעשות, לא נותר לנו אלא להסכים ולקוות שגם את הגבולות שלנו נפרוץ יום אחד.
דור וגיא הם אנשים של אנשים וחשוב להם להדגיש גם את האהבה הרבה שלהם לממשק עם השחקנים ולצורות החשיבה השונות שמתגלות במהלך המשחקים הרבים, או כפי שהם קראו לזה "ניסוי חברתי מתמשך"...

במה מיוחדים החדרים שלכם?
לא קשה לפספס במהלך הראיון שמדובר בצעירים מזן אחר. הם מביאים עימם חדשנות רבה, מבט שונה והבנה עמוקה בצרכיהם של אנשים. זה מה שהביא אותם לחשוב על השילוב, הפשוט אך הגאוני, של חדרי הבריחה עם ברים. למעשה, שתי החוויות, כל מהותן הוא חיבור בין אנשים. הם בחרו להעניק חוויה מושלמת ובלתי נשכחת לשחקנים ואת זה הם עושים לא רק באמצעות האוכל והשתיה בבר אלא גם בתוך החדר עצמו.  החדר שלהם, "שוד המונה ליזה" מבוסס על חמשת החושים ועל מנת לפתור אותו תצטרכו לראות, לשמוע, למשש, להריח וגם לטעום.
דור וגיא מספרים לנו על פעמים בהם השחקנים לוקחים את זה צעד קדימה, "קרה לנו שאנשים התחילו ללקק דברים הזויים כמו את הקירות", מספרים דור וגיא בחיוך. לנו אין ספק שאנשים יוצאים מהחדר עם טעם של עוד 🙂

טיפ לשחקנים:
"לא ללקק קירות", הם אומרים ספק בצחוק ספק ברצינות.

תוכניות ושאיפות לעתיד:
דור וגיא לא נחים על זרי הדפנה, השאיפה שלהם היא להמשיך לחדש ולאתגר את קהל הבורחים. "אולי נביא את הבשורה הבאה בתחום חדרי הבריחה", הם אומרים, שומרים את הקלפים קרוב לחזה. לנו אין ספק שהם יעשו זאת, כפי שהם עשו עד כה.  ולכם? לא נותר אלא לחכות.

אין ספק שהראיון הזה העניק לנו חוויה על חושית; שיחה עם צעירים אמביציוזים שיודעים לחלום, אבל גם לבצע.
מה שבטוח - יצאנו רעבים, אבל אל דאגה, לא ליקקנו את הקירות, פשוט קפצנו לבר הסמוך, אנחנו מכירים במקרה את הבעלים...