חדרי בריחה מסוג חדרי חושך – האם כדאי?

חדרי חושך כשמם כן הם, חדרי בריחה המבוססים על כך שהאתגר בהם מבוצע תחת חושך. בעת בניית החדר מקפידים על יצירת חושך כמעט מוחלט, כאשר במהלך האתגר מאפשרים מקורות תאורה קטנים וקלושים מאוד רק על מנת לאפשר ביצוע של האתגר.

בחדרים הללו הקירות והתקרה צבועים שחור, החדרים ללא תאורה משמעותית וכמובן, אסור להכניס מכשירים ניידים או כל אביזר אשר יאפשר לכם לקבל מקור אור חיצוני מלבד זה שתקבלו בחדר, בין אם מראש ובין אם מדובר במקורות אור שידלקו רק עם פתרון של חידות מסויימות.

מה המטרה של החדר הזה? במילה אחת – פחד.

למה זה טוב?

יצירת פחד במהלך פתרון חדר בריחה משפיעה מאוד על החוויה ועל האתגר כולו. כאשר אדם נמצא תחת לחץ או פחד אמיתי, יהיה לו הרבה יותר קשה לפתור את החידות והוא יצטרך להתאמץ הרבה יותר ולהרגיש את האדרנלין זורם בדם שלו לאורך כל האתגר.

מדובר בעניין משמעותי מאוד אשר יכול להפוך חדר בריחה שהייתם יכולים לפתור ב10 בתאורה, לחדר בריחה של שעה ויותר תחת חושך. החושך מעצים את האתגר והופך את הפתרון להרבה יותר קשה, ולכן אנשים שמחפשים אתגר אמיתי ומשמעותי באמת בחדרי הבריחה בוחרים דווקא בחדרי חושך.

למי זה מתאים?

חדרי חושך מתאימים בעיקר לאנשים אשר כבר מכירים את סצינת חדרי הבריחה ומנוסים בלא מעט חדרים. אנשים כאלו יכולים למצוא בחדרי החושך העצמה של האתגר ודרך לפתור אותו בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה, במיוחד אם הם מרגישים כי כבר מיצו את האתגרים הרגילים ובשל הניסיון שלהם עם חדרי בריחה בארץ קל להם מאוד לנצח את האתגר.

חדרי בריחה חשוכים הם הרבה יותר מפחידים ולכן הם לא יכולים להתאים לכל אחד. לדוגמא, נשים בהיריון או ילדים קטנים לא יכולים להיכנס אל החדרים הללו. לא רק החושך שוכן בחדרים הללו, אלא גם אלמנטים שונים אשר מעצימים את הפחד בצורה הרבה יותר משמעותית כמו נורות שנדלקות, תפאורה מלחיצה או אפילו שחקן שיוצא מתוך החושך ומפחיד את המשתתפים, ולכן אנשים רגישים לא יכולים להשתתף בחדרים הללו.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*