איך תבחרו חדר בריחה בצורה נכונה?

איך תבחרו חדר בריחה בצורה נכונה?

אם כבר ביצעתם חיפוש באתר שלנו, בוודאי הבחנתם במגוון רחב מאוד של חדרי בריחה אשר יכולים להתאים לכם ויכולים לענות על הצרכים שלכם, אך איך תוכלו לבחור את חדר הבריחה המתאים ביותר? מה יאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם מבצעים את ההחלטה הטובה ביותר ובוחרים בחדר אשר תוכלו ליהנות מהשהות בו על הצד הטוב ביותר? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

מי מגיע?

אחת השאלות הראשונות שאתם צריכים לענות עליהן בכדי לבחור את חדר הבריחה הנכון עבורכם הוא מי מגיע אל חדר הבריחה. בדקו את הרכב הקבוצה - בכמה אנשים מדובר? האם כולם באותו הגיל או שהקבוצה מורכבת מגילאים שונים? מה ההעדפות של רוב חברי הקבוצה ועוד. ככל שהקבוצה גדולה יותר, ייתכן כי מגוון ההעדפות יהיה רחב יותר ולכן חשוב למצוא חדר שיוכל להתאים לכולם וכל אחד ימצא בו את המקום הנכון עבורו ואת החוויה ממנה הוא יהנה בצורה הטובה ביותר.

מה המיקום המועדף?

עוד נושא שכדאי לבדוק מראש הוא המיקום של חדר הבריחה. אם אתם מחפשים חדר בריחה בתל אביב, או בעיר עמוסה וצפופה דומה, בדקו את המיקום המדויק של החדר, האם יש חניה במקום, האם ניתן להגיע אליו עם תחבורה ציבורית במידת הצורך, האם יש מסעדה או מקום בילוי נוסף בסביבה אליו תוכלו ללכת אחרי החדר ועוד. במיוחד אם אתם מתכננים בילוי קבוצתי, חשוב לבדוק את כל הנושאים הללו מראש בכדי להימנע מעיכובים מיותרים הקשורים בתיאומי שינוע מול כלל החברים בקבוצה.

מה האתגר?

באתר תוכלו למצוא שלל חדרי בריחה - כאלו הנסובים סביב קונספט מסויים, חדרי בריחה הכוללים אתגרי חשיבה או אתגרים מתמטיים ועוד. לפני שאתם בוחרים את החדר, כדאי לבדוק את סוג האתגר המדובר ולוודא כי הוא יכול להתאים לחברי הקבוצה, במיוחד אם מדובר באתגרים המצריכים יכולת חשיבה וידע מתקדמים מאוד, כאלו שלא יכולים להתאים לכולם ובמידה ולא תהיה התאמה, חברי הקבוצה עשויים להיות מתוסכלים מאוד מאי יכולתם לפתור את האתגר ולנצח את חדר הבריחה.