בדרך לחתונה עוצרות בחדר בריחה: מסיבת רווקות אחרת

אם את צריכה לארגן מסיבת רווקות ולא בא לך לעשות עוד מסיבה בקריוקי, או פיקניק בים עם פשטידות ומשחקי חברה, או בבית של מישהי עם מנחה לסדנה בנושא מיניות, כי הכל כבר כל כך טחון, בואי תשמעי משתי בנות שארגנו מסיבת רווקות לחברה בחדר בריחה על החוויה הייחודית וכל כך כיפית.
אופציה חדשה בשטח

הג'וב האחרון שיצא מנתב"ג
מספרת על מסיבת הרווקות הייחודית שארגנה לחברה טובה:
"אדווה ואני עבדנו יחד בנתב"ג. כשהיא עמדה להתחתן, החלטתי לארגן לה מסיבת רווקות בחדר בריחה 'הג'וב האחרון'. את החדר בחרתי בעקבות המלצות ברשת, ובלי קשר לקונספט של מסיבת רווקות הוא בעיניי בחירה מושלמת.
כדי לא לעשות סתם חדר בריחה, עשינו הכנה מוקדמת: דיברנו עם המפעילה של החדר וביקשנו ממנה להכניס לחדר אביזרים שהכנתי מראש - חוטיני, הינומה, בירית, שלט BRIDE TO BE, וכוסות קאווה להרים לחיים. המפעילה שילבה את הפריטים השונים בחדר הבריחה, מתוך ההיכרות שלה את המשחק והחדר.
לכלה, אדווה, לא היה מושג לאן אנחנו הולכות. אמרנו לה רק לבוא בשמלה לבנה, בשביל האווירה. היינו 5 בנות, כולן חברות של אדווה, אבל לא כולן מכירות אחת את השניה, וחוץ מאחת - כולנו היינו כבר בחדרי בריחה בעבר.
ביום מסיבת הרווקות, אספנו את הכלה בשמלה הלבנה והגענו כולן יחד למקום. כשהיא הבינה שאנחנו עושות חדר בריחה היא כל כך הופתעה ושמחה, כך שכבר ההתחלה היתה טובה. כדי להעלות את המצב רוח עוד יותר, הגענו קצת לפני שעת ההזמנה שלנו והרמנו כוסית לחיים עם הכלה, כך שכולן נכנסו לראש טוב כבר בשלב הזה.
בחדר עצמו, האווירה היתה הכי כיפית וחברית. כולנו עבדנו יחד, ולאורך המשחק גילינו אחת אחת את ההפתעות שהחבאנו בחדר. זה בכלל לא שינה ולא היה מורגש שלא כולם הכירו לפני כן, ויכול להיות שזה אפילו תרם. כל הבנות באו בראש טוב ופתוח, וברגע שכולן שיתפו פעולה והיו באווירה טובה, היה פשוט מגניב. אדווה כל כך שמחה, היתה ממש בשוק מהרעיון המקורי ולא הפסיקה להחמיא ולהודות שלנו.
בעקבות מסיבת הרווקות בחדר בריחה, בחתונה של אדווה היינו כל הבנות כבר כמו חברות הכי טובות. זה היה מדהים.
תעשו מסיבת רווקות בחדר בריחה. זה פשוט כל כך אחר, כיפי ומיוחד. אם אתן הולכות על זה, אני ממש ממליצה לעשות את זה בקבוצות לא גדולות מדי; אל תחששו ללכת עם בנות שאתן לא מכירות – זה מגבש והופך את הבילוי לחוויה אדירה; דברו עם המקום ועם המפעילים ותוודאו שהחדר מתאים ואם אפשר לשדרג אותו עם תוספות ונגיעות אישיות לכלה; ובואו בראש טוב ופתוח, כדי שיהיה לכן מדהים."

מסיבת רווקות ב"רעש לבן": תחרות בין שני חדרים
שחר ארגנה לאחרונה מסיבת רווקות לחברה בחדר הבריחה 'רעש לבן' של וורטיגו. חברות הבנות של המסיבה הן חברות טובות עוד מתקופת הצבא, ורצו לחגוג לכלה בצורה שונה ומיוחדת מהשטנץ הקבוע של מסיבת רווקות.
הן היו 10 בנות סה"כ, ולכן הלכו על הרעיון הגאוני של חלוקה לשתי קבוצות בשני חדרים זהים, כך שהן בעצם יצאו לתחרות בין שני הקבוצות, בשני חדרים צמודים, תוך קשר ושיתוף פעולה בין הקבוצות במהלך המשחק: מה שקרה בחדר אחד השפיע על מה שקרה בחדר השני. בעינינו זה מגניב בטירוף...

שחר מספרת לנו:
"הצוות במקום תרם להצלחה המסחררת של המשחק, ללא ספק. בין אם זה שיתוף הפעולה המדהים שלו, זה שפינקו אותנו בכיבוד ושתיה כך שהתחלנו את העניינים בהרמת כוסית יין לפני המשחק, וזה שהם היו בווייב מעולה לאורך כל המשחק ועשו לנו ממש אווירה שמחה וחגיגית, ולכלה במיוחד.
אגב הכלה, עבורה זו הייתה הפתעה מוחלטת – מסיבת רווקות בחדר בריחה, וכמו כל יתר הבנות – היא הייתה בהיי מההתחלה ועד הסוף. זה גם היה חדר הבריחה הראשון שלה, אז בכלל זה היה לה הכי מרענן וחדש.
החבאנו בתוך החדר את הסרט BRIDE TO BE, כך שהיא מצאה אותו במהלך המשחק. החדר היה ממש מאתגר, מה שהכניס את כולנו לאדרנלין, בנוסף לעובדה שהתחרינו חדר בחדר וכל הזמן הייתה תקשורת בין החדרים, כך שהיינו ממש בסוג של מרוץ למיליון פוגש חדר בריחה פוגש מסיבת רווקות של חברות ותיקות מהצבא.
אחרי שסיימנו את חדר הבריחה, היינו בכאלה אנרגיות, שהמשכנו לבר לחגוג ולהעביר חוויות בין שני החדרים ובתוך כל חדר. לא הצלחנו להפסיק לדבר על מה שהיה, לצחוק וכל כך לשמוח על הבחירה המעולה שעשינו.
אני חושבת שזו אופציה מעולה למסיבת רווקות, גם מבחינת תקציב. מהניסיון שלנו, אני חושבת שמאוד חשוב לבחור חדר בריחה טוב וכיפי, עם צוות או מפעיל קשוב שירים לכן את האווירה עוד יותר, ולשלב אלמנטים של החתן או הכלה כדי להפוך את החדר והחוויה לאישיים."

ללא ספק, חדר בריחה הוא ה-טרנד החדש בכל מה שקשור למסיבות רווקים – רווקות. בעיקר לחבר'ה שנמאס להם מכל המסיבות הבנאליות והשגרתיות ורוצים לאתגר את המוח.
אל תשכחו להזמין אותנו, כן?

* הכתבה נכתבה בסיוע אתר מתחתנים למען מתחתנים, האתר המוביל בישראל לחוות דעת על נותני שירותים בתחום החתונות.