בלוגר אורח - ג'ימי מי?

שלחנו את גילת, בעלת ניסיון של מעל ל-30 חדרי בריחה, שערב צוות בחדר הבריחה "ג'ימי מי?" של חברת InsideOut בתל אביב, בהרכב של 6 מנוסים ומתחילים.

חוות הדעת:

ערבי צוות - מי מאיתנו לא נתקל בסוגיה באיזו פעילות נבחר ואיזו הפעלה תתאים לכל הצוות? פעילות כזו שכולם יוכלו להתחבר אליה, תהיה נעימה ולא מעיקה, חדשנית ומקורית, כזו שתצליח להוציא אותנו אל מחוץ לבית וללב תל אביב באמצע השבוע... לאחר חיפושים רבים שכללו הצעות מגוונות ולעיתים נדושות, בחרנו להתמקד בעולם חדרי הבריחה, זה שמוכר מזמן כפעילות גיבוש אולטימטיבית לחברות, צוותים ולסתם קבוצות חברים או משפחות.

אז איך צוות של שש נשים, קבוצה וירטואלית למדי, בוחר חדר בריחה? חיפשנו חדר לקבוצות שיוכל להכיל את כולנו, אחד שיוכל להפתיע אותנו ולהיות מקורי, בכל זאת, כמעט כולנו ביקרנו בחדר אחד או שניים (או ארבעים...). התחלנו במלאכת הסינון והחיפוש, ניפינו חדרים שחלק מהצוות ביקר בהם, חדרים המיועדים לפחות משישה אנשי צוות, כאלה שנמצאים בתל אביב כדי שהגישה תהיה נוחה לכל מי שמגיעה מחוץ לעיר, הרבה אילוצים אבל רגע לפני שהתייאשנו קיבלנו המלצה חמה וההחלטה הייתה ברורה. קראנו על החדר מעט ביקורות והחלטנו שזה זה - מצאנו את החדר המתאים לחגוג בו סיום פרויקט ולהיפגש פנים אל פנים, מעטה המסתורין סביב החדר שבה אותנו ובצדק.

הגענו למקום בשעת ערב די מוקדמת, לשמחתנו מצאנו חניה בקלות וממש בקרבת החדר, הצטיידנו בקפה וקפצנו למים, ההתחלה הייתה נהדרת, לא אוכל להכביר במילים כדי לא להרוס את החוויה, אבל האמינו לי, לא ראיתי כזו התחלה כיפית ומזמינה להמשיך את הפעילות בחדרים אחרים. לרגע קט עזבנו את תל אביב והאווירה כולה אומרת בייג'ינג, מצאנו את עצמנו מטיילות ברחובות העיר ומסתבכות עם ראש המאפיה הסינית. כאן המקום לומר שבעלי החדר רקמו מכלול שלם של משימות, חידות, תפאורה ומיקום שמשתלבים בצורה אדוקה, האווירה מרשימה ואותנטית.

בגזרת החידות ועבודת הצוות הרגשנו שכל אחת תרמה לעבודה המשותפת ולמרות ההרכב הרחב לא הורגשו צפיפות או 'זמן מת' במהלך המשחק כמו שחשתי במקרים אחרים. חדר מומלץ, שווה להגיע אחרי השעה 22:00 ולהתפעל מהדרך והדיוק, תהנו גם אם תגיעו ב21:00 אבל לשם הכנות, אני חושבת שההנאה תגבר ככל שהשעה תתאחר. אל תקראו ביקורות, חבל, כל ניסיון לספר על החדר באריכות עלול להרוס ולהוות ספויילר, פשוט תזמינו אותו. ממליצה לכם to stick around בסוף החדר, הצטערנו שלא יישמנו את ההמלצה הזו בעצמנו...

לסיכום:

חדר נהדר, אווירתי מאוד והחידות היו מפתיעות ומהנות, מומלץ ל-5-6 משתתפים, לא מתאים לקלסטרופוביים, ילדים או משפחות.

דירוגים:

אווירה ואפקטים - 5/5

מקוריות החידות - 4/5

זרימה - 5/5

עיצוב ותפאורה - 5/5

טכנולוגייה - 4/5

אירוח והפעלה - 5/5