בלוגר אורח - חדר בריחה עיר החוטאים של חברת לוגיקה

לירן ברזילי עוד 2 בורחים "משופשים", ברחו מחדר הבריחה "עיר החוטאים" של חברת לוגיקה, ושמחים לשתף אותנו בחוויה.

חוות הדעת:
תל אביב זו העיר המתאימה ביותר כדי לחוות חדר כמו עיר החוטאים. עיר החוטאים הוא חדר פרפורמנס עם שחקן או שחקנית שבלעדיהם החדר לא יכול להתקיים. בעצם, הוא יכול להתקיים, אך זה לא יהיה אותו דבר. הגענו לתל אביב בידיעה שנצטרך להיכנס לחניון, ובאמת מול החדר יש חניון מסודר, רק צריך לחצות את הכביש. באותו היום תל אביב הייתה טובה אלינו, היינו ברי מזל ומצאנו חניה ברחוב סמוך. שיחקנו 3 שחקנים עם ניסיון של 16, 12, 11 חדרים. הגענו ללובי מאוד נעים ולא מרמז על הבאות. המפעיל נתן לנו הסבר קצר ונכנסנו לחדר. הכניסה ממש נותנת את התחושה של "הרחובות שאתם הולכים להסתובב בהם לא בטוחים, תיזהרו"...

סיפור הרקע לחדר הוא הסרט עיר החוטאים, אך גם אם לא ראיתם את הסרט, כמוני, תוכלו להנות מהחדר. התפאורה מאוד מאוד נאמנה לתמה, העיצוב נותן תחושה של מקום קריפי-ביזארי-קינקי. למרות שלא מדובר בחדר אימה, היו לא מעט רגעים שפחדתי (מודה, אני פחדנית מהשורה הראשונה...), בעיקר בגלל השחקנית שבלעדיה החדר היה שונה לגמרי. החשקנית שליוותה אותנו לאורך המשחק ממש שיחקה אותה.

החדר הוא לינארי, אין צייד מפתחות, אך מעט צייד מנעולים. החידות ברובן מאוד קשות ולכן ממליצה להגיע בהרכב של לפחות 4 אנשים, אפילו 5 אם אתם שחקנים מתחילים. היו חידות ומשימות בשפע, חלקן מקוריות מאוד. החדר כמובן לא מתאים לילדים ומשפחות מבחינת התכנים. אחרי 5 רמזים, שזה המון מבחינתי אך לא הייתה ברירה, יצאנו מהחדר בזמן של שעה ושמונה דקות. 

לסיכום:
נהננו מאוד מהאווירה השונה. השחקנית מאוד תרמה לאווירה.
האדרנלין מהמקום לא עזב אותי גם הרבה זמן לאחר מכן וזאת מבחינתי ההוכחה שהחדר עשה את שלו!
מומלץ להרכבים של 4-5 אנשים מנוסים, לא מתאים לילדים או משפחות.

דירוגים:
אווירה ואפקטים - 5/5
מקוריות החידות - 5/5
זרימה - 4/5
עיצוב ותפאורה - 5/5
טכנולוגייה - 4/5
אירוח והפעלה - 3/5

אז אם אתם טרם התנסיתם בחדרי פרפורמנס עם שחקן, החדר "עיר החוטאים" יכול להתאים לכם בדיוק, וכל שנותר לנו זה להמליץ לכם למהר ולהזמין מועד פנוי לחדר.

רוצים להיות בלוגרים שלנו? רוצים שבלוגר יסקר את החדר שלכם? שלחו לנו מייל

logica2