בלוגר אורח - חדר הטיהור של חברת Quest Room

לירן ברזילי, בורחת מנוסה, ברחה ורצה לספר על חוויותיה מחדר הבריחה "הטיהור" של חברת Quest Room, בהרכב של 4 חלקם מנוסים וחלקם מתחילים.

חוות הדעת:
לפני כחודש וחצי, נפתח בחיפה חדר אקשן מאלף שנקרא "הטיהור". החדר שייך לחברת Quest Room שבאמתחתה עוד מספר חדרים, ביניהם חדר האימה "הטינה". החדר ממוקם באזור תעשייה בחיפה ובשעות הערב יש חניה בשפע. למגיעים ברכבת מאזור המרכז, תוכלו לרדת בתחנת "לב המפרץ" ובהליכה קצרה של 10 דקות לכל היותר, תגיעו למקום.

היינו 4 שחקנים עם ניסיון של 15, 11, 10, 6 חדרים. נכנסנו ללובי מעוצב, מאוד יפה, יש שתייה קרה וחמה. כשהיינו בלובי שמענו מידי פעם את הצרחות של הקבוצה שעשתה את "הטינה" , זה היה מאוד משעשע! חשוב לציין בהזדמנות זו שהטיהור הוא לא(!) חדר אימה ואינו מפחיד בכלל לטעמי, כך שאם אתם פחדנים כמוני, אין לכם ממה לחשוש.

הטיהור כניסה

קיבלנו תדריך בטיחות קצר מהמפעיל שלנו מייק (מפעיל מעולה), שהוא גם הבעלים של החדר. הוכנסנו לחדר אחד אחרי השני בעיניים מכוסות (כיסויי עיניים תמיד מכניסים לאווירה בעיניי). למרות שבא לי לתאר את מה שקרה מרגע זה ואילך בפירוט, אני לא אעשה זאת מחשש כבד לספויילרים. סרטון הסבר עם הרקע לסיפור החדר ניתן לנו בתוך החדר. הסרטון, החידות והתפאורה מאוד נאמנים לתמה המבוססת על הסרט הטיהור (אין חובה לראות את הסרט לפני). למי שלא מכיר, בסרט מסופר על תאריך מסוים בשנה בו ניתן לעבור על החוק במשך 12 השעות של הלילה ולעשות כל פשע העולה במוחם הזדוני של האנשים וזה יהיה חוקי. סיפור החדר הוא שאנחנו נמצאים בשעה האחרונה של הטיהור, כאשר חדר הבקרה שלו הותקף ואנחנו צריכים לעצור את הטיהור ע"י תיקון חדר הבקרה.

מבחינת אווירה - כיסויי העיניים, המפעיל, הסרטון, הפסקול ברקע והתפאורה מאוד מכניסים לאווירה ובאופן כללי יש כל הזמן תחושת אקשן. מבחינת חידות - החידות והמשימות מאוד מתאימות לתמה, אין צייד מנעולים ומפתחות כמעט בכלל. החדר לינארי ויש שפע של חידות מקוריות ומעניינות שאת חלקן לא ראיתי בעבר, לרגע לא היה לנו משעמם. מדובר בחידות ברמת קושי מאוד גבוהה, וצריך להפעיל את הראש. לאחר 62 דקות, (מביש שלא עמדנו בזמן, אך מדובר בחדר קשה) עם כ 4 רמזים/הכוונות, יצאנו מהחדר עם רמת אדרנלין מאוד גבוהה. תרמה לכך גם היציאה המעולה מהחדר שסוגרת את הסיפור בצורה מאוד יפה.

הטיהור יציאה

לסיכום:
חדר מהנה ביותר, יצאנו נלהבים, מומלץ מאוד מאוד!
לדעתי מתאים ל-3 מנוסים מאוד, 4 בינוניים או 5 מתחילים.

דירוגים:
אווירה ואפקטים - 5/5
מקוריות החידות - 5/5
זרימה - 5/5
עיצוב ותפאורה - 4/5
טכנולוגייה - 4/5
אירוח והפעלה - 5/5

אז אם אתם מחפשים חדר בריחה מהנה במיוחד, חדר הבריחה "הטיהור" יכול להתאים לכם בדיוק, וכל שנותר לכם למהר ולהזמין מועד פנוי לחדר.

רוצים להיות בלוגרים שלנו? רוצים שבלוגר יסקר את החדר שלכם? שלחו לנו מייל

הטיהור - לובי