בלוגר אורח - מוזיאון נטוש

פרומה קינד, בעלת ניסיון של כ-20 חדרי בריחה, על חוויות הבריחה שלה מחדר הבריחה "מוזיאון נטוש" של חברת ExitRoom בחיפה, בהרכב של 4 מנוסים.

חוות הדעת:

עולים שלב. כפי שכבר ידוע לכל מי שקצת התנסה בחדרי בריחה, מדובר בענין ממכר. אהבת חדר אחד? תרצה לנסות עוד אחד, אהבת גם אותו? תרצה להתנסות בעוד עשרה חדרים. האדרנלין, ההתרגשות, ההצלחה, הקושי והחוויה הכללית המספקת תגרום לכם לרצות עוד ועוד מאותו הדבר. כמובן שכל חדר הוא שונה ובכל פעם אתם חווים דברים חדשים, ובהתאם הציפיה עולה מחדר לחדר ואתם מקווים להיות מופתעים ומסופקים. בעוד שבתחילת הדרך נהניתם מכל חידה ואהבתם כמעט הכל, כעת אתם מצפים לאתגרים חדשים ומיוחדים. כאן נכנסים לתמונה החדרים החדשים שמרימים את הכפפה ומספקים לכם המנוסים שבחבורה את הריגוש הדרוש.

בחדר "מוזיאון נטוש" בחיפה יוכלו הוותיקים שביניכם לקבל את מנת הריגוש החדשה, ואת עלית המדרגה לה ציפיתם. אם אתם חדשים בתחום אל תתחילו בחדר הזה. חבל. שמרו את החוויה הזו להמשך ותהינו הרבה יותר. פה ניסחו מחדש את ההגדרה "חידות קשות" או "חדר קשה" ואתגרו אותנו לגמרי עם חידות בלתי שגרתיות בעליל, חדר מורכב מאד שכל שלב בו הוביל אותנו לעוד ועוד משימות. החידוש העיקרי בחדר הוא הצטרפות שחקן לחדר. תפקידו של השחקן בחדר הוא להשתלב באווירה ולהוות חלק מההתרחשויות (לא...לא מגלה..בלי ספוילרים כמובן) אוסיף ואומר כפי שמשתמע משם החדר שיש בו לא מעט אימה, אבל מהסוג הטוב.

מומלץ להגיע לחדר הזה בהרכב של לפחות 4 משתתפים כדי להתגבר על כל המשימות. התועלת המופקת מהשתתפות 4 משתתפים ומעלה היא שכל אחד ואחד מהמשתתפים תורם את חלקו ואת הצד שבו הוא טוב ולא פעם יש גם הפתעות ורעיונות לא רעים בכלל שמעלים החברים. כמובן שאם החדר קל וקטן עדיף שתבואו זוגית, אבל ב"מוזיאון הנטוש" 4 זה ממש נדרש. כשאתם עומדים אובדי עצות ולא יודעים איך להתקדם מפה הלאה, פתאום צצה הברקה מישהו וככה אתם מתקדמים. אנחנו (לצערינו) נאלצנו לבקש עזרה (אח איזו השפלה......) ואכן קבלנו אותה ממפעילי החדר וכל פעם בדרך מפתיעה אחרת. לא, אין כאן מכשירי קשר כמו שמקובל בהרבה חדרים, הרמזים מגיעים בדרכים מפתיעות ממש.

לסיכום:

לוותיקים, למאותגרים, ללא פחדנים, לתחושת וואו עשיתי את זה, רוצו. מומלץ ל-4-5 משתתפים מנוסים. לא מתאים לקלסטרופוביים.

דירוגים:

אווירה ואפקטים - 5/5

מקוריות החידות - 5/5

זרימה - 5/5

עיצוב ותפאורה - 5/5

טכנולוגייה - 5/5

אירוח והפעלה - 5/5