בלוגר אורח - שוד בנק

לירן ברזילי, בעלת ניסיון של מעל ל-15 חדרי בריחה, בורחת מחדר הבריחה "שוד בנק" של חברת ExitRoom בחיפה, בהרכב של 3 מנוסים.

חוות הדעת:

יום שלישי בשבוע, הזמן המתאים להתעורר משבוע מנומנם ולצאת לשדוד בנק! כן, שמעתם נכון, אני חברה בצוות שודדים שכבר שדד קזינו ובנק בתל אביב ועכשיו הגיע הזמן לשדוד בנק בחיפה! כאמור, צוות השודדים הקבוע והמיומן עם ניסיון של 16, 11 ו 10 חדרים הצפין לחיפה בכדי לבצע שוד זריז ולהסתלק מבלי להשאיר עקבות.

החדר ממוקם באזור תעשייה ובשעות הערב יש שפע של חניה. שחר המפעיל שלנו פגש אותנו בלובי של המקום, המצויד בסוכריות, שתייה קרה וחמה ומשחקי חשיבה, ונתן לנו תדריך בטיחות קצר. הוכנסנו למבואה, שם שחר ביקש שנמתין לו. לאחר התארגנות קצרה הכניס אותנו לחדר בצורה מגניבה ביותר שלא אפרט עליה פה מחשש לספוילרים, רק אגיד שזה תרם מאוד לאווירה. כמו כן, הוא סיפר לנו את סיפור הרקע לחדר. נכנסנו לחדר מצוידים בתיק ובמכשירי קשר, כך תקשרנו עם המפעיל. החדר עצמו מחולק בצורה יפה מאוד ובזכות החלוקה הזו הוא מאוד מאוד דינמי. התפאורה והחידות מאוד נאמנות לתמה של החדר. החידות בחדר הן מקביליות ברובן, ויש צייד מפתחות בכמות סבירה. החידות מאוד תואמות לתמה של החדר ומבחינת דרגת קושי הן בעיני ברמת קושי בינונית. כלומר, שחקנים עם ניסיון של 10 חדרים ומעלה יסתדרו מצוין וירגישו שהחדר זורם להם מאוד.

החדר זרם לנו מאוד, התרוצצנו ממקום למקום ועשינו עבודת צוות מעולה בזכות העובדה שתקשרנו המון והעברנו מידע מאחד לשני. היו שני קטעים שנתקענו בהם וזה קצת תסכל אותנו, אך למעט זאת עשינו יופי של עבודה 😉 היציאה מהחדר, כמו הכניסה, מאוד מדליקה הודות למפעיל.  לאחר שקיבלנו רמז אחד והכוונה אחת, הצלחנו לשדוד את הכספת של הבנק תוך 60 דקות (מתוך 70 דקות שהחדר מקצה). 

לסיכום:

היה ערב מהנה ואיכותי! מתכוננים לשוד הבא! החדר מתאים לדעתי לקבוצות של עד 6-7 מתחילים ולמנוסים עד 4 שחקנים. כמו כן, מתאים למשפחות. 

דירוגים:

אווירה ואפקטים - 4/5

מקוריות החידות - 3/5

זרימה - 3/5

עיצוב ותפאורה - 4/5

טכנולוגייה - 4/5

אירוח והפעלה - 3/5