בלוגר אורח - חדר תקועים בלב ים

הבלוגרית, לירן ברזילי, בעלת ניסיון של מעל ל-10 חדרי בריחה, בורחת מחדר הבריחה "תקועים בלב ים" של חברת Pandora Box בתל מונד, בהרכב של 4 חלקם מנוסים וחלקם מתחילים.

חוות הדעת:

ויתרתי על מנוחת צהריים של יום שישי, הכל כך קדושה עבורי, והגעתי למשחק כייפי בPandora Box הנקרא "תקועים בלב ים", ככה מתנהגת מכורה אמיתית! החדר המדובר ממוקם בתל מונד, קל מאוד להגיע, יש חניה בשפע וגם מרכז מסחרי עם כמה בתי קפה ומסעדות להשלמת הבילוי... קיבל את פנינו אריאל, המפעיל שלנו ואחד מבעלי החדר. ההפעלה של אריאל הייתה מעולה, כיוון שהוא לא התערב שלא לצורך, והרגשנו שהוא איתנו לאורך כל המשחק. כמו כן, כשביקשנו רמזים, הם היו במידה הנכונה וניתנו כהכוונה בלבד. מכיוון שהבנתי שהחדר מאוד מתאים לילדים, גייסתי את האחיינים שלי למשימה ואת הדוד השני שלהם. היה לנו ניסיון של 13, 10, 2, 2 חדרים.

החדר הוא לינארי ברובו, אך יחד עם זאת לאף אחד לא היה משעמם לרגע. אריאל נתן לנו תדריך קצר, לא לפני שכל אחד מאיתנו שם כיסוי לעיניים (מאוד מכניס לאווירה), ובעודנו מכוסי עיניים, הוא סיפר לנו את הרקע לחדר- "אתם מלחים בספינה שהותקפה ע"י פיראטים. את רב החובל הפיראטים לקחו בשבי, אך הוא הספיק להשאיר אחריו רמזים כדי לעזור לכם להגיע לחוף מבטחים. עליכם למצוא את הרמזים, לפענח אותם ולמצוא את דרככם באמצעותם." מוכנים ודרוכים נכנסנו לחדר, מסתערים על כל פינה אפשרית... ומתקדמים בבטחה מרמז לרמז.

אהבתי מאוד את חידת הכניסה, מאוד מקורי בעיניי. החלוקה של החדר מאוד טובה ויש זרימה מצוינת. העיצוב והתפאורה פשוטים יחסית, אין טכנולוגיה מתקדמת, אך לי זה לא הפריע ועשה מצוין את העבודה- היופי שבפשטות... כיוון שהחדר נחשב כמתאים למשפחות, החידות בו יחסית פשוטות, אך כן מצריכות חשיבה, גם של המבוגרים. כמו כן, יש בחידות ובמשימות מידה של יצירתיות. לאחר 48 דקות של כיף! ועם שני רמזים/הכוונות... יצאנו מהחדר עם חיוך ענק על הפנים! הילדים לא הפסיקו להגיד כמה שהחדר מדליק, שזה החדר הכי כייפי שהם היו בו ושהם מאוד נהנו. גם כשישבנו במקדונלדס שנמצא מעבר לכביש, הם המשיכו לדבר על החדר בהתלהבות רבה!

לסיכום:

החדר מאוד מתאים כחדר ראשון, מתאים למשפחות ולילדים ולקבוצות של מתחילים.

דירוגים:

אווירה ואפקטים - 4/5

מקוריות החידות - 4/5

זרימה - 5/5

עיצוב ותפאורה - 3/5

טכנולוגייה - 3/5

אירוח והפעלה - 5/5

חדר הבריחה "תקועים בלב ים" לפרטים והזמנות ניתן לעבור לעמוד החדר.