בלוג הבורחת - חדר שוד המונה ליזה של חברת NoWayOut

לירן ברזילי ועוד 3 בורחים מנוסים ברחו בהצלחה מחדר הבריחה "שוד המונה ליזה" של חברת NoWayOut בהרצליה

חוות הדעת: 
פעם ראשונה שאנחנו בורחים מחדר בריחה בהרצליה, תאחלו לנו בהצלחה, הפעם באנו לשדוד את יצירת האומנות הנחשקת בעולם, מעשה ידיו של הגאון לאונרדו דה וינצ'י, הלא היא המונה ליזה!
היינו 4 שחקנים עם נסיון של 49, 43, 35 ו 25 חדרים.
מצאנו חניה ממש בקרבת מקום, את פנינו קיבל המפעיל שלנו יובל שהזדהה כז'אן פייר, הוא העביר לנו תדריך קצר וסיפר כי אנחנו חלק מקבוצת "לה וינצ'נזו פרוג'ה דה פירנצה", חבורה בוהמיינית, אהודה בציבור מצפון איטליה. אנחנו כועסים על כך שהיצירה "מונה ליזה" של האמן-מדען  האיטלקי המפורסם בעולם לאונרדו דה וינצ'י יושבת בכלל בצרפת במוזיאון הלובר. אנחנו יוצאים למסע להחזיר את המונה ליזה לביתה שבאיטליה, האם נצליח?
נכנסנו לחדר, או יש לומר למוזיאון..., ומיד התחלנו לסקור כל חפץ וחפץ. מדובר בחדר מקבילי אז רצו שם המון התרחשויות תוך כדי תנועה.
התפאורה לגמרי לגמרי מדמה מוזיאון ורוב החידות תואמות לתמה ומוסיפות לאווירה.
החידות מאוד מקוריות ומענינות, אחת מהן (כמו שמישהו אמר לי) גיהנום, קשה מאוד ולדעתי רוב האנשים יזדקקו לרמז בכדי לפתור אותה, אנחנו בניהם...
בחדר יש מעט מאוד צייד מנעולים, וגם הם מוגשים בצורה מעניינת.
אחד הדברים הכי יפים ומקוריים בחדר הוא שיש שימוש בכל החושים (מלבד החוש השישי 😉 וגם בו יש מצב שחלקכם תעשו שימוש...), מאוד אהבתי את העניין הזה.
למרות שנאמר לנו שהחדר נחשב ברמה של בינוני עד קשה, לטעמי הוא ברמת קושי בינונית ומתאים ל3-4 מנוסים או 4-8 מתחילים.
החדר בהחלט מתאים למשפחות, קבוצות גדולות וכל הרכב שיעלה על דעתכם. לגבי התאמה לבעלי מוגבלויות, יש לבדוק עם החדר לפני הגעתכם.
צ'ופר קטן וכייפי- בצמוד לחדר שוכן בר ה"דולי פרטון", כך שתוכלו להזמין חבילת ברח ובירה במחירים מוזלים או פשוט להמשיך את הבילוי בבר עצמו, נשמע לי שילוב מנצח!

לסיכום:
לאחר 47 דקות מהנות במיוחד ורמז אחד לחידה אחת קשה במיוחד, התמונה ביידינו! לא למכירה... 😉 

דירוגים:
אווירה ואפקטים - 4/5
מקוריות החידות - 5/5
זרימה - 5/5
עיצוב ותפאורה - 4/5
טכנולוגייה - 4/5
אירוח והפעלה - 5/5

אז אם אתם מחפשים חדר בריחה מעניין מתחום האומנות, "שוד המונה ליזה" יכול להתאים לכם בדיוק, וכל שנותר לכם למהר ולהזמין מועד פנוי.