חג הדמוקרטיה - אחרי הקלפי בוחרים בחדר בריחה

אחרי הקלפי בוחרים בחדר בריחה

הבחירות הן יום חג לדמוקרטיה. אבל הן גם יום שבתון לבילוי זמן איכות עם משפחה וחברים. אז אם אין לכם רעיון מה כדאי לעשות ביום הזה הנה כמה המלצות לחדרי בריחה מושלמים ליום הבחירות, כמובן רגע אחרי שתלכו לבחור בקלפי.

אם תמיד חלמתם להוביל ולהשפיע על ביטחון המדינה הנה כמה חדרים שיעזרו להגשים את החלום.

חדר בריחה המשימה - תל-אביב

תצטרכו לאתר סוכן בכיר ומסוכן שברח מסוכנות הביון הבולטת ביותר במזרח התיכון. עבודת הצוות שלכם תסייע לפצח את המשימה. תדרשו לריכוז גבוה מאחר וכל פעולה שלכם תתועד על ידי מצלמות האבטחה, ולכן כל יכולות החשיבה המהירה שלכם והיצירתיות יבואו לידי ביטוי כדי לעמוד בלוח הזמנים הקשוח. שימו לב חדר זה שייך לרשימת חדרי בריחה כפולים, כלומר תוכלו לשחק בחדר הזה עד שישה שחקנים כשבחדר מקביל יוכלו להשתתף מולכם עוד שישה נוספים.

חדר בריחה מיונים לשב"כ מבצע יום הדין - תל-אביב

תיכנסו לעין הסערה כשלפניכם יפתח עולם שלם של אתגרים לפיו תוכלו להפוך לחלק מהחדשות, במקום לצפות בהם.

חדר בריחה המוסד

אחד הבחירות החשובות בחיים

חדר בריחה החתונה - ראשון לציון

בראשון לציון נמצא חדר בריחה מיוחד בשם החתונה. המספר על זוג סלברטאים שנישא לפני מספר שנים כשדודה העשיר מאוד של הכלה העניק להם מתנת חתונה בסך מליון דולר. המתנה הוחבאה במקום מיוחד, שעליהם היה לאתרו בתוך שעה אחת בלבד. אלא שלאחרונה התברר כי הזוג לא הצליח להשיג את המליון. אז אולי הכסף הזה מחכה לכם?

חולמים על אימפריה משלכם ?

חדר בריחה אימפריית הפשע - ירושלים

בירושלים תוכלו למצוא את חדר הבריחה אימפריית הפשע, שלוקח אתכם לארה”ב של שנות ה20 במאה שעברה, בזמן  “חוק היובש”. מלחמות גנסגטרים ופשע מאורגן משרתים את הפוליטיקה, כשמשלוחים לא חוקיים של וויסקי מהווים את מקור ההכנסה העיקרי של המאפיה. “נאקי” תומפסון, גזבר העיר והעומד בראש הפושעים המקומיים, בעל קשרים פוליטיים הדוקים, מחליט לנצל את המצב ולשלשל לכיסו את כל הרווחים, ולגזול אותם מאל קאפונה, שותפו משיקגו. עליכם לנסוע בהוראתו של זה למאורתו של "נאקי" כדי להשיב את כבודו האבוד של הבוס. האם תוכלו לעמוד במשימה בתוך שישים דקות?

מחפשים משהו מיוחד ? כמה המלצות לחדרי בריחה מיוחדים.

חדר בריחה החותם האחרון

בדרך לתהילה - ראשון לציון

כשמייק אפשטיין, נכדו של האמרגן האגדי שגילה את הביטלס ומי שהקים את חברת התקליטים "קתרזיס המתמחה בייצוג להקות כושלות מזמין אתכם לאודישן של חייכם. האם תסרבו להזמנתו? אז בואו לגלות מה באמת נדרש לשם כך בחדר הבריחה בדרך לתהילה בראשון לציון.

החותם האחרון - חיפה

ברשימת חדרי בריחה מיוחדים תמצאו את החותם האחרון. זה שייך לקונספט משחק חדש בשם סיטי קווסט המיועד לכל הגילאים ומאפשר לשחקנים להיכנס לנעליהם של סוכני ביון ולהציל את חיפה מארגון טרור רדיקלי. חדר הבריחה יוצא מארבע הקירות, והשוק התורכי בעיר התחתית בחיפה הופך למגרש המשחקים שלכם, כשמדובר בחווית משחק יחודית, המבוססת על הטכנולוגיות המתקדמות ובשילוב שחקנים, משימות מבוססות מיקום ועוד הפתעות. ישנה כאן תחרות בין צוותים רבים שאינה מוגבלת בכמות המשתתפים.

 

בחג הדמוקרטיה בוחרים בקלפי ואז בוחרים בחדר בריחה.