חג סוכות בסגר - מה לעשות עם הילדים והמשפחה בחג

קרוב לוודאי שלא כך דמיינתם לעצמכם לבלות את חג הסוכות הקרוב, כן להיות בבית בסגר עם כל בני המשפחה הגרעינית בלבד. אבל המציאות הזו יכולה בהחלט להשתנות ואולי אף להשתפר אם נדאג לבלות בה כראוי. אז הנה הצעה עבור כל מי שמחפש מה לעשות עם הילדים והמשפחה הגרעינית בחג סוכות הקרוב. חדר בריחה בסוכה, אפשר להיות בזום, אפשר בהדפסה או אונליין.

 

חדר בריחה אונליין

אם אתם חשים אכזבה מכך שהשנה לא הצלחתם לטוס לשום מקום, בשל משבר הקורונה. תנו לנו לעדכן אתכם שאפשר להגיע ללא מעט מקומות בעולם בזכות משחק האונליין "טרוול קווסט מסביב לעולם". זהו חדר בריחה אונליין בו ניתן לשחק מכל מקום בעולם באופן יחידני או עם חברים ולעשות זאת ישירות מהטלפון הנייד או המחשב, כאשר כל משתתף משתמש בהמכשיר שלו.
חדר הבריחה הזה שיכול בהחלט להיות חדר בריחה בסוכה שלכם, מאפשר לכם לטייל בכל העולם מהבית ולעשות זאת באמצעות גוגל אירת'. במהלך הטיול תצטרכו להתמודד עם חידות מעניינות, ובכל פעם שתפתרו אחת מהן תוכלו להתקדם במסע. כלומר פתרון חידת מקום יאפשר לכם בכל פעם לטוס למקום אחר. לאורך המסע תקבלו פיסות מידע מעניינות על המקומות אליהם תגיעו. יש מצב שתהנו מחווית משחק שונה, מאתגרת ומעניינת ועל הדרך תכירו מקומות מעניינים בעולם. כדי לשחק כל שתצטרכו הוא מחשב, חיבור אינטרנט, ותוכנת זום/ווצאפ/טלפון או כל אמצעי אחר לתקשורת אונליין שיחבר אתכם לשאר החברים לקבוצה עימם תבחרו לשחק.

לעוד חדרי בריחה אונליין 

חדר בריחה בסוכה – בהדפסה

סוג אחר של חדרי בריחה הם חדרי בריחה בהדפסה. ישנם כמה מהם שממש מצליחים, אחד מהם ממש מתאים לסוכות. כאן בסיפור המסגרת אנו פוגשים את סבתא שלומית (כן ההיא שבונה סוכה) שרגע לפני שהיא טסה למרתון חדרי בריחה באבו דאבי טרחה להשאיר למשפחתה ארגז ובו אוצר משפחתי נהדר. כל הרמזים מוחבאים בסוכה מיוחדת של סבתא שלומית, והם יפרשו בפניכם הרפתקה מסעירה שבסופה ימתין עבורכם כשתפתרו את חדר בריחה בסוכה זה האוצר המשפחתי.
אז איך משחקים? בעיקרון אחרי שרכשתם ושילמת תקבלו מייל עם קובץ דיגיטלי מוכן להדפסה. לכשתדפיסו את הקובץ, ציידו את שאר המשתתפים בדפי טיוטה, כלי כתיבה, מספריים וטלפון נייד והתחילו לשחק.

לעוד חדרי בריחה להדפסה בבית

 

צ'אקי ממשיך לנקום בזום

אפשרות נוספת לשחק בחדרי בריחה בימי הסגר היא באמצעות הזום. חדר הבריחה המצליח "נקמתו של צ'אקי" חי ובועט כאן. וכך אחרי 30 שנה ושמועות על רציחות לא מוסברות נפתח מחדש מפעל הצעצועים הנטוש, אולם הוא נסגר שוב שבוע לאחר מכן כשעובדיו החלו להעלם. כחוקרי משטרה רציניים שאינם מאמינים בבובות רצחניות על טבעיות, עליכם לצאת לדרך ולפתור את התעלומה.
כדי לשחק במשחק זה עליכם לקבוע מפגש בזום עם מפעיל חדר הבריחה, הלובש על גופו מצלמה והופך לאווטר עבורכם. תוכלו לשחק יחד עם חברים נוספים שמתחברים באופן וירטואלי כמובן, באמצעות אפליקציית הזום (מהטלפון הנייד או מהמחשב). וכולם, יתפעלו את מפעיל החדר וביחד יפתרו את חדר הבריחה.
חדר בריחה נוסף בזום הוא חדר הבריחה "שרלוק הולמס" שמכניס אתכם ללונדון של תחילת המאה ה-20. כאן נקראתם על ידי מפקח המשטרה לסטרד לעזור לפתור את התעלומה הגדולה ביותר ששרלוק נאלץ להתמודד עימה. במידה ולא תצליחו לפתור אותה שרלוק עלול למות ואולי גם אתם. מדובר בחדר בריחה מרהיב, מלא בחידות שמציג תעלומה של ממש המחייבת פתרון ופענוח של חשודים וראיות, ואשר מציב בפניכם אתגר משמעותי.

לעוד חדרי בריחה בזום