חדרי בריחה במציאות חלופית – השמיים הם הגבול

בישראל (בניגוד, אגב, לחדרי בריחה במדינות אחרות לפעמים), התפאורה היא מהאלמנטים שקובעים את הצלחתו של חדר בריחה. אבל תפאורה היא מוגבלת, היא מייצרת קושי להתקדם לפעמים במשחק והיא יקרה וקשה לתחזוקה. מה אם, הייתם יכולים לעבור דרך דלת, אל עולם אחר לגמרי? בלי תפאורה, בלי אביזרים או מבנים מורכבים – פשוט לעבור לחוויית קיום שונה לחלוטין, במקום אחר, אולי גם בזמן אחר?

זה כבר לא חלום. ניצנים של חדרי בריחה המשלבים באופן אופטימאלי מציאות מדומה במרחב – מאפשרים לכם לעבור מבעד לדלת, לעולמות פנטסטיים – ביניהם עולם הג'ונגלים של האמזונס במרכז אמריקה, העולם העתידני של שנת 2030, והעולם שלא תצליחו להימלט ממנו בכל טרנד של מציאות מדומה – עולם הזומבים.

אז, חבשו משקפיים ובואו נצא להרפתקה שאתם יודעים איך היא מתחילה – אבל אתם לא יכולים לנחש לאן תגיעו במהלכה, ואיך תסתיים. דבר אחד אנחנו יכולים להבטיח לכם – אתם הולכים להציל את העולם.

 

למה להסתפק במה שיש, כשאפשר לעבור בין עולמות?

הטכנולוגיה המאפשרת מציאות אלטרנטיבית כבר מפותחת דיה על מנת שאפשר יהיה לשלב אותה בהרפתקאות חדרי בריחה ואקשן – וזה קורה, בארצנו הקטנטונת, למשל –במתחם Level 3 בדיזנגוף סנטר, תל אביב. כיום, הטכנולוגיה מאפשרת חיבור מערכת חכמה של חיישנים לכל הגוף, ושיטוט אלחוטי חופשי ומשוחרר במרחב. בתוך המרחב הקיברנטי – תראו את עצמכם, בדמות האוואטר של התפקיד שלכם במשחק.

שילוב אלמנטים וירטואליים במה שאתם רואים במהלך המשחק, מאפשר כמובן לשבור את הכללים, הגבולות והאפשרויות – ולייצר חדרי בריחה בעלי תמה מגוונת, שאינה כפופה אפילו לחוקי הפיזיקה...

כאמור, בשל המורכבות הטכנולוגית, יש לנו כאן בארץ רק מספר מצומצם של חדרי בריחה המציעים שילוב מציאות מדומה באיכות גבוהה. חדרים אלה מאפשרים משחק בליווי מדריכים, ובשימוש במערכת חכמה במיוחד. אתם לא צריכים להביא איתכם כלום – הגיעו בלבוש ספורטיבי ונוח, עם נעלי ספורט (לא תוכלו להיכנס ללא נעליים / עם כפכפים / עם נעלי עקב). אם אתם חובשים משקפיים, חשוב לכייל בהתאם את המערכת שלכם מבעוד מועד – או, נוח ומומלץ יותר, הגיעו עם עדשות המגע שלכם.

לפניכם שתי המלצות לחדרי בריחה המשלבים מערכת מציאות מדומה מתקדמת בחוויה - כולם במתחם Level3 בדיזנגוף סנטר תל אביב, שכדאי להכיר:

חדר בריחה מציאות מדומה "העיר האבודה"

אתם מחליפים מציאות ו"נוחתים" במעמקי יערות האמזונס, בחיפוש אחר העיר האבודה על שפעת אוצרותיה. במהלך המשחק תשוטטו ביער, תטפסו על הרים, תילחמו באויבים שתיפגשו – ואולי, רק אולי – תצליחו למצוא את העיר האבודה ולאתר את האוצר העצום הקבור מתחתיה. המשחק מתאים לקבוצות של 2-4 משתתפים, ונערך בליווי שני מדריכים. חשוב להגיע בלבוש נוח ועם נעליים סגורות. לפרטים נוספים ולהזמנת החדר

חדר בריחה מציאות מדומה City Z

באותו המתחם, דלת אחרת תזמין אתכם לחוויה מטלטלת כמעא – אתם מגלים, שעד שנת 2030, כל בני האדם הופכים ל... זומבים. אתם קבוצה קטנה של מי שהצליחו לשמור על האנושיות שלכם, אולם כפי שאפשר לשער – אתם מוקפים בייצורים חלולי עיניים ומושטי ידיים, שרוצים לתפוס אתכם ולצרף אתכם אל שורותיהם. אתם כלואים במבנה נטוש ובוער במוסקבה – ואם לא תמצאו את הדרך החוצה, זה רק עניין של זמן עד שגם אתם תהפכו לזומבים. עליכם למצוא את הדרך החוצה מהמבנה, להגיע אל הגג ולחכות למסוק שיחלץ אתכם מהתופת. קחו בחשבון שמדובר בחוויית אימה, הכוללת מפגש פנים אל פנים עם זומבים, משימות מציאות מדומה כמו הליכה בשיווי משקל בגובה רב – ואתם בהחלט הולכים לפחד. לפרטים נוספים ולהזמנת החדר