חדרי בריחה בחופש עם הילדים - איך להפוך את הבילוי לגיבוש משפחתי אמיתי?

חדרי בריחה בחופש עם הילדים

בין אם אתם חיים ונושמים חדרי בריחה, או בין אם שמעתם על הקונספט רק לאחרונה והחלטתם שחופשת הפסח תהיה זמן מושלם לנסות אחד ביחד עם הילדים – חדרי בריחה מציעים אפשרות פז ליצירת תקשורת, קרבה, זיכרונות ורגעים משפחתיים, בין ההורים לילדים.

ארגונים רבים משתמשים בחדרי בריחה לגיבוש קבוצות עבודה ויצירת שיתוף פעולה, זאת – מפני שהבילוי בחדר בריחה, דורש עבודת משותפת מסוג שנוטה לקרב בין חברי הקבוצה.

חופשת הפסח היא זמן מושלם לאסוף את כל המשפחה, על הילדים הגדולים והקטנים – ולצאת לבילוי מלא הרפתקה בחדר בריחה. זה יכול להיות חדר בריחה מותח של תעלומה בלשית רוויית אדרנלין, או חדר בריחה אגדי שיאפשר בריחה קצרה למציאות חלופית - לא חשוב מה יהיה חדר הבריחה שתבחרו לעשות עם הילדים בחופשת הפסח, תוכלו לנצל את ההזדמנות ליצור קרבה, לתקשר, לבנות אמון ולהתקרב לקטנים ולגדולים.

אם לאחרונה הרגשתם שהילדים מתנתקים מכם, אם גיל ההתבגרות הוא לא פשוט במשפחה שלכם, אם אתם מוצאים את עצמכם יותר מתווכחים מאשר מתחבקים – עצתנו לכם היא: נצלו את חופשת הפסח, וקחו את הילדים לחדר בריחה, מתוך כוונה לבלות איתם זמן איכות ולהתקרב אליהם. הנה כמה כללים שיעזרו לכם ליצור חוויה משמעותית וקבוצה חזקה:

1 – היום, הזמנים ממש לא קובעים

יש מי שניגשים לחדרי בריחה מתוך מטרה לפתור אותם בלי רמזים ובזמן – לא משנה מה. אנחנו מציעים לכם, אם המטרה שלכם היא אכן חיזוק התקשורת ובילוי זמן איכות ביחד, לוותר על ההיצמדות ללוחות הזמנים, או פשוט לשחרר את עניין המרדף אחר המטרה או התחרותיות. אנחנו ממליצים לעדכן את המפעיל בעניין, לבקש ממנו לעקוב אחר ההתקדמות שלכם, ולזרוק רמז אם צריך. כשהמטרה היא עבודה משותפת, מניעת תסכולים (בכל גיל) וחדוות הגילוי – כדאי לתת דגש יותר על סיפוק בפתרון, ופחות על הצלחה עצמאית או מיעוט הכוונות.

2 – אתם עובדים ביחד

בבוקר, עוד לפני שהם התעוררו, אנחנו ממליצים לעמוד לרגע אחד מול המראה, לעצום עיניים, לקחת נשימה עמוקה ולתרגל חיוכים רחבים. חדר הבריחה שלכם ביחד, הפעם, אינו למטרות תחרותיות – אלא פעילות מגבשת שאתם עושים ביחד. זה הזמן לאפשר להם להתמודד עם החידות ולפתור אותן, בלי לחץ, בלי להתערב (כשלא צריך), ובלי עצבים. שמחו איתם על ההצלחות שלהם. התרגשו איתם כשהדלתות נפתחות – ובדקו עם עצמכם, אם אתם יכולים לראות את החוויה של פתרון חדר בריחה – דרך העיניים שלהם.

3 – לפעמים זה קשה, לקחת צעד אחורה

אתם אולי כבר יודעים מזמן איך פותרים את החידה הזו – אבל הקטנים שלכם עמלים על פתרונה, ותפקידכם להניח להם לחוות את ההצלחה. גם אם אווירת חדר הבריחה ממש מוצלחת ואתם מרגישים דחף אדיר להושיט יד ולפתוח את המנעול – קחו אוויר, ואפשרו גם לילדים לפתור חידות בחדר, או אפילו להוביל את פתרון החידות עד ליציאה.

אגב, זה לא אומר שאתם חייבים להסתפק ברמה הקלה של החדר, רק על מנת לאפשר להם את חדוות ההצלחה – אתם מוזמנים להזמין חדר ברמה הקשה, אם אתם אסקייפרים מנוסים – ולחלק ביניכם את החידות. בכל חלק שמתאים למשפחות, יהיו גם חידות שהילדים שלכם, אם הם בני 8 או מעלה, יוכלו לפתור (עם או בלי קצת עזרה – מכם או מהמפעיל).

 

חדרי בריחה עם הילדים

4 – בחרו חדר בריחה שיתאים לכל המשפחה

חדרי בריחה בקטגוריית החוויות המשפחתיות מציעים אתגר ונושא שמתאים לכל גיל – בקישור הזה תמצאו מעל 150 חדרי בריחה המתאימים למשפחות – הזמנת החדר ליום ולשעה המתאימים לכם, מתבצעת ממש בקליק.
בחרו חדר בריחה שמתאים לכם ולהם, אל תתפשרו על ההנאה של איש מבני הקבוצה – וצאו ליום שיזכיר לכם, כמה נעים לבלות ביחד, במסגרת משפחתית מצומצמת ואוהבת...