מבלים בחנוכה - לתור את הארץ דרך חדרי בריחה

אם אתם לא משפחה שאוהבת לחרוש ולטפס על גבעות והרים, אך עדיין נהנת לסוע לחלקיה השונים של הארץ שלנו. הרי שהנה לכם דרך מקורית לטייל ברחבי המדינה, מה דעתכם על ביקור בחדרי בריחה? כיום כמעט בכל עיר שמכבדת את עצמה קיים לפחות חדר בריחה אחד, אם לא מתחם שלם של חדרי בריחה. אז במיוחד עבור מי שמתלבט איך לבלות את חנוכה הקרוב עם בני המשפחה, קבלו סקירה קצרה של חדרי בריחה לחנוכה, עם המלצות ועצות מתאימות לבילוי משפחתי.

 

לפרוץ לשידור 

ירושלים ששנים רבות הביאה לנו את "קול ישראל" היא זו שמאכלסת את חדר הבריחה "בשידור". הפעם האתגר הוא מיוחד. סיפור המסגרת כאן לוקח אתכם אל אנגליה של סוף שנות ה-60, אז היתה בשיא פריחתה מוזיקת הפופ והרוק אנד רול. אלא שהרשויות באנגליה אינן מכירות בגדולתה של מוזיקה זו ולכן כל תחנות הרדיו הממשלתיות מסרבות להעלות אותה לשידור. זוהי הסיבה לצמיחתן של תחנות פירטיות רבות שהמשטרה מנסה לסגור בכל הכוח.
אחת מהן היא התחנה "און אייר" שהמשטרה הצליחה לשים את ידה עליה. אבל, כעת יהיה עליכם לפלוש אליה, לנסות להפעיל אותה ולעלות לשידור, תוך שאתם מנגנים להיט שעתיד להחזיר את המוזיקה האהובה והאיכותית הזו אל גלי האתר.
החדר כאמור ממוקם בירושלים, וזוהי התחנה הראשונה שלנו בין חדרי בריחה לחנוכה. שימו לב! חדר בריחה זה מיועד לקבוצה של עד שישה שחקנים, ומדורג ברמת קושי בינונית עד קשה.

חדר בריחה בשידור ירושלים - לפרטים נוספים

אולי תתעניין גם ב:

חדר בריחה מחנה 23

חדר בריחה שרלוק הולמס

חדר בריחה על טבעי

 

 

ממשיכים מירושלים של זהב לעיר זהב נוספת אלדורדו

חדר הבריחה הבא ייקח אתכם לאשדוד, או שבעצם סליחה... סיפור המסגרת שלו ייקח אתכם להרי דרום אמריקה, ואל מערות האנדים. כאן תגיעו בעזרתו אל הדרך לעיר הזהב האגדית והאבודה – אלדורדו. האגדה מספרת כי האוצר היקר המוסתר שם, שהוא בעצם פסל אינדיאני עתיק, ישנן תכונות מאגיות מסקרנות, אלא שעד היום איש לא שב מהחיפושים אחריו. ולכן, כדי לענות על סקרנותכם יהיה עליכם לנקוט זהירות רבה.
החדר מתאים לילדים וגם לנשים בהריון. אפשר לבקש אותו במספר שפות כמו אנגלית ורוסית, ולא רק בעברית. רמת הקושי שלו היא בינונית והוא מתאים לעד 8 שחקנים . תגובת המבקרים בו היתה שמדובר בחדר מהנה מאוד עם אוירה וסאונד מצויינים, ותפאורה שאכן לוקחת לעולם אחר וכאילו לקוחה מתוך סרט. החידות שלו היו מאתגרות, אך עדיין פתירות.

חדר בריחה אלדורדו אשדוד - לפרטים נוספים

 

 

ולקינוח הכי מתוק – הכי טעים

כדי להגיע לחדר בריחה, אחד מהמתוקים שיש תצטרכו להצפין לחיפה. כאן בין חדרי הבריחה הרבים נמצא החדר "מריו בממלכת הממתקים". החדר הזה הוא המשך להרפתקאותיו הנפלאות של "מריו הכל יכול" במשחק המחשב המטורף של כל הזמנים. זהו פרק חדש המתאר את הרפתקאותיו של מריו בממלכת הממתקים. כאן יצטרך מריו לפתור את כל המשימות העומדות לפניו בשביליה השונים של הממלכה, תוך שהוא עומד בפיתוי הכי גדול של חייו – הממתקים. יחד עם מריו תצטרכו לנחש את הטעמים, ולהשתדל להגיע לשלב הסיום תוך שאתם מתחמקים מכל המפלצות העומדות בדרכו ובדרכם.
שימו לב! אם בעבר השתתפתם בחדר הרפתקה בעולם האווטאר החדר הזה פחות יתאים לכם. חוץ מזה מדובר בחדר נגיש המתאים למשפחות וגם לנשים בהריון. אפשר לבקש אותו במספר שפות כמו אנגלית ורוסית ולא רק בעברית. הגולשים בו ציינו שהתפאורה מצויינת והאוירה מקסימה.החידות הגיוניות, אך אינן קלות במיוחד, מה שמוכיח כי החדר אכן מדורג ברמת קושי נכונה – בינונית.

חדר בריחה מריו בממלכת הממתקים חיפה - לפרטים נוספים 

 

לחדרי בריחה נוספים המומלצים לחנוכה לחצו כאן
חג שמח