לכבוד החופש הגדול - חדרי הבריחה הכי טובים לילדים - לפי גילאים

חדרי הבריחה הכי טובים לילדים

מי שכבר נשבה בקסם המיוחד של חוויית חדרי הבריחה, בוודאי זוכר שרק לפני עשור – לא היו כאן כאלה. שיגעון חדרי הבריחה התחיל בארץ רק לפני כחמש שנים – כחוויה למבוגרים, אבל כיום, עוד ועוד חדרי בריחה מיועדים למשפחות ולקבוצות של ילדים – לא רק בגלל שזה כיף אדיר, אלא גם בשל היתרונות הגדולים של הבילוי הקבוצתי או המשפחתי בחדר בריחה – העבודה המשותפת, ההתמודדות עם אתגרים, האווירה הקסומה, ואתגרי המחשבה.

כיום פועלים בישראל כמה עשרות חדרי בריחה שמתאימים גם ואפילו רק לילדים, בחדרים רבים נוספים ניתן לבחור רמת קושי מתאימה לקהל צעיר.
הקיץ שהגיע במלוא עוזו, מחייב אותנו לחשוב על פעילויות כייפיות (ורצוי שיהיו גם ממוזגות) לילדים שיצאו לחופש הגדול. חדר בריחה שמתאים לילדים הוא דרך מצויינת לבלות מחוץ לבית, ליהנות וגם להפעיל את הראש. למרות שברוב החדרים המשחק עצמו אורך שעה בלבד קל מאוד להפוך ביקור בחדר בריחה לבילוי שמוריד יום שלם ממניין ימי החופש שצריך למלא, אחרי הכל - צריך להגיע, לקבל תדריך, לשחק, להצטלם, לאכול ארוחה או לפחות גלידה קרירה וכיפית, וכו'.

לפניכם סקירה של שלושה חדרי בריחה מומלצים במיוחד לילדים כאשר הם ערוכים לפי סדר התאמה לגילאים, החל מזה המתאים לילדים קטנים וכלה בחדר שמיועד לבני נוער.

 

אל תתנו לגנבים להצליח!  (חיפה | ראשון לציון) 

מי שעברו אם גיל ארבעים וודאי זוכרים איך כילדים נהגו לשחק עם חברים במשחק שנקרא "שוטרים וגנבים". בעידן האינטרנט ומשחקי המחשב הגרסה הוותיקה כבר הרבה פחות פופולארית אבל אפשר להעלות זיכרונות תוך שלוקחים את הילדים לחדר מקסים שנקרא על שם משחק הילדות המקורי.
מדובר בחדר שמיועד לילדים בגילאי 6 עד 12, ליווי מבוגר נחוץ אם משתתפים במשחק ילדים מתחת לגיל 8.

סיפור הרקע הוא פשוט למדי, אתם יכולים לבחור אם תרצו להיות השוטרים או הגנבים (הסיפור בחדר משתנה בהתאם), ואתם אמורים לגנוב – או למנוע את גניבת היהלום היקר ביותר בעולם.

חדר בריחה "שוטרים וגנבים" בחיפה להזמנת החדר

חדר בריחה "שוטרים וגנבים" ראשון לציון להזמנת החדר

החדר מארח קבוצות שחקנים בנות 4-6 משתתפים.

 

הסיפור האמיתי מתערבב עם הדמיוני  לברוח כמו קוסם אמיתי (תל אביב) 

הארי הודיני היה מגדולי אמני האשליות שחיו אי פעם. הוא ברח מתא כשהוא אזוק מתחת למים, ביצע להטוטי הימלטות מחדרונים שהועלו באש, ועוד – אבל מה שלא ידענו בנוגע אליו, הוא תכנון חדר הבריחה האולטימטיבי – שביצע בחדרי חדרים. ואכן, חדר הבריחה בסגנון הודיני, מזמין אתכם לבצע הימלטויות שגובלות בנס, ושומר על רמת אדרנלין גבוהה. מתאים לנערים וגם לילדים – בליווי מבוגר.

חדר בריחה "סודו ש להודיני" בתל אביב, לקבוצות של 2-6 שחקנים. להזמנת החדר

 

פארק היורה

קצת אפל, מותח ומאתגר  לגנוב ביצה מאמא טי רקס (ראשון לציון)

כולנו יודעים שילדים אוהבים דינוזאורים, קל להבין איך בעלי החיים שאיכלסו את כדור הארץ ונכחדו מציתים את הדמיון והסקרנות. חדר הבריחה "פארק היורה" מבוסס על סיפור הסרט המפורסם בשם זה משנות התשעים, בו בני האדם הצליחו לשחזר DNA של דינוזאורים ולהקים פארק המאוכלס בדינוזאורים אמיתיים. מדענים הצליחו לשבט ביצה של הדינוזאור המוכר ביותר, טורף העל המכונה טי-רקס. בפארק הדינוזאורים הושמדו (בזדון) ביצי טי-רקס אמיתיות והאם המיוסרת הורדמה. עליכם מוטלת המשימה להבריח את ביצת הטי-רקס המשובטת יקרת הערך מן המעבדה בה היא שמורה ולהביא אותה אל נקבת הטי-רקס המורדמת בפארק לפני שתתעורר (איך לא, בדיוק בתוך 60 דקות).

החדר מתאים לילדים אמיצים, בני שמונה ומעלה. עד גיל 15 נדרשים הילדים בליווי של מבוגר.

חדר בריחה "פארק היורה" בראשון לציון, מתאים לקבוצות של 3-7 שחקנים. להזמנת החדר

 

מבצע אפולו
מבצע אפולו (ראשון לציון)

הנחיתה הראשונה של אדם על הירח, שהתרחשה בשנת 1969, היא אירוע בלתי נשכח וגם ילדים שנולדו עשרות שנים אחר כך יודעים פרטים כגון שהמשימה כונתה "אפולו 11", שהאסטרנואוט שזכה להיות האדם ראשון שצעד על הירח היה ניל ארמסטרונג, ומצטטים את המשפט – "צעד קטן לאדם – צעד גדול לאנושות!".

חדר בריחה "מבצע אפולו" מכניס אתכם לנעלי אותם אסטרונאוטים אמיצים שהפעילו את רכב הנחיתה על הירח, כאשר לרשותכם שעה בלבד לנחות בביטחה לפני שמערכות הבקרה יקרסו.

מדובר בחדר שמתאים למבוגרים ולילדים גם יחד, הרכב משפחתי הוא מושלם ואפילו לא מאוד יקר - עבור ילדים עד גיל שמונה תשלמו רק 50% מן המחיר המלא.

חדר בריחה "מבצע אפולו" בראשון לציון, לקבוצות של 2-7 שחקנים. להזמנת החדר