לברוח מהסגר בראש השנה

שנה טובה

לא שחלילה אנחנו מציעים לכם לעבור על החוק או משהו כזה. אבל תודו על האמת הרי לא תכננתם  להתקע בבית בראש השנה ועוד בסגר, ובטוח לא מה שאיחלתם לעצמכם לקראת השנה החדשה. גם אם בערב הראשון של החג, ואולי גם בשני, נמצא עצמנו מול שולחן החג העמוס בכל טוב, ונבלה עם הקרובים לנו באכילה ובשיחה. מה עושים בשאר הזמן, בכל זאת מדובר בימים רצופים אותם נבלה בבית. ובינינו ועם יד על הלב, כמה "על האש" אפשר לטחון? וכמה סדרות של נטפליקס אפשר לראות? אז הנה הצעה שונה למי שבכל זאת מחפש לברוח מכל ערימות האוכל והצפיפות המשפחתית הזו, להפיג קצת את השעמום, להוריד את הלחץ ולעשות שמח בלב. ומראש הרשו לנו לאחל לכם שנה טובה ומתוקה.

חדרי בריחה להדפסה

טרנד חדש הגיע והוא חדרי בריחה להדפסה. למה הכוונה? אתם יכולים להוריד קובץ הוראות לחדר בריחה עצמאי, תמורת תשלום כמובן. ולהתחיל לשחק עם בני המשפחה הגרעינית שלכם. תתפלאו אבל אפשר להעביר ככה ימים שלמים של סגר וחג, ואפילו מאוד להנות.

אז הנה חדר בריחה ממש מדליק עבור כל המשפחה שנקרא "הכוורת הסודית". כאן תוזמנו לבקר בכוורת הסודית של מושב "העוקץ". אלא שאתם עתידים לגלות להפתעתכם כי כל צנצנות הדבש נזללו במהלך הלילה ועכשיו תצטרכו לסייע למאיה ודבורי לפתור את התעמולה ולגלות מיהו הזללן הגדול. איך משחקים? מאוד פשוט, נכנסים לאתר, נרשמים, משלמים ומורידים קובץ אותו ניתן להדפיס ולהתחיל לשחק עם כל בני המשפחה.

אבל זהו אינו חדר הבריחה היחיד שניתן להדפיס ולשחק באופן עצמאי מהבית. חדר בריחה נוסף שתוכלו לשחק עם הילדים בחג הוא "הממלכה הקפואה". חדר הבריחה הזה מזמין אתכם להצטרף אל איש השלג והאחיות החכמות ולסייע להם למצוא המטמון הקסום אר ישחרר את הממלכה מקיפאון ויבטל את הקור השורר בה. מדובר בחדר בריחה שמתאים לגילאי 6-7 שניתן לשדרוג לגילאי 8 עד 14.

חדר בריחה להדפסה נוסף הוא "בהלת הקורונה 2" שהוא משחק חידות מקורי בסגנון חדר בריחה, המכיל חידות בדרגת קושי בינונית המתאימה לכל המשפחה. בתוך המשחק שזור כמובן סיפור עלילה, ויש בו חידות מעוצבות, הוראות הפעלה, רמזים ופתרונות.

אם אתם מחפשים חדר בריחה מצחיק דווקא, אז הרשו לנו להציע לכם את "פיצוץ מסריח". בחדר הבריחה הזה אתם פשוט נתקעתם בשירותים, ויש לכם חצי שעה להזמין את ויקטור האינסטלטור לפני שהביוב יעלה על גדותיו. זהו משחק חידות מקורי למבוגרים הלקוח מעולם השרברבות.

 

חדרי בריחה אונליין

אפשרות אחרת היא לחבור לחדר בריחה שהוא אונליין. למי זה טוב? בעיקר למי שמעוניין להישאר בקשר עם שאר בני המשפחה המרוחקים שלו. לשם כך תצטרכו מחשב, חיבור אינטרנט, ותוכנת זום/ווצאפ, טלפון או כל דרך אחרת לתקשורת אונליין. חדר בריחה כזה הוא "הפירמידה" לדוגמה. כאן בכל משחק יכולים לשחק מספר צוותים כאשר כל אחד מהצוותים מקבל רק חלק מהמידע. על מנת להתקדם במשחק, הצוותים חייבים לשמור על תקשורת ולעבוד בשיתוף פעולה. בגלל שלכל צוות יש מידע משלו, אפשר לשחק את המשחק עם חברים, דרך זום, סקייפ או כל פלטפורמה אחרת שנוחה לכם לאחר שהזמנתם משחק ניתן להתחיל במשחק בכל עת שתבחרו באופן עצמאי כאשר מרגע התחלת המשחק עצמו יעמדו לרשותכם עד שעתיים.

חדרי בריחה אונליין אחרים הם "פתחו את הכספת", שיציב בפניכם 30 חידות שונות לפתיחת הכספת. ו"טרוול קווסט מסביב לעולם".