חדר בריחה בראש השנה - במקום לריב על התפוח בדבש

שנה טובה

הנה הגיעה לה התקופה הזו בשנה בה כולנו מתכנסים למפגש המרגש הזה המיועד לקבלתה של השנה החדשה. אז בערב הראשון של החג, ואולי גם בשני, נמצא עצמנו מול שולחן החג העמוס בכל טוב, ונבלה עם הקרובים לנו באכילה ובשיחה. אבל מה עושים בשאר הזמן, בכל זאת מדובר ביומיים רצופים של חופש. ובינינו... כמה "על האש" אפשר לטחון? אז הנה הצעה שונה למי שבכל זאת מחפש לברוח מכל ערימות האוכל והצפיפות המשפחתית הדביקה הזו ביום החג עצמו. למה שלא תצאו אז עם המשפחה או החברים אל חדר בריחה בראש השנה. במיוחד בשבילכם אספנו כמה רעיונות, ומראש אנחנו מאחלים לכם שנה טובה ומתוקה.

 

חדרים לילדים ומשפחות

בואו נודה על האמת, לבלות יומיים בבית עם הילדים בחוסר מעש זו משימה מתאגרת גם להורה הסובלני ביותר. לכן במיוחד עבור הילדים ליקטנו עבורכם מספר הצעות לבילוי בחדרי בריחה המותאמים לילדים.

חדר בריחה פארק היורה (ראשון לציון)

יאפשר לכם להציל את פארק הדינוזאורים לאחר שהושמדו בו ביצי הטי רקס במדגרתם. יהיה עליכם להכנס למעבדה ישנה בה שובטו ביצי טי-רקס, ולהעביר אותם אל המדגרה, בטרם תתעורר נקבת הטי רקס שהורדמה על ידי שומרי הפארק.

חדר בריחה מריו בממלכת הממתקים (חיפה)

כאן תצטרפו למריו בפתרון כל המשימות שימתינו לו בשבילי הממלכה ולסייע לו לעמוד בפיתוי הכי גדול של חייו, הממתקים.

חדר בריחה בינה מלאכותית TESYS 2.0 (תל-אביב)

חדר מעט יותר מורכב ועתידני, כאן אתם הופכים להיות צוות מדענים שמטרתו לעצור בינה מלאכותית בשם טסיס ,2.0 שיועדה במקור להגן על העולם מפני פריצת האקרים. אלא שעדכון התוכנה האחרון פגע בה וכעת אתם נקראתם להציל את העולם, במיוחד לאחר שהמדען שפיתח אותה נעלם.

לעוד חדרי בריחה לילדים ומשפחות

חדרים מפחידים

אם אתם מתכננים לבלות בתוך חדר בריחה בראש השנה עם חברים, או אתם משפחה שמאוד חובבת את ז'אנר האימה. הנה כמה חדרים שבאמת ירעידו אתכם.

חדר בריחה הוטל קליפורניה (תל-אביב)

כאן תחשפו לאגדה אורבנית המספרת את סיפורו של חדר 138 בהוטל קליפורניה. מסתבר כי אורחים ששהו בחדר זה נעלמו ממנו באופן מיסתורי. החשד הוא שמדובר בפעילות על טבעית. אתם תהפכו לקבוצת עיתונאים שהוזמנה על ידי מנהל המלון ומטרתה לחקור את המקרה, היזהרו לא כל מי שנכנס לחדר הצליח לצאת...

ואם כבר בתחום העל טבעי

מגרש השדים (בת ים)

כאן תתחקו אחר עקבותיו של דוקטור דמיאן קאראס, פסיכיאטר וכומר צעיר, שנעלם לאחר שניסה לבצע גירוש שדים בילדה קטנה. כנסו לבית הרדוף והצילו את רייגן הצעירה.

לעוד חדרי בריחה מפחידים 

חדרים עם שחקן

חדרי בריחה עם שחקן, או חדרי בריחה פרופורמנס, הם חדרים יחסית נדירים בישראל. בחדרים אלו אתם נכנסים למעשה לתוך עלילה כשאתם יחד עם השחקנים בה, קובעים את התפתחותה ויכולים גם לעיתים לקבוע את סופה. בכל מקרה מדובר בחוויה ייחודית ושונה מזו של חדרי בריחה רגילים. אז אם אתם מחפשים לחגוג את החג בתוך חדר בריחה שיזמן לכם חוויה ייחודית ומאתגרת.

חדר בריחה 24 (פתח-תקוה)

זה אינו חדר בריחה סטנדרטי. כאן משולבים מספר שחקנים בתוך חווית הבריחה שלכם, והיא הופכת למאוד ריאליסטית. השהייה בחדר הזה ארוכה יותר ואורכת כשבעים וחמש דקות. שימו לב שמדובר בחדר מעט פיזי שאינו מתאים למוגבלי תנועה או לאלו הסובלים מבעיות גב. החדר יאתגר אתכם ומומלץ להגיע אליו בבגדים נוחים ובנעליים סגורות.

חדר בריחה טרזן (ראשון לציון)

תפגשו בנבעל העל ד"ר מיינד שיעביר אתכם ישר אל תוך הג'ונגל הפראי של טרזן, ולאוניה העוסקת בחקר הגורילות. כשמטרתכם היא, לעצור את מפקד האוניה קלינטון.

לעוד חדרי בריחה עם שחקן