קבלו את הדרך הכי מגניבה להוציא אנרגיות: חדרי משימה (אקשן)!

בשנה שעברה הגיע בסערה המיזם הזכור לכולנו לטובה (עוד לא עשיתם אותו? ממליצים שתרוצו!) TLV2048 והביא איתו חדשות מסקרנות לחובבי התחום – זה כבר לא רק חדר בריחה, שמאפשר לכם להסתובב בנון-שלאנטיות בין החדרים ולפתור חידות בכיף שלכם. כאן – אתם חייבים לרוץ!

החדר הייחודי בנוף חדרי הבריחה בישראל, הפך אתכם לג'יימס בונד (או אם תעדיפו – לטומב ריידר) של המשימות – ממש כך, במהלך ההרפתקה אנחנו מקפצים, רצים ומשתטחים על הרצפה, כאילו נולדנו גיבורי על במשימה חשאית. השילוב הייחודי שבין המשימות המאוד פעילות (!), לבין האדרנלין הטבעי של חדרי בריחה, הפך להצלחה מסחררת, והוליד בישראל ז'אנר חדש של כיף כיף כיף – הוא ז'אנר חדרי האקשן.

 

פיסקה לאלה מבינינו שהם פחות נמרצים

הבילוי בחדר אקשן הוא מפתיע, כי גם אם באופן טבעי אם אתם יכולים ללכת אתם לא תרוצו – בחדר אקשן, אתם תמצאו את עצמכם מתרוצצים, שואגים, מזיעים, מתגלגלים – וממש מרוצים מכל העניין. משהו בזמן שהולך ואוזל, בתפאורה הכל כך הוליוודית – וכמובן, במחשבה שנתקעה לכם בראש שאתם נראים כמו גיבורי על – יזיז אתכם בקצב שהוא אולי לא אופייני לכם.

אז – אם אתם רגישים או אלרגיים, אם יש בעיה פיזיולוגית או מוגבלות – חשוב לקחת אותה בחשבון. אבל אם מדובר במקרה המוכר של עצלות – אל תתנו לזה להשפיע על ההחלטה שלכם. גם אם מעולם לא זינקתם בין חבלים תלויים בסגנון טרזן וג'יין – יש סיכוי שאתם ממש, אבל ממש הולכים להפתיע את עצמכם.

לא הרבה חדרי אקשן בארץ

חדרי אקשן הם חדרי בריחה שמציעים מרחב של פעילות גופנית, תוך כדי המשימה. בחדרי אקשן אתם תתקדמו ככל שתצליחו לא רק לפתור חידות היגיון ולשתף פעולה (יש גם מזה, אל דאגה) – אלא גם לעמוד במשימות פיזיות. חשוב לדעת, שבחדרים בארץ אין משימות שאתם חייבים להיות מקגייוור או אנשי גומי עבורם – גם ברמת כושר ממוצעת אתם כנראה תסתדרו יופי. כאמור, חשוב להודיע ולקחת בחשבון כל מגבלה גופנית – ותהיו חייבים להגיע עם ביגוד ספורטיבי מלא ונעליים סגורות. הנה כמה מחדרי האקשן הכי טובים בארץ, כרגע רובם באזור המרכז (בעלי חדרים וחובבי הז'אנר בדרום ובצפון – ראו אותגרתם J):

 

הישרדות אקסטרים – חדר אקשן בראשון לציון

חדר אקשן כפול שמתאים לתחרות אקסטרימית בין שתי קבוצות, מתאים ל – 2-12 משתתפים.
חדר האקשן "הישרדות אקסטרים" מאפשר לכם לקפוץ לרגע אל לוקיישן מבודד של צילומי אחת הסדרות המצליחות בעולם; לדמיין שאתם במהלך משימה – ולתת את כל מה שיש לכם. הייחוד בחדר הוא האפשרות המובנה לתחרות בין שתי קבוצות – ממש כמו בסדרה. דמיינתם את עצמכם נושפים חול, מזדחלים מתחת למכשולים, ומביאים את עצמכם למקסימום? הנה ההזדמנות שלכם, ואגב, זו דרך מופלאה לחגוג יום הולדת או אפילו ערב גיבוש לחבר'ה בעבודה! הישרדות אקסטרים – עוד פרטים והזמנת החדר כאן

החותם האחרון – סיטי קווסט בחיפה

בשוק התורכי בעיר התחתית של חיפה, מסתובבים אנשים שבתיק הג'יימס בונד שלהם מבחנות המכילות וירוס קטלני – ואם לא תעצרו אותם, יקרה פה אסון. בחוויה אימרסיבית אתם מתבקשים (איך לא?) להציל את העולם – ומובטח, שתצטרכו להתאמץ ממש על מנת להבחין בין דמיון למציאות, בין עוברי אורח לשחקנים. החותם האחרון – עוד פרטים והזמנת החוויה כאן

 

תעלומת היהלום האבוד – חדר אקשן בראשון לציון

תעלומת היהלום האבוד הוא חדר בריחה שיש בו הכל – אתגרים אינטלקטואליים שלא מביישים חדרי בריחה מעולים, משימות פיזיות כיאה לחדר אקשן, ושחקן שיעזור או יפריע – תלוי איך תצליחו להתמודד איתו. כל מה שאנחנו יכולים לספר לכם, הסוכנים א. ו – ב., הוא שנקראתם למשימה חשאית במיוחד שתדרוש מכם הרבה. אתם לא רשאים לגלות עוד פרטים על המשימה – וזה הזמן להחליט. אתם בפנים, או שאתם בפנים? תעלומת היהלום האבוד – עוד פרטים והזמנת החדר כאן

בוקס אסקייפ רום מזמינה אתכם גם לחדרי בריחה האלו:

חדר בריחה גברים בשחור

חדר בריחה בשידור