חמשת חדרי הבריחה הטובים ביותר בלונדון

לונדון מחכה לכם... העיר בה לא משעמם לרגע, העיר היפה, מלאה באטרקציות, וחשוב לא פחות – שופעת ב-וייב מגניב כמו שרק לאנגלים יש, בין אם זה במוזיקה, בטלוויזיה, במבטא, וכמובן גם בחדרי בריחה!
אז אם אתם מגיעים ללונדון לטיול , אל תוותרו על ביקור בחדר בריחה, בעינינו זה מאסט.
מהמלצה של חברים: נסו לא לקבוע את חדר הבריחה שלכם ליום האחרון של הטיול, כי יש סיכוי גבוה ביותר שהוא יעשה לכם חשק לעוד חדרים.
ובמיוחד בשבילכם, ריכזנו את חמשת חדרי הבריחה הכי טובים לפי המלצות גולשים.

ספר הסודות: The Book of Secrets
בחגיגות הסילבסטר של שנת 1999, קוסם העל אליסטר ווילסון נעלם באופן מסתורי, ומאז לא נראו עקבותיו. הדירה הלונדונית בה התגורר עד ליום בו נעלם עומדת להיהרס עד עפר בעוד שעה בדיוק ואיתה כל אפשרות להבין מה עלה בגורלו של הקוסם. האם תצליחו בשעה אחת לפענח את התעלומה ולמצוא את הספר של הקוסם?
חדר בריחה עטור שבחים זה מיועד ל 2-6 אנשים, מעל גיל 14. להזמנת ההרפתקה שלכם עכשיו:

The Book of Secrets


הרומח של לונגינוס: The Lance of Longinus
חדר בריחה זה מספק חוויית משחק בריחה אולטימטיבית, בה תצללו לתוך מכונת זמן ותטיילו בעולמות נשכחים ולא מוכרים בחיפוש אחר הרומח של לונגינוס, הנותן כוחות אדירים שאינם מהעולם הזה לכל מי שאוחז בו. לרשותכם 60 דקות לרוץ נגד הזמן, לאורך תקופות וזמנים בהיסטוריה, כדי לאתר את הנשק העוצמתי שאבד אי שם בזמן.
בחדר זה, המיועד ל 3-6 שחקנים, תהפכו לכוכבים הראשיים בהפקה היסטורית מרשימה ביותר:

The Lance Of Longinus


נקמת הכבשים: Revenge of the Sheep
פרופסור כבשה שחורה (Black Sheep) חוזר ולפניו מטרה אחת: להרוס את פני האנושות כפי שאנו מכירים אותה. האמצעי: להפוך את כל בני האדם לכבשים. יחד עם דמות מרושעת ואפלה לא פחות, השניים בנו את מכונת ה SheepMutator ההופכת גנטית כל אדם לכבשה. כעת כשאחת המכונות המפוזרות ברחבי העולם נמצאת בלונדון, לרשותכם 60 דקות לאתר אותה ואת יתר המכונות ולמצוא דרך להשמיד אותן לפני שהן ישמידו את האנושות כולה.
חדר בריחה זה מדורג ברמת מומחה ולכן מומלץ למנוסים במיוחד בחדרי בריחה:

Operation BlackSheep


תכנית בריחה – ההרפתקה מתחילה: Escape Plan: The Adventure Begins
חדר בריחה מתוחכם זה מתרחש במחנה שבויים במלחמת העולם השנייה. במחנה בו אתם שבויים, בוב היילס היה לאסיר היחיד שהצליח לברוח מבלי להיתפס או להיהרג. למזלכם, הוא השאיר מאחור את היומן שלו. עליכם להשתמש בו כדי לחמוק מהאויב ולהוציא לפועל את הבריחה שלכם. נגד השעון המתקתק, עליכם לאסוף מידע מודיעיני, למצוא ולפתור חידות לפי רמזים תוך שימוש בחשיבה ביקורתית ועבודת צוות, כדי להרוויח את החופש שלכם, וכל זאת בשעה בלבד.
יש לכם את מה שצריך כדי להרוויח את החופש שלכם? הזמינו וגלו:

The Adventure Begins


הסטודיו הסודי: Secret Studio
מתחת לרחובות האפלים של לונדון שוכן לו סטודיו צילום אשר אבד בזמן ומחכה לכם שתחשפו את הסודות המדהימים הקבורים בו. ברגע שתיכנסו לסטודיו הסודי, יעמדו לרשותכם 60 דקות בלבד לפתור את החידות המתוחכמות והשנונות ביותר, במטרה למצוא את דרככם החוצה.
אם אתם אוהבים חדרים מושקעים, רגעים שמקפיצים את הדופק, והרבה שנינות בריטית, זה החדר בשבילכם:

Escape in Time