כלים לפיצוח חדר בריחה

כלים לפיצוח חדר בריחה

חדרי בריחה הם חוויה מעצימה ונעימה למשתתפים בהם במיוחד אם מצליחים לפתור אותם. כדי שזה  יקרה תנו לנו לצייד אתכם במספר כלים לפיצוח חדר בריחה, שיאפשרו לכם להנות מהחוויה עוד יותר. ההמלצה הראשונית היא לתכנן קדימה ולהגיע בזמן. הסיבה לכך היא פשוטה. אתם רוצים להוציא את האנרגיה הנפשית שלכם "בחדר" כדי שתוכלו לנצח אותו. לכן לא מומלץ לבזבז אנרגיות על מציאת חנייה או חיפוש המקום. הגיעו רבע שעה קודם ותזכרו להינות.

להסתכל טוב טוב מסביב

רגע אחרי שהדלת נסגרה אחריכם, אחרי שתודרכתם והוכנתם על ידי מנהל המשחק שלכם, והזמן התחיל לרוץ, תנשמו עמוק ותנו מבט בוחן מסביבכם. בידקו את כל האביזרים בזהירות מסביבכם, חיקרו את כל הקישוטים, ודאגו לפתוח את כל מה שניתן לפתוח. מאידך, שימו לב שיש דברים שלא מומלץ לגעת בהם, כי הם יכולים לשבש את פעילות החדר.

מאוד מומלץ להבין את חוקי החדר, זה מאוד קריטי כשחושבים על כלים לפיצוח חדר בריחה. כמו-כן, בידקו כיצד מתקבלים הרמזים, לעיתים תמצאו כי יש שינוי בין סוגי החדרים באופן הצגת הרמזים. חובה להיות בקשר עין עם קוצב הזמן והשעון. הזמן חולף מהר מאוד בחדר בריחה ולכן מומלץ לוודא כמה זמן נותר ועוד כמה רמזים נותרו, כדי שתוכלו להתקדם בהתאם, ולהצליח לגלות את כל הרמזים המוסתרים ואת כל החידות.

חדר בריחה יכול להיות מאתגר נפשית, ולכן מומלץ מאוד להתמקד במשימה שעומדת לפניכם. מומלץ להיות שיטתי בפתרון החדר ולהתנהל בעקביות, שמירה על סדר גם במחשבה תסייע לכם לפתור את החדר מהר יותר. מאידך, מומלץ בהחלט לחשוב מחוץ לקופסה, ולכן לא כדאי לשלול משהו שלא נשמע הגיוני. וזה בדיוק העניין, כדאי לבוא עם גישה חיובית. אין צורך להיות שחצן אבל לבוא עם בטחון עצמי וצפייה להצלחה, להנות מהאתגרים ולא להרגיש מתוסכל במידה ונתקעים על משהו במשך מספר דקות, או שחייבים להשתמש באחד הרמזים. כמו-כן אין צורך להיות אינדבידואליסט, גם אם אתם לא חברים של שאר חברי הקבוצה, שתפו איתם פעולה.

כלים לפיצוח חדר בריחה - לבחור את הצוות הנכון

כלים לפיצוח חדר בריחה - לבחור את הצוות הנכון

הכלל הוא שלא חשוב מה שאתה יודע, אלא את מי שאתה מכיר. לכן כדי להצליח אתה צריך קבוצה טובה לשחק עימה. לא מדובר בהכרח באנשים חכמים. אלא באנשים שאתה מרגיש איתם בנוח. חשוב מאוד אם כן בין שאר כלים לפיצוח חדר בריחה לבחור את גודל הקבוצה נכון,  ובשל כך ההמלצה היא לנסות לפתור חדר עם 4 עד 6 אנשים.

מאוד כדאי לנצל את היכולות של כל אחד מחברי הקבוצה, אז אם אתה טוב במתמטיקה התנדב לפתור משוואה, וחבר אחר יכול לנסות כוחו בבלשנות. בכל מקרה אל תתקעו והניחו לקבוצה כולה לנסות לפתור את החדר.

כמו-כן תקשורת היא כלי חשוב מאוד כשמדברים על כלים לפיצוח חדר בריחה. לכן ידעו אחד את שני לגבי פריטים שתמצאו בחדר, או דברים שנראים לכם "מוזרים" או שאינם קשורים זה לזה.

הכי חשוב – תזכרו שבאתם להנות

במידה ואתם מרגישים תקועים אל תהססו לבקש רמזים, בכל מקרה אלו אינם בהכרח פשוטים ועדיין תצטרכו לעבוד כדי לפתור אותם. וכן בואו לבושים בהתאם כי חדר בריחה עשוי לכלול זחילה או קפיצה, לכן כדאי לנעול נעליים סגורות ובגדים נוחים שלא יגבילו אתכם.

והכי חשוב תזכרו שמדובר במשחק אז תהנו וקחו את הכל בקלילות.