לא תצליחו להירדם הלילה – מצעד חדרי הבריחה המפחידים בארץ

מצעד חדרי הבריחה המפחידים

אין ספק, שהחוויה של חדר בריחה טוב באמת, מושפעת לא רק מהתחכום והפיזור המדויק של חידות במרחב – אלא גם מהאווירה. אחרי הכל, חדרי בריחה הם הרבה יותר מאשר רק חדר נעול שאנחנו מנסים להימלט ממנו – הם ללא ספק מספקים לנו, גם שעה של בריחה מהמציאות.

חדרי בריחה מפחידים –כשהם עשויים היטב - הם ללא ספק בראש הטבלה מבחינת האווירה שהם מספקים לאסקייפר. בעוד בחדרי בריחה בנושאים נעימים משהו מהמציאות עוד מפעם באחורי התודעה – בחדרי בריחה מפחידים אתם נשאבים, אם אתם רוצים ואם אתם לא רוצים, לתוך עלילה שתשאיר אתכם על קצות האצבעות.

אז כמו שפעם אמרו לנו בהקדמה לחדר בריחה, שאת שמו לא נזכיר (עדיין) – כדאי להביא זוג מכנסיים ספייר, קבלו את רשימת חדרי הבריחה שלא ייצאו לכם מהראש – ושלא תגידו שלא אמרנו, אלה לבעלי קיבה חזקה במיוחד, בלי היסטוריה של בעיות לב במשפחה...

תל אביב: The Saw – חדר מציאותי ברמת קריפיות גבוהה במיוחד

אומרים עליו שגם מי שלא ראה את הסרט יהנה ממנו – ובכל זאת, רק למקרה שפספסתם את סדרת סרטי הזוועה הזו – מדובר בפסיכופט אינטליגנטי להחריד (אבל באמת), שתופס אנשים פחות או יותר משום מקום ומכריח אותם לפגוש את קצות ההיגיון שלהם, על מנת לשרוד.

החדר שומר על רמות פחד (שלא לומר אף בהלה) יציבות לאורך כל החוויה, בואו נאמר שיש מצב שיהיה לכם קשה להתרכז בפתרון החידות.

The Saw – חדר בריחה בתל אביב, מתאים ל – 2-6 שחקנים. להזמנת החדר

The Saw – חדר מציאותי ברמת קריפיות גבוהה במיוחד

 

נתניה: 1408 – משהו רע מאוד קורה כאן

חדר מספר 1408 במלון "הדולפין" הוא, על פניו, לא יותר מאשר חדר מלון – רק שכל מי שנכנס אליו, כולל חברכם הטוב מייקל, לא מצליח לצאת. מכל מקום עולים רמזים למה שקרה כאן בעבר... לא נספר לכם בדיוק מה קרה – רק נאמר, שזה ממש לא בעבר – זה עדיין בכל מקום מסביבכם (צחוק מבהיל).

כאן, אנחנו חייבים לומר שפגשנו גם כמה חידות ייחודיות, ובסה"כ מדובר בשילוב של אווירה – חידות שבעינינו הוא מנצח. אז תגיעו אחרי ארוחת בוקר – והשאירו את הפחד מחוץ לחדר.

1408 – חדר בריחה בנתניה, מתאים ל – 2-10 שחקנים. להזמנת החדר

1408 – משהו רע מאוד קורה כאן

 

ראשון-לציון: מוות קליני – חוויה שלא תעזוב אתכם

אומרים שמוות קליני הוא חוויה חזקה. אומרים שאפשר לראות אלומות של אור, אולי לפגוש את יקיריכם שכבר נפטרו – ובכן, זה לא מה שהולך לקרות לכם הפעם. ניכר כי בעלי החדר עשו מעל ומעבר כדי שלמשך שעה אחת – אתם תרגישו מתים לחלוטין, וזה לא הולך להיות רגוע. חובבי הז'אנר הכתירו את החדר הזה לא פעם, כחדר הכי קריפי שיש לנו בארץ – מדובר באמת בחוויה חוץ גופית... לא נכביר מילים – רק נספר שההתחלה מפתיעה ממש.

מוות קליני – חדר בריחה בראשון לציון, מתאים ל – 2-6 שחקנים. להזמנת החדר

מוות קליני – חוויה שלא תעזוב אתכם

 

חיפה: ואחד לסיום - המשחק האחרון

אנחנו מסיימים עם חדר בריחה שהתכנון שלו אדיב מספיק על מנת לאפשר לכם לבחור את רמת הקריפיות במהלך המשחק. כך, תוכלו לבקש להיבהל רק קצת, או להוריד את רמת הלחץ אם המפעיל שם לב שאיבדתם את ההכרה או שאתם ממלמלים לעצמכם תוך בהייה באוויר.

דירה 43 עומדת נטושה מאז נרצחה בה בעלת הבית. לאחרונה, השכנים עדים לתופעות מוזרות בדירה. האם תצליחו לרדת לשורש התעלומה ולפתור אותה?

המשחק האחרון – חדר בריחה בחיפה, מתאים ל – 2-8 שחקנים. להזמנת החדר

המשחק האחרון