האליפות העולמית לאסקייפרים קוראת לכם!

אם גם אתם מחפשים את ההתרגשות הבאה שלכם, יש לנו בשורה מרגשת במיוחד עבורכם – אליפות האסקייפרים הבין לאומית של חברת Escape-Room-Academy!

שמעתם נכון, אליפות בין לאומית נושאת פרסים שהמנצחים יהיו אלו שיצליחו לפתור את כל החידות, בכל החדרים, בזמן הקצר ביותר!

זה הזמן להירשם ולהבטיח את השתתפותכם בחוויה מסעירת חושים באירופה, הרפתקה של ממש וארבעה ימים – שלא תשכחו.

חוויית הבריחה האולטימטיבית

מי שכבר עשה חדרי בריחה בחו"ל בוודאי יודע, שישראל היא ממעצמות חדרי הבריחה בעולם. קהילת האסקייפרים בישראל מתבאסת לפתור את אותה חידה פעמיים, דוחפת לחידות מורכבות, ומצוייה בחיפוש תמידי אחר האתגר הגדול הבא.

דמיינו את זה – אתם נוחתים בעיר זרה באירופה, ומקבלים מפה לידיכם. עכשיו הכל תלוי בכם – עליכם לנווט את דרככם ולהשתמש בתבונה בתחבורה בעיר, להגיע לחדרי בריחה נבחרים – ולפתור אותם, הכי מהר והכי טוב.

כל זה קורה ממש עכשיו בסופיה בולגריה, התחרות הבין לאומית לאסקייפרים – ואתם יכולים לקחת בזה חלק. אנחנו מדברים על חבילת אקסטרים מטורפת, שתכלול לא פחות משמונה מחדרי הבריחה הכי טובים בעיר (מתוך כשמונים חדרי בריחה פעילים בה) – בתוך שלושה ימים.

אתם בכושר? חושבים שאתם אסקייפרים טובים? בא לכם להיענות לאתגר? קחו בחשבון – שההרשמה רק עד ה – 31 למרץ, ורק כ – 2,000 צוותים יזכו להשתתף בשלב המוקדמות לאליפות, מתוכם הטובים ביותר יזכו להשתתף בחוויה של פעם בחיים, בגמר האליפות הגדול. אז, למה אתם מחכים? כוונו את המנעול במזוודה שלכם לקוד שאף אחד לא יכול לפצח, ובואו להשתתף בתחרות!

העיר סופיה, העיר בה נערכת תחרות חדרי הבריחה הבינלאומית

הביאו את הגביע לישראל!

צוות אחד, שלושה עד חמישה אסקייפרים, שלושה ימי תחרות – ושמונה חדרי בריחה מהטובים בעולם. זה האתגר שיעמוד בפניכם – והקבוצה שלכם תעלה לגמר רק אם תצליחו להשיג את הזמנים הטובים ביותר בפתרון חדרי הבריחה בשלב המוקדמות. זה לא פשוט – אתם תתחרו נגד הטובים שבאסקייפרים מכל העולם! זה הזמן לחדד את כל החושים...

אתגרים מורכבים לצד חוויה מפנקת

במסגרת המוקדמות לאליפות העולם לאסקייפרים, בוקאסקייפרום – הנציגים הבלעדיים לתחרות בישראל – מציעים לקהילת האסקייפרים המקומיים חבילה מפנקת שתשאיר המון טעם של עוד. בחבילה (שלא כוללת טיסות), תיהנו משלושה לילות במלון ארבעה כוכבים מפנק בסופיה, שלוש ארוחות ביום, הסעות, ועוד פינוקים מפתיעים.

סדר היום לחופשה המושלמת שלכם

סידרנו לכם ארבעה ימים מהאגדות – הנה לוחות הזמנים לימי התחרות שלכם:

ביום הראשון, לאחר שתנחתו ותקבלו זמן להגיע אל החדר שלכם במלון ולהתרגע מעט – תצאו לעשות את חדר הבריחה הראשון שלכם בסופיה. הכל כבר יטופל עבורכם הנחיות, הסעות – וגם ארוחת ערב מפנקת כשתחזרו. ביום השני, אחרי ארוחת בוקר מפנקת, מחכה לכם יום עמוס חוויות – עם שלושה חדרי בריחה, שתצטרכו לעשות בזמן הקצר ביותר. ההסעות והארוחות יטופלו בעבורכם – כך שאתם תוכלו להתרכז בדבר האמיתי. בסוף היום, תוכלו לצאת לבלות – או לבחור בערב רגוע – אחרי הכל, התחרות לא נגמרה!

ביום השלישי תצאו למסע המאתגר ביותר, עם לא פחות מאשר ארבעה חדרי בריחה, בביצוע הכי טוב שאתם מסוגלים לו! גם ביום זה, כל מה שאתם צריכים יטופל בעבורכם, על מנת שאתם תוכלו לפתור את החדרים הכי טוב והכי מהר.

ובזאת, החלק האתגרי מסתיים – והגיע הזמן לבלות. הלילה עומד לרשותכם, לחגוג כמו שאפשר לחגוג רק בסופיה, ולמחרת בבוקר – ארוחת בוקר טובה והסעה מהמלון לנמל התעופה.

תמונות משתתפים בחתרות חדרי הבריחה

חדרי הבריחה הטובים ומאתגרים ביותר

בסופיה מעל 80 חדרי בריחה שנחשבים מהמסקרנים בעולם, ושמונה חדרי הבריחה שישתתפו בתחרות העולמית הם הטובים שבהם. אפשר לגלות, ששמונת חדרי הבריחה שנבחרו לשלב המוקדמות באליפות הבינלאומית נבחרו בקפידה על פי איכותם – ועל כן, מחכה לכם חוויה שלא תשכחו.

בסופיה תמצאו חדרי בריחה שיש להם הרבה מה לחדש – כמו למשל חדר הבריחה "שובר שורות", המאפשר משחק חכם במיוחד על פני כמעט 90 דקות; חדר הבריחה "אטלנטיס", בו תתבקשו להציל את העולם ולגנוב את ליבו של פוסידון; חדר בריחה "הרפתקאות הפיראטים" במהלכו תנסו להימלט מהפיראטים ששבו אתכם – ועוד.

אגב, המשחקים יתנהלו באנגלית. כנראה שמי שדובר אנגלית טובה יהנה מיתרון במשחקים – אבל כדאי לדעת שלרשות השחקנים מישראל יעמוד צוות דובר עברית שיסייע להם, גם במהלך התחרות.

מגוון חדרי בריחה בסופיה

החלטתם? רוצים לנסוע? כך תעשו זאת

כדאי שתדעו, שאם אתם קבוצת מנוסה של שלושה עד חמישה שחקנים שנוסעת ביחד – תוכלו לקבל הנחה של 400 אירו למשתתף. הצוותים יכולים להיות מורכבים משחקנים החל מגיל עשר ובכל קבוצה חייב להיות אדם בוגר אחד לפחות. הרכב החדרים עשוי להשתנות בשלב המוקדמות לאליפות, על פי הרכב הקבוצה. הרשמה לשלב המוקדמות תוכלו לבצע דרך מילוי טופס פניה – נציג התחרות יחזור אליכם עם פרטים נוספים.

בהצלחה!