בלוגר אורח - הבקתה ביער של חברת BrainEscape

יוסי משתף אותנו בחוויות חדרי הבריחה הראשונה שלנו בחדר הבריחה "הבקתה ביער" של חברת BrainEscape ברעננה, בהרכב של 2 מתחילים.

חוות הדעת:
'כאילו מה? סוגרים אותך בחדר ואתה צריך לברוח? זה לילדים. עברנו את הגיל'. הגבתי וניסיתי לשמור על שפיות כאשר כל סביבתי משתגעת ובורחת מחדר לחדר, אבל יום אחד זה הגיע. אחי יחד עם קבוצת מתכנתים הלכו לחדר הבריחה המצוין 'מבצע אפולו' בראשון לציון. הם יצאו מהחדר תוך 31 דקות ובכך שברו את שיא הבריחה מהחדר מאז הקמתו. לא נשארו לי יותר מדי ברירות - שבוע לאחר מכן מצאתי את בדרך לרעננה, מנסה למצוא את חדר הבריחה 'בקתה ביער'.

נראה כאילו אפליקציית וויז שיתפה פעולה עם בוני החדר "אם אנחנו לא מצליחים למצוא את החדר, איך נצליח לצאת ממנו?" עברה בראשי מחשבה מעצבנת. לאחר כמה דקות טיפסנו במדרגות אל החדר, כשגמדים קטנים מביטים אלינו מכל עבר. פגשנו את דניאל - המפעיל החביב של החדר וכובדנו בכוס מים וסוכריות גומי. לפני שהספקנו לעכל את הבשורה הנפלאה על כך שאנחנו בכלל אחיינים של דוד עשיר מאמריקה, התקבלה ידיעה מעציבה על כך שהדוד, לא עלינו, נפטר. במפתיע ממש, החליט הדוד לפני מותו להוריש את רכושו אלינו - האחיינים האלמונים. עורך הדין הרשע של הדוד לא כל כך מבסוט מהרעיון ולנו נותרה שעה בלבד למצוא את הצוואה ולהביא אותה אל בית המשפט. וכך, בסך הכל יום מאז גמלה ההחלטה בליבנו לבחון את הקלסטורופוביה שבקירבנו ולברוח מחדר כלשהוא - מצאנו את עצמנו בתוך בקתה קטנה ביער, מחפשים רמזים ולא כל כך מבינים מאיפה להתחיל.

דניאל - מפעיל החדר, התגלה כאוצר של ממש והצליח להכניס בליבנו את חיידק הבריחה. מתברר שכשאתה נכנס לעניין - הכל נראה אחרת. לכל פיסה בחדר יש משמעות סמויה והחדרים האפורים במוחך מתחילים לעבוד. החדר היה כיפי במיוחד, החידות היו מעניינות ומגוונות ואנחנו יצאנו עם צ'ק של מאה אלף דולר מתנה מהדוד העשיר, פלוס חיידק בריחה שלא נותן מנוח.

לסיכום:
החדר כיפי ולא מאיים.
החידות לא קשות מידי ובתור חדר בריחה ראשון - זה בדיוק מה שצריך.
מתאים לזוגות, משפחות עם ילדים, ואנשים שלא מנוסים בחדרי בריחה.
לא מתאים לאנשים שרוצים להיכנס לעלילה ומחפשים תפאורה מושקעת ולאנשים שאוהבים חידות קשות ומאתגרות.

דירוגים:
אווירה ואפקטים - 2/5
מקוריות החידות - 2/5
זרימה - 3/5
עיצוב ותפאורה - 1/5
טכנולוגייה - 2/5
אירוח והפעלה - 3/5

אז אם אתם "חדשים" בתחום חדרי הבריחה, "הבקתה ביער" יכול להתאים לכם בדיוק, וכל שנותר לנו זה להמליץ לכם למהר ולהזמין מועד פנוי לחדר.

רוצים להיות בלוגרים שלנו? רוצים שבלוגר יסקר את החדר שלכם? שלחו לנו מייל