בלוגר אורח - החקיין של חברת Haifa Game

הכתבת החיפאית פרומה קינד מסקרת את חדר הבריחה "החקיין", של חברת Haifa Gameהחדר מוגדר כחדר אימה, אולם פרומה לא נרתעה ובהרכב של שלושה יצאה לדרך.

חוות הדעת:
את/ה בטוח/ה בקשר לזה?
כפי שוודאי שמתם לב, חדרי הבריחה מחולקים לקטגוריות שונות המקלות עליכם בבחירת החדר. חלק מהחדרים מוגדרים למשפחות, חלקם מוגדרים לילדים ועוד קטגוריות שונות. גם הביקורות הנכתבות על החדרים יכולות לסייע לכם בבחירת החדר. כמי שכבר חוותה מספר לא מועט של חדרי בריחה מסוגים שונים אני יכולה להעיד שקריאת הביקורות על החדרים עזרה לי בקבלת החלטה לאיזה חדר ללכת. שמתי לב שחדרים מסוימים מוגדרים על ידי המבקרים כ"אימה". אז בא נדבר רגע על העניין הזה שנקרא "אימה", ונסכים שמה שאחד מגדיר "אימה" השני לא חווה כמפחיד בכלל. כי זה עניין אינדיבידואלי כמו כל רגש (מה שמרתק/ מרגש/נפלא לאחד, לא עושה זה לשני).
עכשיו, אם את/ה קורא/ת ספר אימה או רואה סרט אימה את/ה יכולים לבחור לדלג על קטע, לעצום עיניים לרגע לא נעים. אבל כשמדובר בחדר בריחה זה שונה לגמרי, ולמה אני מתכוונת? בלי ספוילרים כמובן... כשנכנסים לחדר שהמבקרים הגדירו "אימה" קחו בחשבון שתצטרכו להתמודד עם משהו מפחיד ברמה כלשהי. ברור שכל אחד יגיב אחרת לגורם המפחיד, אחד יצרח, אחד יהיה היסטרי אבל אי אפשר להיות אדישים. כי זה מוחשי, אי אפשר לעצום עיניים לרגע והסצנה תיעלם. לא! זה כאן ממולך ואת/ה צריך/ה להתמודד עם זה. אולי אפילו לגעת בדבר המפחיד הזה, להזיז אותו כדי לפתור את החידה.
תחת הקטגוריה הזו נכנס החדר "החקיין" שכל המבקרים מגדירים כחדר אימה. לא לבעלי לב חלש בכלל, ולא נראה לי שאפשר להישאר אדישים כלפיו. לפחות לחלק מהתעלומה.
כדי לצאת מהחדר הזה תצטרכו לא רק לפתור חידות מעניינות אלא גם להתגבר על הפחד.
החידות בחדר הינן בסגנון "אולד סקול" כלומר אין פה מנעולים דיגיטליים וכאלה, אלא יותר מחשבה וחשיבה מקורית. לא קל בכלל ואפילו מאתגר. חוויה רגשית מובטחת!!!

לסיכום:
החדר יתאים ל3-4 שחקנים מנוסים.
לא מומלץ למשפחות או ילדים, כמו"כ לא יתאים לנשים בהריון, ואם אתם קלסטרופוביים כדאי שתחפשו חדר אחר 🙂

דירוגים:
אווירה ואפקטים - 5/5
מקוריות החידות - 4/5
זרימה - 4/5
עיצוב ותפאורה - 4/5
טכנולוגייה - 2/5
אירוח והפעלה - 5/5

אז אם אתם חובבי הז'אנר של חדרי אימה, מלאי אומץ ואדרלנין ועדיין לא ביקרתם בחדר "החקיין" כל שנוכל להמליץ הוא למהר לשריין מועד לחדר, ואם אתם לא חיפאים - מבטיחים לכם שהנסיעה על כביש החוף תהיה משתלמת ולא רק בגלל הנוף הקסום של הים שבדרך...

FullSizeRender

One comment

אניגמה
יוני 21, 2017
מאמר איכותי כמו שצריך, כל הכבוד לכם. מחכה לעוד!