בלוג הבורחת: חדר בריחה האויב שבפנים: החיים שאחרי של חברת The Game

לירן ברזילי ועוד שני בורחים, ברחו בהצלחה מחדר הבריחה "האויב שבפנים: החיים שאחרי" של חברת The Game בחיפה

חוות הדעת: 
הזמן - חופש סוכות
המקום - חיפה
הצוות - שני בורחים מנוסים עם ניסיון של 32 ו 28 חדרים, ועוד מתחיל אחד עם ניסיון צנוע של חדר אחד

כשהגענו למקום הייתה אווירה קצת קריפית, הלובי ממש ממש מותאם לאווירה של החדר השני במתחם "החקיין" (שבו עוד לא ביקרתי, אך מקווה לבקר בהמשך), כך שנכנסים למוד כבר מהרגע הראשון שתדרכו במקום.
קיבלה את פנינו לאה, המפעילה שלנו שהייתה מסוג המפעילות שאני אוהבת - בלי הרבה חפירות... Lets get to business
היא רק סיפרה לנו את סיפור הרקע לחדר שמבוסס על סרט (ואם לא ראיתם אותו, אז לא קרה כלום...עדיין תוכלו להנות מהחדר).
הסיפור הוא כזה-תאגיד "אמברלה" ייצר נגיף שהופך למוטציה שמתפשטת לאוויר, והופך את האנשים לזומבים. אנחנו חלק מהשורדים האחרונים, המנסים למצוא את האנטי – וירוס ולהציל את האנושות.‏
אתחיל ואומר שהתפאורה של החדר מאוד מאוד מתאימה לתמה ומאוד אווירתית.
החידות והמשימות בחדר הן לינאריות, ואין צייד מפתחות בכלל, מה שכן יש (והרבה) זה מסיחים, אז תיזהרו לא ליפול בפח!
חייבת לציין שהיו כמה חידות ומשימות ממש מקוריות ומגניבות, כאלה שלא נתקלתי בהן לפני כן, ועל כל חידוש שכזה אני תמיד מברכת, כן ירבו.
החדר מאוד זרם לנו, וגם אם נתקענו לרגע על משהו, הרגשנו שהוא פתיר והצלחנו להמשיך הלאה.
מדובר בחדר טכנולוגי עם עזרים המתאימים לכך, אחד מהם ממש מגניב, גרם לי להרגיש שאני אשכרה האקרית.
הדבר היחידי שיצאתי קצת מבולבלת לגביו [!התראת כמעט ספוילר! דלגו על הפסקה הזו אם אתם נמנעים...] וזה קרה לי גם בחדר אחר, הוא העובדה שמשתמשים בנוסחאות כימיות של מולקולות כדי לפתור חידה. ברור לכולם שרוב האנשים שיגיעו לחדר לא יבינו בכימיה וישתמשו בהגיון פשוט בכדי לפתור את החידה, אך אלו מבנינו שכן מבינים בכימיה לא יכולים להתנתק מהידע הזה ולכן אי  ההלימה בין מולקולה מצוירת למולקולה כתובה גרם לי לבלבול... לכן, מציעה לכל החדרים שמשתמשים בחידות מסוג זה (אני אישית כבר נתקלתי בשלושה חדרים כאלה), תדאגו שזה גם יתאים להגיון הבריא של אלו שלא מבינים נוסחאות כימיות וגם לאלו שכן מבינים ומשתמשים בידע שלהם בגלל שהוא חלק מהליך המחשבה שלהם.

אז הצלחנו לברוח בזמן, עם הכוונה אחת קטנה...

חייבת לציין שהמפעילה אמרה לנו שלקח לנו 56 דקות לסיים את החדר, מה שלא היה כל כך הגיוני כיוון שנכנסנו למקום באיחור של 5 דק' (19:35) וכמובן שלקח לנו כמה דקות של התארגנות עד שנכנסו לשחק, ובשעה 20:30 כבר היינו בחוץ, ליד האוטו, כך שלדעתי לקח לנו פחות...
רק אומרת 😉

לסיכום:
חדר טכנולוגי מדליק, מתאים למתחילים וגם לקבוצות מעורבות של מנוסים ומתחילים, כולנו מאוד נהננו והמשכנו את הבילוי המוצלח בנמל חיפה השופע מסעדות שוות ביותר!

דירוגים:
אווירה ואפקטים - 4/5
מקוריות החידות - 4/5
זרימה - 4/5
עיצוב ותפאורה - 5/5
טכנולוגייה - 5/5
אירוח והפעלה - 5/5

אז אם אתם מחפשים חדר בריחה טכנולוגי שמתאים גם למתחילים וגם למנוסים, "האויב שבפנים: החיים שאחרי" יכול להתאים לכם בדיוק, וכל שנותר לכם למהר ולהזמין מועד פנוי.