בלוגר אורח - סודות דה וינצ'י של חברת Brainiacs

לירן ברזילי ועוד 3 בורחים מנוסים על חוויתם ב"סודות דה וינצ'י" של חברת Brainiacs בראשון לציון.

חוות הדעת: 
הגיע הזמן למיני מרתון ראשלצי... ביקרנו (הצוות הקבוע) בחדר הבריחה הסודות של דה וינצ'י החדר ממוקם בלב ההומה של אזור התעשייה ראשון לציון המהווה מרכז בילויים פעיל וגדוש במקומות בילוי. באזור יש חניה, למרות שייתכן כי בסופש יש עומס. נכנסנו ללובי הנעים של חברת Brainics בלובי יש נשנושי בייגלה, שתיה חמה/קרה ומשחקי חשיבה.

המפעיל כינס אותנו לתדריך קצר והסביר שהמשחק הוא יותר קווסט מאשר חדר בריחה וכי מדובר בחלל אחד רווי בחידות, אין מעבר בין חדרים. היינו 4 שחקנים עם ניסיון של 24, 18, 14 ו 10 חדרים. כאשר נכנסנו לחדר התחושה הראשונית שלי הייתה שאני נמצאת במוזיאון. התפאורה לגמרי שירתה את התמה עם ציורים ופסלים ברוח האמן. החידות בחדר ברובן לינאריות, כלומר: יש לפתור את החידות לפי סדר מסוים על מנת להתקדם. החידות היו בחלקן מאוד מקוריות ומענינות, אך הייתה חידה אחת שנתקענו עליה המון זמן כיוון שראינו רק חצי ממנה וחשבנו שזו החידה המלאה, אך רק אחרי שביקשנו רמז מהמפעיל הבנו את הנקודה הבעייתית ואז התחלנו לזרום בצורה יותר טובה.

החידות בחדר קשות באופן יחסי, ולמרות שהיינו 4 שחקנים מביני עניין, הרגשנו תקועים לא מעט פעמים. החדר מצוין ומלהיב לאוהבי החידות שבנינו, אך מי שאוהב שילוב של חידות ותפאורה יתאכזב מעט כיוון שהתפאורה מאוד פשוטה, לא משהו אקסטרווגנטי...יש לקחת זאת בחשבון. החדר מתאים לדעתי ל 2-4 שחקנים מנוסים. לאחר 59 דקות, עם רמז אחד וכמה הכוונות יצאנו מהחדר היישר ליעד הבא - חדר האימה מוות קליני הנמצא מעבר לכביש (עליו תקראו בפוסט נפרד).

לסיכום:
החדר מצוין ומלהיב לאוהבי החידות שבנינו, אך פחות מתאים למי שאוהב שילוב של חידות ותפאורה.
מומלץ למשחק בהרכב של 2-4 מנוסים, או כפול מכך - יש לחדר תאום זהה באותו המתחם. לדעתי פחות מתאים לילדים.

דירוגים:
אווירה ואפקטים - 3/5
מקוריות החידות - 4/5
זרימה - 2/5
עיצוב ותפאורה - 3/5
טכנולוגייה - 3/5
אירוח והפעלה - 3/5

אז אם אתם מחפשים חדר רווי חידות וחשיבה, "סודות דה וינצ'י" יכול להתאים לכם בדיוק, וכל שנותר לכם למהר ולהזמין מועד פנוי.