בלוגר אורח - חדר בריחה קרייסס של חברת Crazy mary

יותם קרינסקי, בעל ניסיון של 5-10 חדרים, כותב על חדר הבריחה הירושלמי "קרייסס" של חברת Crazy mary, ממנו ברח עם עוד שני חברים.

חוות הדעת:
הייתי באסקייפ רום "CRISIS" וגם שרדתי. חוויה מפחידה, אבל מהנה. חדר הבריחה Crisis, שנמצא בסמוך לקניון הדר בירושלים, עוצב ומופעל על ידי חברת Crazy Mary, שמפעילה באותו מקום גם "מבוך אימה". כבר בדרך לדלפק הקבלה אתה מתחיל להרגיש את האנדרנלין עולה בזכות התפאורה המושקעת: אתה עובר במסדרון ארוך שבקירותיו איורים המרמזים על מה שצפוי לכם בהמשך ובסופו כמה מתקנים שלא אפרט כאן כדי לא לקלקל לכם את החוויה.
הצוות של המקום מאוד אדיב, ופועל בצורה מקצועית מאוד. אם תרצו, יש לכם אפשרות להתחיל במבוך האימה ודרכו להגיע לאסקייפ רום ללא תוספת תשלום! אפשר לחוש את מרכיבי הפחד וההפחדה בכל אחד מן החדרים שדרכם עוברים. לעומת רוב חדרי הבריחה ב-Crisis הזמן המוקצב הוא שעה וחצי כשברוב החדרים מוקצבת לרוב שעה בלבד. תוספת התשלום אינה משמעותית. החידות עצמן הוגנות, דורשות כמובן חשיבה כדי לפתור אותן, אבל סבירות לזמן המוקצב.

אלה היו הפרטים ה'יבשים', אבל בטח תרצו לטעום גם קצת מחוויתי האישית. ברגע שנכנסתי לאסקייפ רום, מצאתי את עצמי לרגע כמו משותק. התפאורה המדהימה זורעת בך פחד שלוקח לך כמה דקות להתאושש ממנו, לאסוף את עצמך ולהתחיל להתרכז במשימות. החידות בחדר לא היו קשות מדי ולא היו קלות מדי... למעשה היו מכל הסוגים – גם קלות וגם קשות מאוד. אפשר לסיים את החדר בשעה, לכן לא כדאי לקחת הרבה רמזים כי בשעה וחצי בהחלט אפשר להתמודד עם כל החידות לבד, וזה נותן הרגשה טובה (דרך אגב אומרים ששיא החדר הוא 43 דקות). אנחנו היינו שלושה חברים וסיימנו בזמן של בין שעה לשעה ורבע.

לסיכום:
מבין חדרי הבריחה שהייתי בהם זה אחד החדרים שאזכור במיוחד.
ממליץ לבקר בחדר הבריחה הזה בזכות מחירו הסביר, הצוות האדיב, התפאורה המושקעת, חידותיו ההוגנות ובעיקר - בשביל החוויה הבלתי נשכחת.
שימו לב, החדר מפחיד כך שהוא לא הכי מתאים לילדים קטנים וגם לא לנשים בהריון.

דירוגים:
אווירה ואפקטים - 3/5
מקוריות החידות - 2/5
זרימה - 3/5
עיצוב ותפאורה - 3/5
טכנולוגייה - 3/5
אירוח והפעלה - 3/5

אז אם אתם חובבי הז'אנר של חדרי אימה, מלאי אומץ ואדרלנין ועדיין לא ביקרתם בחדר "קרייסס" כל שנוכל להמליץ הוא למהר לשריין מועד לחדר.

רוצים להיות בלוגרים שלנו? רוצים שבלוגר יסקר את החדר שלכם? שלחו לנו מייל