בלוג הבורחת - ביקור ב-Level3 מתחם חדרי ה-VR

לירן ברזילי ועוד בורח מנוסה אחד, ברחו בהצלחה מחדר הבריחה "Lost Sanctuary " במתחם Level3 שבדיזינגוף סנטר, תל אביב.

חוות הדעת: 
לפני כשבועיים ביקרנו במתחם הגיימינג הכי מושקע בישראל, מהסוג שאפשר לראות רק בחו"ל, ועכשיו גם אצלנו בישראל אתם יכולים להנות משלל חוויות מדהימות, מיוחדות ומאתגרות ברמה שלא הכרנו. 
כל מי שמגדיר את עצמו כ"גיימר" חייב לבקר ב Level3 שמהווה גן עדן לגיימרים באשר הם. 

במקום תוכלו למצוא עמדות מחשב מדוגמותסימולטור ירי, חדר קריוקי והכי חשוב- חווית מציאות מדומה עם משקפי VR וכל הציוד הנלווה לכך וללא כבלים, שזה חידוש אדיר מבחינתי! האפשרות להיות כל כולך במשחק, ולנוע באופן חופשי בחלל גדול ומרווח, משנה את פני המציאות הרבודה ולוקח את החוויה כמה צעדים קדימה!

אנחנו בחרנו לשחק בLost Sanctuary (העיר האבודה), שמספר סיפור על עיר שטומנת בחובה אוצרות ועלינו לעזור לדמות בצורת מסכה לשחרר את האוצר ולהביאו לידים הנכונות.

אולי תתעניין גם ב:

חדר בריחה דון פבלו
חדר בריחה היער הרדוף
חדר בריחה לזמן את הרוע

אתחיל ואומר שמבחינת גרפיקה המשחק "וואו" אחד גדול! גרפיקה מהממת ביופיה, הדמויות נראות מוחשיות ויפות, העיר האבודה מעוצבת לעילא ועילא ונותנת תחושה אמיתית שמוסיפה מאוד לאווירה ולחוויה. לדוגמה: היה קטע שעמדנו כביכול על שטח רצפה מאוד קטן ומתחתינו היה תהום, ועבור מישהי כמוני שסובלת מפחד גבהים (ברמה שיש לי פיק ברכיים שאני מסתכלת מהחלון של דירה בקומה גבוהה), היה לי ממש קשה להתנתק מהעובדה הזו וממש פחדתי ללכת ולהתקדם, אשכרה רעדו לי הרגליים (חחח), אז הנה אני מחזיקה לחצי השני שלי יד (מחזיקה גם למדומה וגם לאמיתי כפי שניתן לראות בתמונה 😉 כדי שהוא יציל אותי אם אפול 😉

במהלך המשחק יש קטעים שצריך לירות קרן לייזר ואז עושים את התנועה המגניבה שאתם רואים בתמונה.

יש עוד המון רבדים, משימות ותחושות מטורפות שרק מי שישחק אותם יבין על מה אני מדברת! אז אם עוד לא הזמנתם לכם מקום, רוצו על זה! אתם בוודאות תצאו עם חיוך מאוזן לאוזן  🙂

לסיכום:
הייתה לנו חוויה יוצאת דופן, מרגשת ומיוחדת, מומלץ ביותר לכל חובבי הז'אנר ולאלו שמחפשים בילוי שלא יפסיקו לדבר עליו!

דירוגים:
אווירה ואפקטים - 5/5
מקוריות החידות - 3/5
זרימה - 5/5
עיצוב ותפאורה - 5/5
טכנולוגייה - 5/5
אירוח והפעלה - 5/5

אז אם אתם מחפשים חדר בריחה במציאות מדומה, "Level3" יכול להתאים לכם בדיוק, וכל שנותר לכם למהר ולהזמין מועד פנוי.