הדייט המושלם לט"ו באב: לצאת יחד להרפתקה מרגשת

ט"ו באב מגיע, והאופציות הן (שוב) ללכת לאכול במסעדה, (שוב) ללכת להופעת מוזיקה (אם תמצאו כרטיסים), (שוב) ללכת לסרט ואולי לשתות משהו אחרי. אז זהו, שיש עוד אופציה: לצאת יחד להרפתקה מרגשת, ייחודית רק לשניכם, שבזכות 5 הסיבות הבאות היא פשוט דייט מושלם – לזוגות טריים וותיקים (אבל היא לא לכל אחד. אם אתם רוצים שוב מסעדה, סרט, או הופעה – לכו על זה. אנחנו אתכם, מפרגנים ואוהבים)

להיכנס לחוויה אחרת

תדמיינו לכם את שניכם יושבים במסעדה בערב ט"ו באב. נכון, היא יכולה להיות ממש טובה, עם אווירה רומנטית, והאוכל יכול להיות נפלא, ואולי גם השיחה מעניינת או מצחיקה. אבל תשוו את זה ליציאה להרפתקה שכולה חוויה אחרת, רצופה בדברים שבחיים לא עשיתם ובחוויות שלא היו לכם דומות להן אפילו. קצת שונה, אה? זה ההבדל בין דייט ט"ו באב סטנדרטי לדייט בחדר בריחה יחד. בין אם אתם זוג ותיק, ואז הבילוי בחדר הבריחה ביחד ירענן את השגרה שלכם בשנייה, יכניס חוויות, צחוק ועניין ליומיום שלכם, או בין אם אתם זוג טרי, ואז הבילוי בחדר הבריחה יגלה לכם דברים מעניינים וחשובים אחד על השנייה, בזמן שזוגות אחרים יחכו לשולחן שלהם בעוד מסעדה, אתם תצאו למסעות בזמן, תפצחו יחד פשעים, או תצילו את החיים של בן/ת הזוג שלכם.

מחקרים כבר הוכיחו: תשקיעו בחוויות ולא בחפצים

חכמים וגדולים מאיתנו גילו והוכיחו כבר שהאושר שלנו טמון בצבירת חוויות ולא בצבירת רכוש וחפצים. גם הבגד הכי יפה, או הגאדג'ט הכי מתקדם – ירגשו אותנו לזמן קצר, אבל מהר יותר ממה שאנחנו חושבים - אנחנו נתרגל אליהם והם לא יסבו לנו אושר אמיתי, בטח שלא לאורך זמן. חוויות, לעומת זאת, מעצבות אותנו, משפיעות עלינו לאורך זמן, נשארות אצלנו כזיכרון משמעותי, ובניגוד לחפצים – חוויות יכולות להיות משותפות עם אדם אחר וכך לתת לנו רבדים שלמים נוספים של משמעות, הנאה, סיפוק ואושר, גם לאורך זמן. לכן, אם אתם שואלים אותנו במה להשקיע בט"ו באב, אנחנו אומרים בוודאות – פחות במתנות ויותר בחוויות. לכן זו הסיבה השנייה שחדר בריחה מספק לכם דייט אולטימטיבי: הוא מלא בחוויות חדשות שלעולם לא עשיתם או אפילו דמיינתם, באווירה שלא מהעולם הזה, ויחד עם הגבר/האישה שלכם. מה יותר טוב מזה לייצר חוויות חדשות שתיהנו מהן שנים קדימה?

אח, הריגוש, הריגוש!

אחת ההמלצות הפסיכולוגיות לדייטים ראשונים כבר שנים רבות היו לראות סרט מפחיד. הסיבה היא פשוטה: כשאנחנו מתרגשים, הגוף שלנו משחרר אנדורפינים שמשתחררים גם כשאנחנו נדלקים על מישהו/י וגם כשאנחנו מאוהבים. מאותה סיבה בדיוק, אנחנו ממליצים ללא ספק – לכן לדייט משותף בחדר בריחה! ואם חדר הבריחה גם בעל אווירה מפחידה או מותחת במיוחד -עוד יותר טוב...
אם אתם בתחילת הקשר, חדר בריחה – על כל הריגוש שבו – יעיף אתכם לשמיים וסביר להניח שיספק לכם את אחד הדייטים המרגשים ביותר שעשיתם עד כה עם הבחור/ה. אם אתם כבר עמוק בתוך הקשר, חדר בריחה הוא ה-מקום להצית את הלהבה שקיימת שם ואולי קצת מנומנמת לה בגלל שגרת היומיום.
אין מה לעשות, כשאתם נכנסים לדמות אחרת, בתוך אווירה של סרט מפחיד, מותח, או מרגש, כשהשעון מתקתק ואתם נלחמים על החיים שלכם, של אחרים, או של היקום כולו - הדופק עולה, הריגוש בשיא, ואחרי חדר הבריחה – כדאי שיהיה לכם מקום פרטי להמשיך אליו  אנחנו רק אומרים...

החומר ממנו עשויות שיחות מרתקות

חדרי בריחה בנויים על תקשורת. בלי תקשורת טובה, אין עבודת צוות, ובלי עבודת צוות קשה מאוד להתקדם בחידות השונות ולפתור את החדר כולו. לכן, אם אתם חדשים בקשר ורוצים בילוי שאין סיכוי שיהיו בו שתיקות מביכות, חדר בריחה מספק לכם בדיוק את זה. אבל גם אם אתם עם פז"מ נאה כבר בקשר הזוגי שלכם, ומה לעשות – כבר דיברתם על רוב הדברים בתקופה שאתם יחד, חדר בריחה הוא בילוי שיפתח לכם כל כך הרבה דברים לדבר עליהם במהלך המשחק עצמו ואחריו: מה ואיך היה לכל אחד מכם, מה הייתם עושים אחרת, מה חשבתם והרגשתם, וכמובן – כמה מדהים בן/ת הזוג היו בחדר (אל תשכחו לפרגן. זו המשמעות האמיתית של יום האהבה)

אז היכנסו לרשימת החדרים וחפשו חדרים פנויים להזמנה.
ט"ו באב שמח!