מחפשים איך לעסיק את הילדים בחופש הגדול ? קחו אותם לחדר בריחה.

לקראת החופש הגדול - חדרי בריחה

החופש הגדול מעבר לפינה, ואתם ההורים בוודאי כבר מתכוננים – עליכם להעסיק את הזאטוטים במשך לא פחות מחודשיים, למנן את זמני הצפייה במסכים ולמנוע שעמום (לא שאכפת לנו אם הם משתעממים, פשוט ילדים משועממים הם ילדים רבים...)

הנה רעיון שיעזור לכם להעביר יום שלם – קחו את החברים הטובים, את ילדי השכנים ואת כל מי שרוצה להצטרף, ארגנו קבוצה של ילדים, דאגו להסעה או לעוד רכב שיעזור לקחת קבוצה של שמונה ילדים לפחות. ארזו לעצמכם את המחשב הנייד והמון קפה בתרמוס גדול – וקחו אותם לחדר בריחה.

חדרי בריחה שמתאימים לקבוצות בגילאים המתאימים – הם ללא ספק הלהיט החדש בתחום חדרי הבריחה, והם מאפשרים לילדים להיכנס ולשחק בהדרכת המפעיל, וללא התערבות הורית משום סוג. מדובר בהרפתקה שלא רק שהיא משאירה אותם מתעניינים, סקרנים, פעילים ומאושרים – יש לה המון ערך מוסף, בהיבטים של עבודת צוות וחברות, סוגים שונים של חשיבה, התארגנות ושיתוף פעולה, ועוד.

גם אם אתם לא חובבי חדרי בריחה מושבעים אתם וודאי מבינים שיש חדרי בריחה שפחות מתאימים לילדים, כאלה שגם ילדים יכולים ליהנות מהם וחדרים שממש "תפורים" ליכולות ולהעדפות של קהל צעיר. אספנו עבורכם את הרשימה האולטימטיבית של חדרי בריחה מומלצים, שיעסיקו את הילדים שלכם (ועוד כמה), יהפכו את היום שלהם מעניין, ואת היום שלכם – מוצלח ורגוע.

החופש הגדול

לרדוף אחר השוקולד המושלם (תל אביב) 

קשה למצוא ילד שלא אוהב שוקולד ורוב הילדים גם מכירים (מהספר, הסרט או שניהם גם יחד) את הסיפור המקסים על צ'רלי שזכה לביקור מופלא במפעל הממתקים המופלא של וילי וונקה.
ההתרגשות תתחיל כבר כשהחבר'ה הצעירים ישמעו את שם החדר אליו אתם מתכננים לקחת אותם, ובכניסה לחדר – החוויה ללא ספק תשאיר אותם נפעמים.
הילדים יהנו לא רק מהזמן שיבלו בחדר עצמו אלא גם מהאירוח הלבבי, הכיבוד (שכולל, איך לא, גם המון שוקולד) והצוות שיודע להפוך ביקור של קבוצת ילדים בחדר לחוויה נהדרת עבור כל משתתף.

"צ'ארלי בממלכת השוקולד", חדר בריחה בתל אביב, מתאים לקבוצה של עד שמונה ילדים. להזמנת החדר

לילדים הקטנים יותר  מגשימים חלום ובורחים מבית הספר (חיפה) 

נניח שיום הלימודים היה משעמם במיוחד היום, ונניח, שנרדמתם. כשאתם מתעוררים – אתם מגלים שאתם לבד בכיתה – בית הספר נעול ואין בו איש. כעת, זה רק אתם והלוח הריק. איך תצאו משם?

חדר בריחה קסום במיוחד, שאין בו אלמנטים שילדים לא אוהבים (כמו אזורים אפלוליים, מוזיקה לא נעימה, חפצים מבהילים או לא ברורים, וכדומה), והוא מתאים גם לילדים בכיתה א' (בליווי מבוגר), ולילדים עד כיתה ו'.

"הבריחה מבית הספר", חדר בריחה בחיפה, רחובות או ראשון לציון, מתאים לקבוצות של 4-8 משתתפים. להזמנת החדר

לקפוץ לתוך סרט ולהציל את העולם (נתניה) 

הפעם, אנחנו הולכים על משהו קצת אחר – חדר בריחה כפול, כלומר חדר בריחה שבו הילדים יכולים להתחלק לשתי קבוצות – ולהתחרות אלה באלה (על זמני הבריחה ועל כמות הרמזים – כולל הכוונות).
חדר הבריחה "הגיבורים" מכניס אתכם אל תוך משרדו של הנוכל הכי גדול בעיר גות'האם, ואתם חייבים למצוא את הדרך החוצה – אם אפשר, עם השלל. מניסיון – זה חדר בריחה שגם הגדולים יכולים להשתתף בו, וליהנות. יש לכם בדיוק שישים דקות – והשעון מתקתק!

"הגיבורים", חדר בריחה כפול בנתניה, מתאים לשתי קבוצות של עד שבעה ילדים (סה"כ 14). להזמנת החדר

חדר בריחה שמגיע אליכם

נקלעתם לאי בודד, אתם מחפשים את המטמון ו... זהירות! קשה לדעת מתי יגיחו שודדי הים שמנסים לעקוב אחר המסלול שלכם!

הפעם מדובר בחדר בריחה נייד – כלומר, כזה שיגיע עד אליכם. החדר בנוי להכיל קבוצות גדולות, של לפחות 10 משתתפים ועד קבוצות של עד 32 ילדים בני 12 ומעלה. ניתן להקים אותו במבנה סגור (כמו חדר כיתה או אולם – בגודל מינימאלי של 5X5 מטרים) וגם באזור פתוח (כמו הגינה הציבורית), ואפשר להקים חדר כפול לתחרות בין שתי קבוצות (לקבוצות גדולות יותר). המפעיל שיגיע עם החדר יתאים את קושי החידות ורמת ההתערבות שלו – ליכולת ולארגון הקבוצה.
הצוות יגיע, יפרוש בתוך זמן קצר תפאורה קסומה ומעוצבת היטב הכוללת את כל מה שצריך כדי להיכנס לאווירה של הרפתקה שכולה פיראטים, איים נידחים ותיבות אוצר חבויות, גם מוסיקה מתאימה תלווה את הקבוצה במהלך כשעה וחצי של פתרון חידות אינטנסיבי, שרבות מהן מחייבות עבודת צוות.

"אי המטמון", חדר בריחה נייד, מתאים לקבוצות גדולות של ילדים מגיל 12. לפרטים