חדרי הבריחה הכי מגניבים לחגיגת פורים עם הילדים

פורים שמח בחדרי הבריחה

חג פורים הוא החג הכי שמח, צבעוני, פרוע, כיפי וססגוני שיש לנו בלוח השנה – ומה יותר מתאים מאשר חגיגה משפחתית בחדר בריחה שהוא לא פחות צבעוני, מפתיע וכיפי, בימי החופשה?
הבילוי המשפחתי בחדר בריחה הוא חוויה מושלמת – שיש בה הרפתקה, שיתוף פעולה, חשיבה "מחוץ לקופסה", הפתעות, והפעם – אספנו עבורכם המלצות פורימיות במיוחד, לחדרי בריחה ישראליים בניחוח מחופש או מבדח.

איך הופכים את הבילוי בחדר בריחה הכי שמח שיש?
רשימת חדרי הבריחה המומלצים שלנו לבילוי משפחתי בחג הפורים, כוללת חדרי בריחה שמחים, מרתקים, מחופשים או מיוחדים באופן שמתאים לרוח החג. אין פה חדרי בריחה מפחידים או מדכאים. כל החדרים מתאימים למשפחות, גם כאלה עם ילדים קטנים יחסית, מכיל 6 ומעלה.

בכל זאת – הנה חמישה טיפים שיהפכו את הבילוי אפילו יותר חגיגי:

  • למה שלא תלכו לחדר הבריחה שלכם מחופשים? אחרי הכל, מדובר בחג פורים ואולי אתם, הגדולים, בכלל לא קיבלתם את ההזדמנות שלכם להתחפש השנה... זו ההזדמנות, למשהו סמלי כמו אוזני ארנב או לוואנזי מטורף של חד קרן – העיקר, השמחה
  • נכון שבמרבית חדרי הבריחה תמצאו שפע של פינוקים (לצד כוס ויטמינצ'יק טובה) – תוכלו לקחת איתכם שקית של אוזני המן, או אפילו משלוחי מנות קטנים לילדים (ואחד לשני), כדי להפוך את השמחה גדולה יותר
  • זה לא היום לשבור את השיא שלכם - אל תשכחו להתבדח, לרקוד, לצהול ולהשתולל תוך כדי פתרון החידות – רק שימו לב לא להיתקל או לשבור שום דבר.
  • מוזמנים לתכנן הפתעות קטנות אחד לשני תוך כדי פתרון החידות – הכל יכול ללכת, החל מאף של ליצן או פאה משוגעת שתלבשו לפתע פתאום, ועד מתיחה אמיתית וסוחפת (רק השתדלו ליידע את המפעיל במתיחה שלכם, על מנת למנוע עלייה בלחץ הדם שלו)
  • אחרון חביב והכי חשוב – אם בחדרי בריחה בדרך כלל אתם מגמתיים, תחרותיים, וחדורי רוח קרב – הפעם, אנחנו ממליצים להשאיר את כל אלה מחוץ לחדר, ולהגיע מלאי אהבה וחיוכים. זה הזמן לזמן איכות – הכי אמיתי, הכי ביחד, והכי יוצר זיכרונות נעימים.

אל תשכחו להצטלם, כדי לזכור את הבילוי הפורימי הכיפי שלכם ביחד.

 

 

חדרי הבריחה שהכי מתאימים לבילוי פורימי עם הילדים
אנחנו, הישראלים, אוהבים חדרי בריחה "גדולים מהחיים", והתוצאה, היא ריבוי של חדרי בריחה מותחים עד מפחידים, עם דרמה גדולה בעיצוב ובעלילה – הפעם, אנחנו דווקא מחפשים את אלה השובבים, הכיפיים, הזורמים, המצחיקים – אלה שיאפשרו לכם להשתטות במהלך החדר וליהנות ביחד, בכל גיל. הנה רשימת ההמלצות שלנו:

משחק מוחות ממכר - שחמט – הרצלייה

בין אם אתם חובבי משחק המחשבה המפורסם בעולם או בין אם אין לכם מושג איך זזים הכלים על הלוח – אתם הולכים להישאב אל תוך שישים דקות מרתקות של מלחמת מוחות מבריקה. מתאים לקבוצות של שניים עד שישה משתתפים, מגיל 8.

לקפוץ לעולם אגדי – עליסה בארץ הפלאות, תל אביב

זוכרים את הארנב עם השעון, שרץ אל המאורה? את חתול הצ'שייר שרק החיוך שלו נשאר לאחר שגופו נעלם? בא לכם לקפוץ גם אתם לארץ הפלאות, מבלי ליפול, לגדול או לחדול? חדר אווירתי יוצא דופן, עם הפתעות ש... טוב, לא נגלה (בלי ספוילרים, נכון?) החדר מתאים לשניים עד שישה משתתפים, מגיל 8 עם הורים.

להרפתקנים שביניכם – אינדיאנה ג'ונס, ראשון לציון

קחו את הלאסו שלכם, אל תשכחו כובע רחב שוליים, וצאו אל הג'ונגלים של מרכז אמריקה, מחיפוש אחר אוצרות המאיה. רק היזהרו, שגורלכם לא יהיה דומה לזה של אלה שחיפשו את האוצר לפניכם...
מתאים לשניים עד שישה שחקנים, ללא הגבלת גיל

לחזור אחורה בזמן – המלך ארתור, פתח תקווה

אחד הילדים התחפש למלך? לאביר? למכשף? לבשו את התחפושת – וקחו אותם לחדר הבריחה, המתרחש כולו בטירת קאמלוט, לחפש את החרב הקסומה אקסקליבר, שהוסתרה על ידי מרלין, הקוסם הפלאי!
מתאים לקבוצה של 2-7 שחקנים, ללא הגבלת גיל.