חדרי הבריחה המפחידים ביותר – לחיות בסרט אימה

חדרי הבריחה המפחידים ביותר

טרנד חדרי הבריחה תפס חזק מאוד בארץ. הראיה לכך היא שאין לנו במדינתנו הקטנה במה להתבייש מול העולם וחדרי הבריחה כאן הם ברמה בינלאומית. אז אם אתם בקטע של להנות מהאימה ומהצמרמרות שמועברת בגווכם, הנה רשימה קצרה של חדרי הבריחה המפחידים ביותר בארץ, אשר ביקור בהם עלול להדיר שינכם מעיניכם.

למי מתאימים חדרי הבריחה המפחידים

חדר בריחה כשלעצמו אמור להיות מאתגר. המטרה לתת לכם לחיות את החוויה, ואז מתוך התפאורה תוכלו לענות על החידות וגם לפתור אותן. כשמדובר בחדר בריחה מפחיד מתלווה לכל התפאורה גם נושא האימה, ותודו כשנמצאים בלחץ או נתונים לאיום הראש עובד פחות טוב. לכן חדרי בריחה מפחידים לא מתאימים לכל אחד.

אם אתם בעלי לב חלש או שיש איתכם ילדים מתחת לגיל 14 או נשים בהריון, אולי כדאי שתמנעו מלהגיע אל חדרי הבריחה המפחידים ביותר בארץ. לעומת זאת אם אתם חיילים בחמשוש וכבר עברתם את מסע הכומתה, שמרתם במקומות מסוכנים וכדומה, קרוב לוודאי שחדר בריחה כזה לא יפחיד אתכם כל כך, אלא דווקא יהווה חוויה משחררת, מלהיבה וממלאת שמחת חיים. כך גם לגבי סטודנטים או תלמידי תיכון שהתמודדו עם בחינות סיום הסמסטר או הבגרות שלהם, שימצאו כאן גם הם את המנוחה המתאימה.

אפשר גם ללכת על הכיוון הרומנטי ולקוות שחדר בריחה מפחיד יכול להיות מקום מתאים להצעת נישואין. כי ככלות הכל מי עתיד להלחץ מהצעת נישואין כשהוא נמצא בחדר בריחה מפחיד, שלא לדבר על כך שכשמדובר בחוויה מלחיצה אז לאחריה כל הצעה, ובמיוחד הצעת נישואין, עתידה להיות מאוד אטרקטיבית.

 

חדרי הבריחה המפחידים

חדרי הבריחה המפחידים ביותר בארץ

מי שליצנים עושים לו את זה, והוא נלחץ מהם הרי שהחדר "קרקס האימה" יהיה בדיוק מה שיתאים לו. כאן שולט ליצן האימה המשוגע שמשחק את משחק הזמן החולני והמתאגר שלו. במשך שישים דקות יש צורך לעבור מכשולים ולפתור את שלל החידות שהכין הליצן בשביל מבקרי החדר.

חדר האימה אחד מהקריפים ביותר הוא הצלצול. בסיפור הרקע מסופר על ילדה מסתורית המופיעה על קלטת. לפי האגדה, מי שצפה בקלטת זכה לצילצול טלפון ומעבר לקו היתה אותה ילדה שלחשה למי שהרים את השפופרת כי נשארה לו שעה אחת לחיות. באי החדר פועלים בהמשך לחקירתה של עיתונאית אמיצה שחקרה את הנושא ונעלמה.

אם אתם בקטע של בתים נטושים, הרי שהבית הרדוף באלנבי 65 יתאים לכם. אומרים שבעבר האורות של הבית הזה דלקו עד שעה מאוחר ובחדריו נשמע צחוקם של ילדים. אבל אז יום אחד המשפחה שהתגוררה בו נעלמה ללא כל עקבות, או ראיות והמשטרה סגרה את התיק. השכנים שליד מעידים כי הרוע עצמו עברו לשכון במקום, ופחד אימים אמור להשתלט על כל מי שמנסה להתקרב אל הבית הארור הזה.

לחילופין חדר הבריחה של הבית הנטוש בנשר יביא אתכם אל סוף המאה ה-19 לפאתי העיר, שם בבית ישן ונטוש התגורר מדען מטורף שנעלם לפני שנתיים. השכנים טוענים... נחשו מה? כן בדיוק! שבבית מתרחשים דברים מוזרים ומה שבטוח הוא שכל מי שנכנס פנימה, נעלם כלא היה. אם תגיעו לשם

תצטרכו לפתור את החידה, או להעלם. בכל מקרה חדר בריחה זה מותנה בכך שאינו מיועד לחולי אפילפסיה או לבעלי מוגבלויות פיזיות.

את חניבעל לקטר תוכלו לפגוש בחדר בריחה הנושא את שמו. מסתבר כי בעיר ניו-יורק התבצעו מספר רציחות של מטופליו של הפסיכיאטר... חניבעל לקטר. אם תגיעו לחדר הזה תחברו לאף.בי.איי כדי לסייע בפתרון החקירה. כאן יתברר כי במשך כחצי שנה התחזיתם למטופליו של הפסיכיאטר הפסיכופת, שלבסוף לא התגבר על ייצרו וחטף אתכם. אתם מוצאים את עצמכם בחדר סודי בביתו, כשחניבעל נמצא בפגישה מחוץ לבית, תרים אחר היציאה ועל הדרך מנסים לגלות הוכחות להרשעתו בעבירות המיוחסות לו.

הסרט "המסור" מהווה מקור השראה למספר חדרי בריחה, הן בראשון לציון והן בחיפה. סיפור העלילה הוא ששוכני החדר נחטפו על ידי רוצח סדרתי שכלא אותם במרתף חשוך, ובתוך האפלה והפחד הם מחפשים יחדיו את הסיכוי היחידי לשרוד ולהשאר בחיים.

במלון גראנד קרליבך השוכן דווקא בדרך מנחם בגין בתל אביב, תתקלו בסיפורו של אחד המלונות המפוארים ביותר בתקופתו שאירח בשעתו לא מעט ידוענים. כמובן שתעלומה אימתנית אופפת את המלון ואת יושביו שנדמה כי הם עדיין תקועים ב-29 לספטמבר 1919. האם תצליחו לפתור את התעלומה הזו כמעט מאה שנה לאחר מכן?

בחדר הבריחה "כישוף המתים" תוכלו לבחור בין שלוש גרסאות של החדר, גירסה לילדים, גירסה מסתורית וגירסה קריפית.

לא הכל מפחיד

כמובן שלא כל חדרי הבריחה נמצאים ברשימת חדרי הבריחה המפחידים ביותר, אלא יש גם כאלו שנושאים שם אימתני ומבטיח אבל בסופם מתחבאת הפתעה מתוקה, כזה הוא החדר "קינוח קטלני", שאחרי שתתמודדו עם קונדיטורית מרשעת תוכלו לאכול קינוח.

לחצו על הקישור הבא למעבר לרשימת חדרי בריחה מפחידים.