מעבדות לחירות – ערב מפנק בחדר בריחה, לגדולים בלבד – גם בחופשת הפסח

יציאת מצריים הפרטית שלכם

חג הפסח נמשך כשבוע – בחלק ממקומות העבודה, אנחנו מוצאים את עצמנו עובדים "מצאת החמה עד צאת הנשמה", בימים הארוכים של תחילת שעון הקיץ, יום אחר יום, כמעט ללא הפסקה.

אז אם מגיע השלב שבו אתם בקושי זוכרים איך קוראים לכם, אם אתם מוצאים את עצמכם מלהטטים בין המשימות בלוח הזמנים של המשרד לבין דרישות הבוס "לאתמול!", אם הגיע הזמן לצאת מעבדות לחירות, לקחת יום שהוא כולו שניכם ביחד, בלי טלפונים, בלי עבודות ובלי לחצים – המאמר הזה הוא בשבילכם. שלושה צעדים פשוטים – ואתם בדרך לחדר הבריחה הזוגי שהפעם, במיוחד לכבוד חג הפסח, יסמן את היציאה הפרטית שלכם מעבדות לחירות. כך תעשו את זה נכון:

1 – כן, אתם הולכים לכבות את הטלפון

השלב הראשון (שלחלק מאיתנו אולי ייראה ברור), זה להודיע לחבר'ה בעבודה – שהיום, הם פשוט יצטרכו להסתדר בלעדיכם. את סמארטפון, אנחנו מציעים להעביר (רק להיום) למצב טיסה – או, אם אתם לא מהמצטלמים בסיום החדר – בכלל להשאיר אותו בבית.

ערב מפנק בחדר בריחה
2 – תקבעו מבעוד מועד או תזרמו עם מה שפנוי?

אם אתם מהאסקייפרים שיש להם רשימת חדרי בריחה ממתינים – נסו לקבוע עם חדרי הבריחה שלכם. אבל רק למקרה שאתם פשוט מחפשים חדר בריחה מדליק, מעכשיו לעכשיו – חשוב שתדעו, שניתן לבחור חדרי בריחה פנויים לפי אזור גיאוגרפי.

תתבקשו להקיש את האזור בו אתם מחפשים חדר בריחה, את התאריך והשעות האפשריות – וזהו. מייד תקבלו רשימה של חדרי בריחה פנויים, אותם תוכלו להזמין לעצמכם ממש בקליק.

בתוצאות החיפוש שלכם, תוכלו להתרשם לא רק מנושא החדר ומיקומו, אלא גם ממספר הדירוגים שלו וממוצע תוצאות הדירוגים. קליק על התאריך והשעה המתאימה בחדר שבחרתם – ואתם בדרך ליציאת מצריים הפרטית שלכם 🙂

3 – איזה חדר כדאי לכם לבחור?

אם אתם יוצאים לחדר בריחה אחרי ימים לחוצים במשרד או בעבודה – אנחנו ממליצים לבחור חדר בריחה שמח, היתולי או פעיל במיוחד. תוכלו, כמובן, לבחור גם בתמה מותחת (או אפילו ממש מפחידה) עבור חדר הבריחה שלכם – רק שזה לא יאפשר ללחץ הדם הגבוה לרדת...

אם אתם בוחרים לברוח לחדר בריחה במסגרת זוגית, כלומר רק שניכם - חשוב לשים לב שהחדר שאתם מחפשים מתאים לזוגות, ישנם חדרים רבים בארץ שמגבילים את קבוצת המשתתפים לשלושה או יותר.

הנה כמה חדרים שיכולים לספק לשניכם חוויית "מעבדות לחירות" במציאות חלופית, לשעה אחת לפחות:

ירושלים – המקרה המוזר

במהלך טיול בלונדון, גשם עז החל ניתך ארצה – וראה זה פלא, בדיוק ראיתם ממולכם מבנה נטוש שיספק יופי של הגנה מפני הרטיבות. כשאתם נכנסים אל המבנה – אתם מגלים שהסתבכתם. מדובר במעבדה של ד"ר ג'קיל, שבלילה הופך לדמות המהלכת איימים על לונדון – מיסטר הייד. יש לכם שעה אחת, למצוא את השיקוי ולהציל את העולם מן הרשע הטהור...

מושב שדה יעקוב (דרומית לקריית טבעון) – להציל את שיך אבריק

מדובר בחדר בריחה ייחודי, ללא ספק, אשר נפתח במושב שדה יעקוב ומספר בדרך ייחודית את סיפורו. זהו חדר משפחתי (ומתאים לשומרי שבת), שופע חידות לוגיות ונטול טכנולוגיה מורכבת. חוויה ייחודית של חזרה אחורה בזמן, במהלכה תנסו להציל את ההתיישבות הצעירה מפירוק – וזאת, בשישים דקות בלבד.

ראשון לציון – החתונה

אם אתם מחפשים חדר בריחה זוגי, היתולי, שונה ומבדח? ייתכן ש"החתונה" יענה על הציפיות. מדובר בחדר לא שגרתי, מלא הומור, בלתי צפוי ומגוון מבחינת חידות – שמתאים לזוג עד שמונה משתתפים. רוצים למצוא מיליון דולר? צאו לחיפושים, באווירת "נשואים טריים"!

 

בריחה מושלמת, ליום אחד

בריחה מושלמת, ליום אחד

אנחנו משוכנעים שהעבודה שלכם היא חלק משמעותי מחייכם. ביחד עם זאת, דווקא חג הפסח בתחילת האביב, מזמן את המחשבה – שהגיע הזמן לפסק זמן, לאתנחתא, לעצור לרגע אחד, להריח את פרחי האביב המנצים עכשיו על כל שעל בארצנו היפה.

אין כמו בילוי בחדר בריחה, להטעין מצברים, לאפס מתחים ואפילו להתקרב זה אל זה. צאו לערב אחד מחוץ לזמן – ומובטח שמחר בבוקר תתחילו את היום בכוחות מחודשים!