טראוול קווסט - לטייל בעולם להכיר מקומות חדשים ואפילו להחכים על הדרך

טראוול קווסט

בימים שלפני הקורונה כשרצינו לטייל בעולם ארזנו מזוודה, עלינו על טיסה ופשוט תיירנו במקומות שונים. אלא שכעת ברור לכולנו שעה ששדה התעופה סגור לטיסות והמטוסים מקורקעים, שהתקופה הזו נגמרה ואולי חלפה מן העולם, לפחות לשנה הקרובה. אז מה עושים עם החשק שלנו לטייל, להכיר מקומות חדשים ואפילו להחכים על הדרך. הנה משחק חדש, מעניין ומרתק, שבהחלט יכול להיות אחד מהטרנדים החדשים לתקופה הקרובה , ואולי גם לאחר מכן - הטראוול קוואסט.

איך זה עובד?

הרעיון של הטראוול קווסט מזכיר קצת את תוכנית הטלוויזיה "המירוץ למליון". למי שלא מכיר מדובר בחידון שלוקח אתכם בכל פעם לאיזור אחר בעולם, שם אתם צריכים לפתור חידה, או להגיע למקום מסויים שממנו תקבלו את נקודת הזינוק הבא. אלא שעכשיו בימי הקורונה אתם יכולים לשחק כך דרך המחשב שלכם, עם כל אחד מהחברים שלכם ולהגיע לכל מקום בעולם בעצם.

איך עושים זאת? אתם מקבלים איור מהמפעיל שבו נמצא כתב החידה למעשה, באמצעות גוגל עולם אתם עורכים סיור בנקודת ההתחלה ומנסים לפתור באמצעות הסיור הזה את החידה. פתרון החידה יביא אתכם ליעד הבא. כמובן שבמהלך הסיור תוכלו גם לבקר במקום, וגם לקבל אינפורמציה מעניינת הקשורה אליו. וכך אחרי שהחכמתם תטוסו כהרף עין ליעד הבא.

מומלץ שתתחברו באמצעות הזום וגם תשתפו עוד חברים שלכם כדי שיסייעו לכם לפתור את החידות, מה שיהפוך את החיפוש שלכם להרבה יותר מענג וחוויתי. אם לא מצאתם מי שישחק איתכם, הרי שעדיין קיימת גם האפשרות להתחבר לקבוצה של שחקנים שכבר משחקת ולקחת חלק במשחק יחד איתם.

מה צריך בשביל זה?

כדי לשחק בטרוואל קווסט כל שתצטרכו הוא מחשב וחיבור לוואי פיי. "יש חשיבות למי שמשחק באמצעות המחשב כי זה מבוסס על גוגל עולם ולכן זה יותר נוח, אפשר לראות יותר טוב את הכל", מסביר דן – הבעלים ומפעיל האתר. בנוסף הוא גם מציין: "צריך אינטרנט ווויאי פי, כי מדובר בכלי מאסיבי המחייב חיבור טוב לאינטרנט".

עם מי תוכלו לשחק בזה אתם שואלים, ובכן מסביר דן: "רמת החידות היא בינונית פלוס, כלומר היא מיועדת לקבוצת חברים שמחפשת חדרי בריחה אונליין בזום בשל הקורונה".  אלא שבתכל"ס כדי לפתור את החיפוש לא תצטרכו להביא איתכם כל ידע מוקדם, אלא פשוט תוכלו להשתמש בהגיון הבריא שלכם.

כמה זה עולה?

העלות היא משהו שבין 40 ש"ח ל- 30 ש"ח, תלוי בכמות המשתתפים כמובן. וכן אפשר לשחק את המשחק הזה עם המון אנשים, כי תכל"ס כמה שיותר אנשים כך יותר משעשע ומצחיק. הביקורות על המשחק הזה מעולות ורוב המשתתפים מציינים שהמשחק ממש זרם להם, והם עברו בכיף מלוקיישן ללוקיישן. החלק הכי מגניב מבחינתם היה שהם גם למדו והחכימו תוך כדי המשחק, שזה בעצם רווח כפול. החלק הכי מוצלח הוא שאפשר כמובן לשחק את המשחק הזה מכל מקום בעולם, או בארץ והעלויות הן סבירות בהחלט.

כששאלתי את דן אם הוא חושב שהטרנד הזה ישרוד את ימי הקורונה הוא ענה: "זה יהיה עוד דבר נחמד שיש, אני מאוד אוהב את הפתרון של חידות ברחוב. אבל יכול להיות. במיוחד לאנשים שקשה להם להגיע לאיזה מקום. או כערב גיבוש לחברות היי טק". כך או כך אין ספק שהמשבר של הקורונה מחייב את כולנו להסתגל למצב החדש  ולהמציא את עצמנו מחדש, ובסופו של דבר יוצאים ממנו גם דברים טובים.

חדר בריחה טרוול קווסט מסביב לעולם - לפרטים והזמנה