לחגוג יום הולדת בחדר בריחה

לחגוג יום הולדת בחדר בריחה

מחפשים לחגוג יום הולדת שאינו קונבנציונאלי, תנו לנו להציע לכם לנסות לחגוג יום הולדת בחדר בריחה. שהרי כשחושבים על זה, יש כאן הכל, גם הפתעה, גם הפעלה, גם עניין, כך שאף אחד לא יעזוב באמצע את המסיבה חלילה או לחילופין ירגיש משועמם. וכמובן – איך לא – זוהי מסיבת יום הולדת שכל מי שהזמנתם אותו אליה יזכור.

למה חדר בריחה?
חדר בריחה מתאים לכולם ולא רק למבוגרים, כיום ישנם לא מעט חדרי בריחה לילדים צעירים או בוגרים יותר, שהאלמנט המחבר בין כולם הוא האתגר. את האתגר ניתן להתאים ברמתו לגילאים השונים של הילדים, ולוודא, לבקשתם של הרוב, כי אין מדובר בחדר אימה המעורר פחד, אלא יותר כזה הפונה לתחום ההרפתקה והמסתורין.
חדר בריחה מותאם לילדים פונה אליהם בשפתם ועוזר להם להבין את המשימה שעומדת לפניהם, זאת מבלי להסגיר יותר מדי רמזים. בכל מקרה מדובר בחווה מיוחדת במינה. היכולה להפוך את יום ההולדת שלכם לשונה, מיוחד ומגבש.
אך מעבר למקוריות ולעניין יש עוד כמה סיבות טובות שיכולות לשכנע אתכם לחגוג יום הולדת בחדר בריחה, כמו למשל העובדה כי מדובר בתקציב ברור. בנוסף, רוב מתחמי חדרי בריחה בונים חבילה מיוחדת עבור כל המשפחה כדי לחגוג יום הולדת, כך שבתום פתירתו של חדר הבריחה אפשר לחגוג במקום עם כיבוד ועוגה, כזו שתביאו מהבית או לחילופין בקייטרינג של המקום. את חדר הבריחה, נושאיו וסיפור המסגרת שלו תוכלו כמובן לבחור לפי גילם של המשתתפים בו.

לחגוג יום הולדת בחדר בריחה עבור ילדים

לחגוג יום הולדת בחדר בריחה עבור ילדים
כשזה מגיע לחגיגת יום הולדת לילדים בחדר בריחה ישנו יתרון אחד נוסף שהוא מאוד בולט. במקום ללכלך את הבית, יום הולדת בחדר בריחה מוציא למעשה את הבלאגן מהבית. יתרה מכך, כיום קיימים מתחמי חדרי בריחה בהם תוכלו לקבל גם מקום בו ניתן לחגוג את האירוע, וגם אפשרות להזמין כמעט את רוב הכיתה והחברים הקרובים שלכם.
אם אתם בוחרים לחגוג יום הולדת בחדר בריחה עבור ילדים מומלץ לבדוק את נושא החדר והתאמתו לגילאים המשתתפים. יתרון נוסף הוא שאם בחרת במתחם של מספר חדרי בריחה, תוכלו לשבץ בכל חדר ילדים בהתאם לגילם ותחומי העניין שלהם.

להתאים את חדר הבריחה לבעל יום ההולדת
כמובן שמומלץ לבחור את חדר הבריחה שיקלע לטעמו של בעל יום ההולדת וחבריו. הדרך לעשות זאת היא לעבור על סיפור המסגרת של חדר הבריחה, וכן גם מאוד מומלץ לקרוא מעט המלצות של מי שחוו את חדר הבריחה ואיך הם הרגישו.
במידה ומדובר בחבורה שזוהי הפעם הראשונה מבחינתה בחדר בריחה, רצוי לבחור חדר בריחה לא מאוד קשה, כדי להפוך את החוויה לנעימה עבור המשתתפים. כמו-כן, וודאו שניתן, אם אתם מעוניינים בכך, להמשיך את חגיגות יום ההולדת גם לאחר פיתרון חדר הבריחה במתחם עצמו, עם עוגה וכיבוד.
למי מכם שתכנן יום הולדת בהפתעה עבור בן או בת זוגו, זוהי ההפתעה האולטימטיבית. במקום ללכת על יום הולדת בסלון הבית ימצאו עצמם בני הזוג שלכם מחפשים אחר פתרון החידה בחדר הבריחה, ואתם תצאו גדולים גם מולם וגם מול האחרים כמי שמשקיעים במיוחד בחגיגת יום ההולדת. אז אם מישהו מתכנן להפתיע את החצי השני שלו ביום הולדת עגול ומיוחד מומלץ לשקול לחגוג יום הולדת בחדר בריחה, הדבר עשוי להקנות לכם לא מעט נקודות לזכותכם.

לרשותכם רשימת חדרי הבריחה המתאימים לחגיגת יום הולדת.