לקראת יום האהבה – ארבע המלצות לחדרי הבריחה הכי דביקים בארץ

לקראת יום האהבה

מאמר זה מוגש לציבור הקוראים (שימו לב – לא הקוראות, הקוראים) שלנו. יום האהבה, החל במהלך אוגוסט, דורש מכם לחשוב מהר. היא תשמח לקבל זר פרחים או שוקולד – אבל אם אתם גברים טיפוסיים, אתם בוודאי מתקשים להביא את עצמכם לתכנן שוב את אותה מחווה שחוזרת על עצמה כל שנה. כמה אפשר?

אז אנחנו כאן עבורכם, כדי לגלות לכם – שהשנה אתם יכולים אחרת. הביטו סביבכם רגע – אתם לבד? יופי. בואו נמשיך.

חשוב שתדעו: זה שהיא אומרת שזה מה שהיא רוצה – לא תמיד נותן לכם אינדיקציה אמיתית בנוגע למה שכדאי לעשות (גילוי נאות: המאמר נכתב על ידי אישה). אם אתם רוצים לזכות בנקודות השנה, כדאי שתחשבו מחוץ לקופסה – וכשאנחנו אומרים "מחוץ לקופסה", אנחנו תמיד מתכוונים רק לדבר אחד – חדרי בריחה.

ארצנו הקטנטונת, היא מעצמה של חדרי בריחה, ותמצאו מקריית שמונה בצפון ועד לאילת בדרום, שפע של חדרי בריחה שיטיסו אתכם, מייד עם פתיחת הדלת והכניסה למשחק – למציאות חלופית. למה לא לנצל את האפשרות המופלאה הזו – כדי לתכנן לעצמכם בילוי זוגי, מלא משמעות, שכולו חוויה של שיתוף פעולה, וכל זה – בטלפון אחד?

חדרי הבריחה הכי דביקים בארץ

הכנו עבורכם רשימה של חדרי הבריחה הכי זוגיים, אלה שיאפשרו לכם לאסוף את בת (או בן) הזוג אל זרועותיכם, להפטיר באבירות "מותק. את לא יודעת איזו הפתעה הכנתי לך!", לפתוח לה (או לו, אנחנו ממש לא מגדריים חלילה) את הדלת ברכב – ולהפליג לעולם זוגי עם תפאורה יוצאת דופן. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת – לכם, נשאר רק ללחוץ על הלינק המצורף בהתאם לאזור...

מיליון דולר שיסדרו אתכם בחיים (ראשון לציון)

היה היו, לפני שנים רבות, גבר ואישה, לפני חתונתם. ולאישה היה דוד עשיר, שהבטיח לה מיליון דולר – אם רק תצליח למצוא אותם. רק שהיא לא הצליחה, וכך, נותרו מיליון הדולרים מיותמים, וממתינים לזוג האוהב שיצליח למצוא אותם (בתוך שישים דקות, כמובן).

מדובר בחדר הכי צבעוני שיצא לנו לפגוש, עם שפע של חידות שאפשר גם לפתור באופן מקבילי (אבל היי, למה שלא תעבדו ביחד?). מעבר לזה, שמענו שמפעילי החדר אוהבים במיוחד אירוח זוגי...

"החתונה" – חדר בריחה בראשון לציון, מתאים לקבוצות של 2-8 שחקנים (אבל הכי טוב בזוג). להזמנת החדר

 

זוגיות מהאגדות (רעננה)

בהמלצה הבאה, תצטרכו להיות יצירתיים כדי להפוך את התמה זוגית – אבל אנחנו סומכים עליכם, מפני שהאווירה המושקעת, הסיפור מהאגדות והעלילה הסוחפת – הם שווים את המאמץ.

אנחנו מדברים על חדר הבריחה החדש יחסית, "פיטר פן", שבו אתם עוסקים בהחזרת אבקת הפיות שגנב הרשע קפטן הוק מטינקר בל. אנחנו ממליצים על החדר הזה לחגיגות האהבה הפרטיות שלכם – מפני שמדובר בעינינו בחדר חווייתי וסוחף, ובגלל שאנחנו בטוחים שכמו סיפור החדר, גם הזוגיות שלכם – לקוחה היישר מהאגדות...

"פיטר פן" – חדר בריחה ברעננה, מתאים לקבוצות של 2-5 שחקנים. להזמנת החדר

 

כשהיא ההלנה מטרויה הפרטית שלך (קיבוץ חוקוק בצפון)

ההמלצה הבאה מתאימה לזוג ספורטיבי, שדווקא מחפש פחות לבבות ועננים – ויותר אקשן. אנחנו מדברים על חדר הבריחה המצויין "הקרב האחרון" שבקיבוץ חוקוק בצפון, לא רחוק מקיבוץ מגדל.

הסיפור הוא סיפור הגבורה של קבוצת טובי החיילים של המלך אודיסאוס. אתכם, הוא שולח בשעות דמדומי הבוקר, לפרוץ את חומת העיר ולהבעיר את הלפיד – שיסמל לאלפי החיילים שמחוץ לעיר, כי הגיע הזמן להפיל את החומות. יש לכם שישים דקות להתגנב אל העיר ולהבעיר את הלפיד, לפני שחיילי האוייב יתעוררו משנתם.

לפעמים, קרב טוב הוא בדיוק מה שאתם צריכים, על מנת להעיר את ההתרגשות הזו, שאולי השגרה קצת השכיחה מכם. עצה שלנו? לכו, נצחו את החיילים הטרויאנים, ולאחר מכן – צאו לארוחה מפנקת או איזה דרינק במסעדה בקרבת מקום. אגב, אם אתם לא מהאזור – תוכלו להשלים את הבילוי בצימר בצפון, ולהפוך את החוויה חגיגית במיוחד.

"טרויה הקרב האחרון" – חדר בריחה בקיבוץ חוקוק בצפון, מתאים לקבוצה של 2-6 שחקנים. להזמנת החדר

 

חמישים גוונים של כיף להיות ביחד (ראשון לציון)

הפעם, אנחנו הולכים רחוק ושולחים מסר ברור, עם ההמלצה על חדר הבריחה "חמישים גוונים של אפור", בראשון לציון. לפני שאתם רצים לארוז את האזיקים הפרטיים שלכם, הרשו לנו לספר לכם שבעוד האווירה היא מאוד כריסטיאן גריי – החדר עצמו הוא מחד לא בוטה או מביך – ומאידך נחשב מאתגר ומרתק. אם לכם זה נשמע כמו שני נצחונות בכרטיס אחד – מוזמנים להפתיע את בן או בת הזוג, ולמצוא – תוך שיתוף פעולה – את הדרך החוצה מ"מרתף העינויים" הפרטי של אחד מהכוכבים הכי נחשקים מעל מסכי הקולנוע של העת האחרונה.

"50 גוונים של אפור" – חדר בריחה בראשון לציון, מתאים לקבוצות של 2-7 שחקנים. להזמנת החדר

 

שנייה לפני שאתם בוחרים חדר בריחה ומתקשרים לקבוע  טיפ קטן

החלטתם להפתיע עם בילוי משותף בחדר בריחה לכבוד יום האהבה השנה? נהדר! קחו טיפ שאולי יאפשר לכם חגיגה כפולה ומכופלת: חדרי בריחה רבים בארץ ישמחו להכין את החדר במיוחד לחגיגה שאתם מארגנים! שאלו את המפעיל בעת הזמנת החדר, אם יש אפשרות להכין הפתעה כלשהיא, כמו למשל לשלוח אל אתר החדר פתק קטן של אהבה שיוסתר ברחבי החדר ושאותו תוכלו לגלות, בעת המשחק.

רוצים ללכת רחוק יותר? תוכלו לשלוח זר פרחים או אפילו זר פרחים מתוקים שימתין לכם כשתצאו.

ושנחגוג רק אהבות!