מהם חדרי הבריחה הכי קשים ?

מהם חדרי הבריחה הכי קשים ?

לא כולנו חובבי אתגרים זה נכון, אבל בשביל אלו מאיתנו שאוהבים לעמוד מול אתגרים ולצלוח אותם, הלכנו לבדוק  מהם חדרי הבריחה הכי קשים. על הדרך גם ניסו לברר מה הופך אותם לכאלו, וכמובן סיפקנו לכם רשימה קצרה של כמה מהם.

מה הופך חדר בריחה לקשה לפתרון

לפני שנפנה לבדוק מהם חדרי הבריחה הכי קשים, ישנם מספר נושאים שכדאי לתת עליהם את הדעת. ראשית, רצוי לסייג את המילים "קשה לפתרון", מאחר ומדובר בתואר שהוא יחסי. ועדיין לא מעט מומחים בתחום יעידו כי קיימים מספר גורמים ההופכים חדר בריחה למצויין וקשה לפתרון. הכל מסתכם במילים "איכות... איכות ובעיקר איכות".

קחו לדוגמה את עיצוב החדר. מדובר בגורם משמעותי מאוד, כי מי שמגיע לחדר בריחה מצפה לפגוש באביזרים איכותיים, כמו ריהוט אמיתי, תמונות ועוד, ולא בתפאורה מתפרקת, אלא בכזו שתותאם לסיפור המסגרת של החדר ותאפשר אוירה תואמת עבורו. פרט חשוב לא פחות הוא לדאוג לתחזק את המקום כראוי, ולוודא שאינו נשחק עם הזמן.

בחירת סיפור המסגרת והחידה המלווה את חדר הבריחה היא משמעותית במיוחד. לא מספיק שהחידה תהיה קשה היא גם אמורה לגרום לבאי החדר לגלות בה עניין, ולגרות אותם אינטלקטואלית. כדי שזה יקרה חשוב להשקיע מחשבה מדוקדקת בסיפור המסגרת ובחידה עצמה.

מקצועיות ונסיון הם שני כלים שחשוב לעשות בהם שימוש כשמתכננים חדר בריחה טוב. לכן לא כדאי לחסוך באנשי מקצוע שעשו זאת בעבר כאשר בונים חדר בריחה קשה. וכן... גם כדאי לקבל פידבק מהלקוחות, לפחות בפעמים הראשונות כדי לוודא שאתם בדרך הנכונה.

מהם חדרי הבריחה הכי קשים

בעולם, אך לא רק שם, קיימים לא מעט חדרי בריחה. אחד מהם נמצא בהולנד באמסטרדם. בחדר הבריחה "הכספת" מגלמים השחקנים חבורת גנבים המנסה לגנוב אוצר עתיק וחשוב המצוי בכספת ענקית, שתחילה עליהם לאתר אותה, ולאחר מכן לפרוץ אליה. בנוסף, מפעם לפעם מצטרף אל המשתתפים שחקן שהוא חלק מצוות חדר הבריחה, והוא כבר דואג לסבך את העיניים עוד יותר עבור כולם.

באוסטין טקסס שבארצות הברית תמצאו את "החדר הסגלגל", זהו חדר בריחה המדמה את החדר בו נשיא ארצות הברית מקיים את פגישותיו. המטרה שלכם כאן היא להציל ארצות הברית מאסון העתיד להתרגש עליה במהלך שישים הדקות שבו תשהו בחדר זה.

חדר הבריחה "המרדף במטרופוליטן" הממוקם בפריז יאפשר לכם לשחק את תפקיד הבלשים ברכבת התחתית של.... ניחשתם נכון - פריז. כאן תתחקו אחר צעדיו של גנב מפורסם המכייס את תושביה של עיר האורות. צפו למרדף מעניין, מרתק ואפילו מפחיד.

כשמדובר בארץ ישנה רשימה די ארוכה המתארת מהם חדרי הבריחה הכי קשים. אחד מהם הוא חדר בריחה בשם "הצילצול", המבוסס על סרט האימה בעל אותו השם. כאן צריכים המשתתפים להסיר קללה מסתורית שגובה מחיר יקר מרבים אחרים.

חדר בריחה אחר הוא "היהלום השחור", הנמצא בעיר הנמל אשדוד. חדר זה מחייב את המשתתפים בו להניח את ידיהם על היהלום בעל כוחות הפלא, הרבה לפני שכוחות הרשע יגיעו אליו.

בתל-אביב תמצאו את חדר הבריחה בשם "הוטל קליפורניה", לפי סיפור המסגרת שלו אורחים אשר שהו בחדר 138 במלון, נעלמו באופן מיסתורי. המשתתפים הופכים לקבוצת עיתונאים המוזומנת על ידי מנהל בית המלון שמטרתה לחקור את האמת ולטהר את שמו הטוב של המלון.

ולאלו מכם המתכננים טיול לשנחאי מומלץ להגיע לחדר בריחה "מיסטר X" הנחשב לאחד הקשים והמסקרנים בעולם.