מידע מורחב על המלך ארתור

חדר הבריחה "המלך ארתור" נסוב סביב סיפור היסטורי מימי העבר של אנגליה העתיקה. על פי הסיפור, בתקופת ימי הביניים תקף צבא של חיילים סקסוניים בהנהגת מורדרד את הטירה של המלך ארתור וכבשו אותה, טירת קמלוט. לפני שהשלימו את התקיפה והכבישה של הטירה, הספיק הקוסם מרלין להחביא מהחיילים הפולשים את הסמל הראשי של שלטון המלוכה באותה תקופה, חרב אשר ידועה בשם חרב אקסקליבר.
המשתתפים באטרקציה של חדר הבריחה משמשים למעשה בתור אבירי השולחן העגול. האבירים ניסו להיכנס אל הארמון ולמצוא את החרב, אך במהלך הניסיון הם נכלאו על ידי שומרי הממלכה. התפקיד של המשתתפים במשימת חדר הבריחה היא לברוח מהכלא, להיכנס אל הארמון עצמו, למצוא את המקום בו החביא הקוסם מרלין את החרב וכך להשלים את ההפיכה ולהחזיר את סמל המלכות הראשי אל מקומו.

למי זה מתאים?
חדר בריחה המלך ארתור מתאים למגוון רחב מאוד של גילאים, ובעיקר עבור אנשים אשר אוהבים סיפורי מלחמה והיסטוריה, מחבבים סרטים עתיקים ורוצים להרגיש ממש כמו לפני מאות שנים ולהשתתף במשימה המעניקה להם תחושה של פתרון חלק היסטורי חשוב.
שימו לב – בחדר בריחה זה הכניסה לילדים מתחת לגיל 14 הינה בליווי מבוגר בלבד, ולכן כדאי להגיע בקבוצות (בעלות מספר משתתפים של בין 2-8 משתתפים) בהן טווח הגילאים רחב יותר, אך בהחלט גם ילדים בגילאים קטנים יחסית (מעל גיל 6) יכולים להשתתף במשימות, להצליח וליהנות מאוד מחדר הבריחה. לכן משפחות רבות אוהבות להשתתף בחדר הבריחה הזה.

מתי להזמין?
חדר הבריחה המלך ארתור הינו אחד מחדרי הבריחה הפופולאריים בארץ. מדובר במשימה שמתאימה לטווח גילאים רחב, ולמנעד רחב של אנשים ולכן רבים בוחרים דווקא בו. לכן, אם אתם רוצים להגיע אל חדר הבריחה כדאי לבצע את ההזמנה מוקדם ככל האפשר בכדי שתוכלו לשריין את התאריך המתאים לכם ולא תצטרכו להתגמש בהתאם לתאריכים הפנויים במקום.
חשוב להדגיש כי ככל שמספר המשתתפים גבוה יותר, כך המחיר למשתתף הינו זול יותר. לדוגמא, עלות הכניסה לשני משתתפים הינה 200 ₪, אך ל8 משתתפים העלות תהיה 560 ₪, משמע 70 ש:"ח למשתתף במקום 100 ₪, ולכן כדאי לארגן קבוצה של חברים או בני משפחה ולצאת יחד.