מידע מורחב על המשימה

ברוכים הבאים לחדר הבריחה 'המשימה 1'. העלילה מתרחשת ממש כאן במזרח התיכון. כפי שאתם ודאי יודעים, בנוסף למלחמות ולהבלטה של הדתות השונות, האזור תמיד אופיין בסוכנים כפולים ומרגלים מתוחכמים. לסוכנות הביון הבולטת במזרח התיכון ארע הנורא מכל: סוכן ערק משורותיה ועבר לסוכנות עוינת. אתם צריכים למצוא אותו ולהסגירו. כעת הוא מסתובב חופשי, ובטחון הציבור בידיים שלכם!

תיאור המשימה
המשימה נועדה ל- 2-6 משתתפים. מצלמות האבטחה פועלות ומתעדות כניסות ויציאות של סוכנים. זהו לא חדר של מפתחות וכספות אז אל תחפשו אותם! במהלך המשימה – אתם תצטרכו למצוא את שביל הזהב שיוביל למציאת הסוכן הבוגד ולהסגרתו. נדרשת מחשבה מהירה. אנשיו והוא עצמו – מהירים מאד ומתוחכמים ביותר. עליכם להתחקות אחר קו המחשבה שלהם ולצוד אותם על פיו.

משך המשימה
המשימה נמשכת 60 דקות אך תיראה לכם כמו נצח – באחריות. סיעור המוחות שתידרשו לו יגרמו לחדר הבריחה להציג עלילה ארוכה ומפרכת, שרק בסופה יוסגר הסוכן הסורר. חשוב מאד להיעזר בסבלנות אבל גם להפעיל היטב את השכל ולחשוב מחוץ לקופסה. מתאים מאד לאנשים יצירתיים שלא מחפשים את העקיב והדומה בחדרי בריחה, אלא משהו מיוחד באמת.

אוכלוסיית היעד
חדר הבריחה מתאים לילדים מגיל 10 בליווי מבוגר. כמובן שהוא מתאים לקבוצות, ארגונים, וועדי עובדים והתארגנויות קטנות. ניתן להגיע גם כזוג ולהשתתף סולו, אתה ובן/בת זוגך בחדר הבריחה. בחדר בריחה זה גם מספר מועט של משתתפים וגם מספר גדול שלהם יחושו לכם אותו דבר בדיוק. סיעור מוחות יידרש בשני המקרים, ומציאת פתרונות לא שגרתיים היא שתהיה המציאות בחדר.

אירועים להם חדר הבריחה מתאים
ימי הולדת, ימי נישואין, ימי כיף לעובדים, ימי גיבוש, אירועים אינטימיים ואפילו אירועים רומנטיים במתכונת זוגית. עבור כל מי שמתכנן אירועים מהסוג הזה חדר בריחה כמו המשימה יכול להתאים מאד לקונספט. בנוסף, ניתן להזמין אורחים של אירועים עסקיים (אם הם מעטים עד 6) לחדר הבריחה בשביל להציג חדשנות ומחשבה מקורית בתכנון האירוע. זכרו כי חדר בריחה, על אף ההישגיות והמתח שבו, הוא מאורע כיפי ממש כמו הארוחה במסעדה וקבלת מתנות באירועים. לכן, הוא מהווה אטרקציה פופולארית ביותר לעיבוי אירועים מכל הסוגים והז'אנרים.