נמאס לראות סרטי "שרלוק הולמס"? קבלו את מצעד חדרי הבריחה הכי מסתוריים שלנו

חדרי הבריחה הכי מסתוריים

חדר בריחה מוצלח הוא מתכון ייחודי, ואלה שסוחפים אותנו פנימה מייצרים חוויה מופלאה של שעה במציאות חלופית.... הסוד הוא לא רק באתגר ובחידות – אלא גם, כמובן, באווירה.

יש חדרים שמבוססים על הרפתקת אקשן, אחרים מכניסים אותנו לעולם דמיוני קסום, יש חדרים מפחידים (עד כדי אימה אמיתית), חדרים עתידניים ועוד. אם אתם אוהבים מתח ומיסתורין אבל פחות בקטע של פתרון חידות תוך כדי תחושת אימה אמיתית, אתם בדיוק הקהל המתאים לחדרי בריחה בקטגוריית המסתורין, שיש בהם בדיוק את המידה הנכונה של דריכות – אבל ללא פחד, הבהלות, אלמנטים שמתגנבים מאחוריכם, צרחות מקפיאות דם – וכדומה.

בחדרים כאלה, אתם בעצמכם הופכים לבלשים שמתמודדים עם תעלומה מסתורית. אספנו עבורכם רשימה של חדרים מומלצים עבור מי שמכורים לסיפורי בילוש בסגנון שרלוק הולמס ורוצים לנסות את כוחם בפתרון אתגרים וחידות המובילים לגילוי פושע שעומד מאחורי גניבה מתוחכמת או אפילו רצח.

חדר בריחה שרלוק הולמס

הבלש המפורסם ביותר נעלם (ראשון לציון)
מלך התעלומות וההרפתקאות הפלואות, כמו שכבר הזכרנו (מספר פעמים), הוא כמובן הבלש המיתי שרלוק הולמס – וכצפוי, תמצאו מספר חדרי בריחה בארץ, המבוססים על הרפתקאותיו או כאלה שהיו יכולות להיות. חדר שמבוסס על דמות הבלש המפורסם ביותר בעולם ולוקח את הסיפור שלו עד לקצה נקרא פשוט "שרלוק הולמס".

החדר לוקח אתכם ללונדון של תחילת המאה ה-20, שם תיכנסו לנעליהם של עוזרו המסור של שרלוק, דר' ווטסון, וכמה מחבריו הנקראים לפתור תעלומה במהלכה עקבותיו של שרלוק הגדול עצמו נעלמו! ללא עזרתכם, הוא אף עלול למות...

תצטרכו לאסוף ראיות, לחקור, לגלות חשודים, לברר בדיוק מה קרה ואיך אפשר לסכל את המזימה האפילה של קושרי הקשר המבקשים לשים קץ לחייו של שרלוק.

"שרלוק הולמס" – חדר בריחה בראשון לציון, מתאים לקבוצות של 2-8 משתתפים. להזמנת החדר

 

חדר בריחה בלשים וגנבים

זה חוקר? זה גנב? אתם חייבים למצוא את הכסף! (תל אביב)

החוקרים שעבדו על המשימה לפניכם כנראה פענחו את הסוד – אבל, גם הם וגם הר הכסף, ואינם. בחדר הבריחה "בלשים וגנבים" אתם כבר לא יודעים מי טוב ומי רע, מי בצד החוק ומי פושע נאלח.  עליכם להתחקות על עקבות אוצר מטבעות הזהב שנגנב מקופת המדינה, כמו גם קבוצת החוקרים שכבר עבדה על התעלומה. זה יחייב אתכם לשמור על ערנות – כי אתם יודעים, שחלק מהסוכנים שנעלמו היו סוכנים כפולים.

החדר הזה הוא בדיוק בשבילכם אם אתם אוהבים מסתורין מן הסוג הכולל פתרון חידות בלשיות, איסוף ראיות, זיהוי מסיחים, איתור חשודים ושלילת מי שלא יתכן שהם אשמים.

"בלשים וגנבים" – חדר בריחה בתל אביב, מתאים לקבוצות של 2-5 משתתפים. להזמנת החדר

 

להציל את הר האור (חיפה)

לפני יומיים, נעלם ממצודת לונדון אחד מהיהלומים המרשימים בעולם, הקוהינור, אשר התגלה בהודו לפני כ – 5,000 שנים. כעת, העולם נושא את עיניו אליכם – ויש לכם שישים דקות למצוא את היהלום ולהשיבו למקומו. החדר שופע חידות ומתאים גם למשפחות ולקבוצות פחות מנוסות בחדרי בריחה.

"קוהינור" – חדר בריחה בחיפה, מתאים לקבוצות של 2-8 משתתפים. להזמנת החדר

 

האתגר  לפצח את הצופן בן 3,000 השנים (בני ברק)

חדר הבריחה "סודות המלך שלמה" הוא אווירתי במיוחד – והוא "מטיס" אותנו כמעט 3,000 שנים אחורה, אל ארמונות הפאר של המלך האגדי, החכם מכל אדם – שלמה.
אם תצליחו לפענח את הצופן מסתורי שהותיר אחריו המלך שלמה, תיחשפו לסוד חוכמתו האדירה של המלך. אבל, אם תיכשלו - אתם עלולים למצוא עצמכם לכודים בחדר הסודי של המלך בלי שתוכלו לעזוב אותו לעולם.
האווירה בחדר מוקפדת ומסתורית, כזו של עידן עתיק שקם לתחייה בתקופתנו בזכות סוד שנותר מאחור כדי שרק בעלי יכולת אינטלקטואלית מתאימה יחשפו אותו.

"סודות המלך שלמה" – חדר בריחה בבני ברק, מתאים לקבוצות של 3-10 משתתפים. להזמנת החדר

 

בחדר הבריחה "תעלומת היהלום האבוד"

אפילו אתם לא יודעים מהי המשימה (ראשון לציון)

בחדר הבריחה "תעלומת היהלום האבוד", אפילו פרטי המשימה נותרים חשאיים בתחילת המשחק – ואין זה פלא, מפני שאתם עצמכם, סוכנים חשאיים עתירי ניסיון, ואתם לא צריכים לדעת את כל הפרטים, על מנת להציל את העולם, בשישים דקות.

כפי שיתברר, אם תמצאו את היהלום, תזכו להציל את העולם. כדי לעמוד במשימה - תצטרכו תושייה, התמודדות אינטלקטואלית עם אתגרים לא פשוטים - ואפילו קצת יכולת פיזית. החדר בהשתתפות שחקן.

"תעלומת היהלום האבוד" – חדר בריחה בראשון לציון, מתאים לקבוצות של 2-9 משתתפים. להזמנת החדר