האביב כבר כאן, וזה זמן מושלם למרתון חדרי בריחה!

מרתון חדרי בריחה

כבר ביקרתם באירופה בפסח? עשיתם שופינג מטורף לקראת קיץ 2019? חגגתם בגדול את היציאה מעבדות לחירות? הנה עוד רעיון שאולי לא ניסיתם, ליום מטורף, מלא באדרנלין – ולא פחות חשוב, בתחושה של ביחד עם מי שקרוב לליבכם. קחו לכם יום חופש – וצאו להרפתקה שבמהלכה תצילו את העולם לפחות פעמיים שלוש. כל מה שצריך לדעת על מרתון חדרי בריחה במזג האוויר המושלם של האביב הישראלי – לפניכם.

מרתון חדרי בריחה – עם מי ואיך?

מרתון חדרי בריחה הוא הכינוי ליום שכולו חדרי בריחה. מרתון ממש מוצלח של חדרים יכיל בדרך כלל כארבעה חדרי בריחה ביום – אם תצליחו לקבוע לעצמכם חדרי בריחה קרובים בזמנים מתאימים, כולל הפסקת ארוחת צהריים ועוד הפסקה אחת למנוחה או כוס קפה טובה – תגלו שיש לכם תכנית ליום ממש מלא, מהבוקר עד הערב.

את היום גדוש ההרפתקאות הזה, אתם וודאי תחלקו עם עוד אנשים – הקבוצה שלכם. זה יכול להיות בזוג (קחו בחשבון שיש חדרים שלא מקבלים אסקייפרים בזוגות אלא רק בקבוצות גדולות יותר), עם כל המשפחה, עם חבר'ה מהעבודה או חברים שחולקים איתכם את התחביב – מה שזה לא יהיה, קחו בחשבון שלאורך יום המרתון שלכם יהיו רגעים שתרצו לתלוש שערות – ויהיו רגעים מרגשים של הצלחה משותפת.

אל תשכחו לקחת בחשבון את זמני הנסיעות מחדר בריחה אחד למשנהו – ואת 15 הדקות המומלצות להגעה לכל חדר בריחה, לפני זמן המשחק שנקבע לכם.

חדרים מושלמים למרתון חדרי בריחה

אם אתם מאלה שעוברים על חדרי הבריחה בארץ לפי אזורים גיאוגרפיים, או אם אתם מעוניינים לעסוק יותר בבריחה ופחות בניווט – אנחנו ממליצים לשקול את מתחמי חדרי הבריחה, שיאפשרו לא רק מספר חדרי בריחה מבלי להזיז את הרכב – אלא אפילו לעיתים גם מחירים מוזלים בהזמנת מספר חדרי בריחה באותו מתחם. הנה כמה מתחמים שיציעו אירוח רווי הרפתקה למרתון חדרי הבריחה האביבי שלכם:

קווסטומניה – הרפתקה, מרדפים, ואקשן

מתחם קווסטומניה בתל אביב, מציע ארבעה משחקים באותה הכתובת: חדר הבריחה עליסה בארץ הפלאות (ממש מתאים גם לגדולים, חדר אווירתי ייחודי), המרדף, אושן 5, והכלא הרוסי.

כל חדרי הבריחה מתאימים לקבוצות של 2-5 שחקנים.

מתחם קווסטומניה בתל אביב

קווסטרום – ללכת לאיבוד בהרפתקה מספר, או לפחד עד מוות בחדר אימה

מתחם "קווסטרום" בחיפה מציע ארבעה חדרי בריחה מדליקים, בעלי מוניטין ורוויי אווירה, והם:חדר בריחה "המסור" (מפחיד מאוד, מתאים לחובבי הז'אנר, מתאים גם לקבוצות גדולות), סוכן 007, שר הטבעות, וחדר הבריחה "בלש אמיתי" שמתאים במיוחד למתחילים או לנערים.

כל החדרים מתאימים ל 2-8 משתתפים, פרט לחדר "סוכן 007" שאינו מקבל זוגות.

מתחם קווסטרום בחיפה

לוק בוקס – שני חדרי בריחה ייחודיים

למי שמחפשים חדר בריחה מאתגר במיוחד, אווירתי במידה אבל גם כזה שייאלץ אתכם לחשוב מחוץ לקופסה – נמליץ גם על מתחם Lock Box המציע שני חדרי בריחה – "מבצע אפולו" ו"בייקר סטריט". בעוד השני בעל סיפור רקע קצת יותר אפל, שני חדרי הבריחה מכילים שפע של חידות ברמה גבוהה שיצריכו מכם עבודת צוות וחשיבה שונה. שני החדרים מתאימים לקבוצות של 2-8 משתתפים.

מתחם לוק בוקס

לכו על זה!

הנה עוד שלושה טיפים שיעזרו לכם להפוך את מרתון חדרי הבריחה שלכם מוצלח במיוחד:

  • זכרו שככל שהקבוצה גדולה יותר, המחיר לשחקן בודד צפוי להיות נמוך יותר
  • אל תשכחו להשאיר די זמן בין חדר לחדר להגעה, להתארגנות, לקבלת תדריך (כרבע שעה) עבור כל חדר, ואם צריך – אז גם לנסיעה וחנית הרכב
  • אל תשכחו ללכת לישון מוקדם בערב לפני, לאכול ארוחת בוקר טובה ולדאוג שהחשיבה תהיה במיטבה – אתם תצטרכו את כל העזרה שתוכלו להשיג לעצמכם!