לבלות את ראש השנה האזרחית בחדר בריחה

לבלות את ראש השנה האזרחית בחדר בריחה

יש מי שמאמינים כי הדרך בה נפגוש את השנה האזרחית החדשה שעומדת בפתח, היא גם הדרך שבה רובנו קרוב לוודאי נעביר אותה. אז באיזה סוג של סילבסטר אתם מעוניינים. האם אתם מחפשים לחגוג אותו רומנטי או שאתם מעוניינים באחד שיהיה מלווה בחגיגות פרועות? האם הוא צריך להיות יוקרתי או שמא צנוע? האם תרצו לחגוג את קבלת השנה החדשה באמצעות נשף עם שטיח אדום או ארוחת גורמה עם שמפנייה (ורודה אולי...) והרבה? כן יש אכן הרבה מאוד הצעות, אבל לנו יש אחת בשבילכם קצת מפתיעה ואחרת, כי מה דעתכם לקבל את פני ראש השנה האזרחית בחדר בריחה ולעשות זאת יחד עם החברים הטובים שלכם או המשפחה? הנה כמה רעיונות ועצות.

היכן אפשר להיפגש?

אז זהו שנכון להיום ישנם כמה מאות, חדרי בריחה הפרוסים ברחבי המדינה, מהצפון ועד הדרום. חלק מהחדרים ממוקמים במתחמים של חדרי בריחה המאפשרים מבחר גדול של חדרים במקום אחד והנושאים בהם מגוונים ומתאימים בסופו של דבר כמעט לכולם, בכל גיל ובכל מצב. עוד נקודה, חשובה לא פחות במקרה הזה של בילוי ראש השנה האזרחית בחדר בריחה הוא שבחלק מהמתחמים הללו אפשר לערוך מסיבה לאחר שמפצחים את החדר הבריחה.

אומנם רוב חדרי הבריחה מיועדים לשבעה או שמונה אנשים במקסימום, אולם כיום מתפתח טרנד חדש של חדרי בריחה, והוא של חדרים המתחרים אחד מול השני. בנוסף, אם בחרתם במתחם חדרי בריחה אפשר לוודא שחלק יהיו בחדר אחד ואחרים בחדר אחר – כל אחד בהתאם לבחירתו והעדפותיו. כי כמו שאתם וודאי מבינים יש כאלו המעדיפים חדרים מפחידים יותר ואחרים פשוט נהנים לפתור חידות ופחות מעוניינים לחוות אימה.

מפחיד או מסקרן ?

וזהו בדיוק העניין כי ישנם חדרי בריחה שהם בדרגת המסקרן. מה הכוונה? כאלו שתצטרכו לעבוד בהם קשה לפתור את החידה אבל מדובר יותר באתגר מחשבתי. בעוד שז'אנר אחר הוא חדרי הבריחה מסוג האימה. אלו נוטים להיות מפחידים למדי. אבל תודו שמקצת לחץ ואימה לרובנו לא קורה כלום. במקרה הטוב אלו יכולים להריץ את האדרנלין בגוף אצל רובנו ולספק תחושת אקסטרים, לכן לא כדאי לשלול אותם על הסף.

חלק מחדרי הבריחה נעזרים בשחקנים, ואלו מוסיפים לרובד המסתורין. אם בחרתם בחדר כזה שימו לב לעובדה שלא פעם נוכחותו של השחקן בחדר יכולה לבלבל ולהטעות את שאר המשתתפים. מה שכן מדובר בחדרים יחסית נדירים בארץ. אבל מי שמצליח להגיע לחדר כזה יגלה כי מדובר בחוויה ייחודית ואפילו מעט שונה מזו שקיימת בחדרי הבריחה הרגילים. כאמור הימצאות השחקן יכולה לשנות את התפתחות העלילה ואת סיומה.

להיות בחדר מציאות מדומה

קיימת כמובן גם האפשרות לבילוי ראש השנה האזרחית בחדר בריחה מתוחכם המדמה מציאות. חדרי מציאות מדומה או חדרי וי.אר הם מועטים אומנם אך הם מאפשרים לכם להרגיש שנכנסתם אל תוך משחק מחשב מה שהופך את החוויה למגניבה במיוחד. לכאורה חדרי בריחה מציאות מדומה, דומים לחדרי הבריחה הרגילים, כי גם כאן על המשתתפים להצליח לברוח מהחדר באמצעות שיתוף פעולה, התמודדות עם חידות ואתגרים וחשיבה יצירתית. אלא שכאן המשתתפים לובשים משקפי מציאות מדומה והחדר בו הם נמצאים הוא חלק מתוך המציאות המדומה. בקיצור חוויה מלהיבה במיוחד.

שתהיה לכם שנה אזרחית טובה.

למבחר חדרי הבריחה