שבועות - סופ"ש ארוך לבלות עם המשפחה בחדר בריחה

חג שבועות שמח

האם גם אתם הגעתם לנקודה הזו כהורים שבה אתם פשוט לא יודע לאן לקחת את הילדים שלכם כאשר יש לכם זמן פנוי  לבלות יחד? הייתכן שכל הרעיונות שלכם הם משעממים מדי עבור הילדים, ואלו שאינם כאלו עשויים להיות יקרים או מלחיצים מדי? הנה מתקרב ובא לו חג שבועות, וכשחושבים על זה הרי שאחרי שמסיימים לאכול את ארוחות החג, נשאר לנו בעצם לא מעט זמן פנוי לבילוי. אז מה עושים? תנו לנו להציע לכם לבלות עם המשפחה בחדר בריחה.

בילוי זמן איכות משפחתי
בעידן הנוכחי לא מעטים מבינינו מוצאים עצמם עם המשפחה שלהם בחדר אחד אבל ללא כל חיבור אמיתי. ותודו שבמקרים רבים אתם נושאים עיניכם אל שאר יושבי החדר ומוצאים אותם מציצים במסך כלשהו, וכל מה שניבט אלינו הוא ציצית ראשם. אז איך הופכים את המפגש החברתי וזמן הבילוי יחד לאיכותי יותר? אם לא שמעתם עליהם עד כה, אז הנה הבשורה מגיעה אליכם. אפשר ללכת ביחד לחדר בריחה. כאן יתאפשר לכם ולילדים שלכם "לחיות בסרט". ובמקום למצוא עצמכם פסיביים מול המסך, תהפכו לאקטיביים, והאדרלנין והמתח רק מתעצם כשאתם הם אלו האמורים ללפצח את החדר.
אין ספק כי אחד הדברים הטובים ביותר שתגלו על עצמכם אם תחליטו לבלות עם המשפחה בחדר בריחה, הוא שפתרון חדר בריחה כמשפחה מאפשר לכם את ההזדמנות להפוך ליחידה אחת המשרתת את אותה מטרה. כאן מטשטשים הגבולות, אתם כבר לא רק אמא ואבא וילדים, אלא יחידה אחת המשתמשת בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לפצח את החידה.

המשפחה בחדר בריחה

לבלות עם המשפחה בחדר בריחה - חדרי בריחה מתאימים
מי שמכיר את תחום חדרי הבריחה יודע כי לכל חדר בריחה יש סיפור סביבו נרקמת החידה אותה יש לפתור. חדרי בריחה פזורים ברחבי הארץ, באזורים שונים. חלקם נמצאים במתחמים המאפשרים גישה למספר חדרי בריחה. כאשר אתם רוצים לבלות עם המשפחה בחדר בריחה מומלץ לקרוא את הסיפור של החדר ולבדוק אם הוא מתאים לגילאים השונים. מומלץ גם לא לבחור חדר בריחה מז'אנר האימה, במיוחד כשמדובר בגילאים צעירים, ועדיף להתמקד בחדרים המעוררים סקרנות ואולי אפילו כאלו שיאפשרו לילדים שלכם לגלות עניין מעבר לשהייה בחדר.

 

"סודו של הודיני" (תל-אביב)

כאן תוכלו לחשוף את קסמי ההילחצות של אחד מאומני האשליות הגדול ביותר בכל הזמנים, כאשר בעצם תשתמשו בחדר הבריחה שבנה לעצמו ותנסו להיחלץ ממנו.

"שוד המאה" (ירושלים)

פה תוכלו להעמיד פנים כי אתם חלק מכנופיה העומדת לבצע את שוד המאה, כאשר תפרצו לדירתו של מדען מטורף שזכה בפרס כספי מהגדולים בהיסטוריה של ישראל, ובגלל שהוא לא סומך על הבנקים הוא מחזיק את הכסף בבית. עליכם לנצל שעת כושר נדירה בה המדען יצא מדירתו, להיכנס אליה ולנסות להיחלץ ממנה בעוד מועד טרם שובו כשבידכם הכסף.

"האוצר של קפטן הוק" (חיפה)
כאן תצאו בעקבותיו של אוצרו האבוד של קפטן הוק, אחד הפירטים מטילי האימה בהיסטוריה. באי הבודד שאליו הגעתם תצטרכו לאתר את האוצרות המסתתרים מאחרי עשרה מנעולים שונים.

אפרופו אוצרות, בראשון לציון תמצאו את חדר הבריחה.

"אינדיאנה ג'ונס" (ראשון לציון)
כאן תצטרפו למשלחת מיוחדת היוצאת למסע במרכז אמריקה בעקבות אוצרות המאיה האבודים. במהלך חיפושי אחרי האוצר האבוד נעלם ד"ר ג'ונס. תפקידכם לאתר אותו ולמצוא את האוצר האבוד.

 

חג שבועות שמח ובילוי משפחתי מהנה !