חדרי בריחה בתל אביב לבילוי מהנה באירועים

חדרי בריחה בתל אביב לבילוי מהנה באירועים

אם אתם מחפשים את הבילוי מס' 1 שלכם בתל אביב, הגעתם אל המקום הנכון. חדרי בריחה בתל אביב לוקחים אתכם למחוזות חדשים של דמיון ועלילות מרתקות, במהלכן תצטרכו לפתור חידות ולהגיע מהר לסיום המבוך. אתם לא לבד, אלא מגובים בחברים ובבני המשפחה הכי קרובים שלכם. חדר בריחה מיועד ל- 6-7 שחקנים, וכולם מגויסים למען המטרה: לסיים ולהכתיר את המשחק בהצלחה.

על מה העלילה

בדרך כלל, מדובר על עלילת מתח לא פתורה שאתם צריכים לסיים. חלק מהעלילות הן יצירה מקורית של הנהלת חדר הבריחה וחלקן הן עלילות ידועות מסיפורים מפורסמים. על פי רוב, אתם מגלמים את הצד הטוב שבעלילה שצריך להערים על הצד הרע ולהכריע את חדר הבריחה. חדרי בריחה בתל אביב מכילים את כל מה שיגרום לכם ליהנות ולהתרגש מהבילוי שלכם: חידות מרתקות, טוויסיטים מרגשים בעלילה והרבה מאד שלבים בדרך לפתרון סופי של החדר.

כיצד משחקים בחדרי בריחה

המשחק בחדרי בריחה נעשה כאשר כולכם שומעים את הסיפור הראשוני של העלילה ממנהל המבוך. לאחר מכן, הוא מכניס אתכם לחדר ואז עליכם לגלות איפה נמצאים הפתרונות לחידות השונות. בשלב ראשון אתם תגלו שכל החדרים סגורים, כל הקופסאות בחדר נעולות ויש כמה התקנים בודדים פתוחים שאמורים להוביל אתכם לפתרונות של השלבים הבאים. כל פעם שבמסגרת חדר בריחה תצליחו לפתור משהו, ייפתח עוד ארון, תיפתח עוד קופסה או תקבלו גישה לעוד חדר. המשחק חייב להתבצע במסגרת קבוצתית, וביננו – זה גם מה שעוזר לכם לנתח את המבוך, שכן ברגע שכולכם רתומים למטרה חדר הבריחה יסתיים במהרה ובהתרגשות של כל המשתתפים.

סיום המשחק בחדרי בריחה

בסיום המשחק במסגרת חדרי בריחה מגיעים לאיזשהו טוויסט שעושה את המשחק למהיר יותר ומעניין יותר. מנהל המבוך או שחקנים וניצבים במבוך מגלמים את הדמויות ה- "רעות" בעלילה והן בעקבותיכם! אתם צריכים לסיים לפתור מהר את החידות כדי שתוכלו לצאת במהרה מהחדר. מאד חשוב לעבוד מהר בשלב הזה, אבל דווקא אז יוצאות ההברקות הכי טובות של משתתפי חדרי בריחה בתל אביב. אחרי שלב זה תם המשחק, וניתן להמשיך ליעד הבא באירוע המתוכנן.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*