חדר בריחה ב ZOOM או במציאות? מה תעדיפו?

חדר בריחה ב ZOOM או במציאות? מה תעדיפו? - bookescaperoom

שנת 2020 היא ללא ספק שנה אשר תכתב בספרי ההיסטוריה ותזכר לדורות רבים. בשנה הזו החיים של כולנו עברו שינוי ומהפך של ממש. מקהילתיות, מעורבות חברתית, אירועים ומסיבות, מקומות עבודה שוקקים ועוד, העולם נאלץ לעצור את המירוץ הבלתי פוסק ולהיכנס למציאות של סגרים, בידודים, ריחוק חברתי, מסכות, הגבלות על עסקים ועוד.

גם על חדרי הבריחה המגיפה הזו השפיעה, אפילו השפיעה מאוד. חדרי בריחה רגילים הורגלו להיות שוקקי חיים במיוחד בסופי שבוע וימי חופש, אך ההגבלות השונות אילצו אותם לשנות כיוון. חלק מהם נסגרו או הושבתו זמנית, אך גם יזמים ברוחם יצרו חדרי בריחה וירטואליים באמצעות ZOOM אשר מאפשרים ליהנות מהחוויה גם מרחוק.

ומה אתם מעדיפים?

פסק זמן ומעבר למציאות אחרת

אחת הסיבות שהובילו לכך שחדרי הבריחה הפכו להיות כל כך מבוקשים ופופולאריים בשנים האחרונות היא העובדה שחדרי הבריחה איפשרו לרבים לקבל פסק זמן ולעבור למציאות אחרת, גם אם זה רק לשעה.

לא מדובר רק באתגר למוח, אלא בחוויה אשר מוציאה אותנו לזמן קצר משגרת היום השוחקת ומהלחץ הבלתי פוסק בו רבים מאיתנו נמצאים, מה שמעורר את המוח לחשיבה אך גם יוצר הפסקה ממחשבות מטרידות אחרות וכך החוויה עצמתית יותר.

גם באמצעות ה ZOOM, חדר בריחה יאפשר לכם לעצור לרגע את המרוץ היום יומי ולעבור למימד אחר, אבל אתם צריכים להתכונן לכך נכון. בניגוד לחדר בריחה פיזי בו אתם סגורים בחדר, כאשר אתם מבצעים את האתגר בצורה דיגיטלית, אתם צריכים להכין את הסביבה שלכם כך שבאמת תהיו מרוכזים וללא הפרעות.

פתרון מעולה לתקופת הקורונה

חדרי בריחה באמצעות ZOOM הם פתרון מעולה לתקופת הקורונה בה חדרי הבריחה לא יכולים לפעול בצורה סדירה ותקינה, והם מעניקים לכם אפשרות ליהנות מהחוויה גם מהבית שלכם, או אפילו יחד עם חברים.

באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של חדרי בריחה וירטואליים אשר פועלים באמצעות ה ZOOM ולבחור את הנכונים ביותר עבורכם בקלות, בנוחות ובמהירות.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*