מה חשוב לבדוק כשמשווים חדרי בריחה בתל אביב?

מה חשוב לבדוק כשמשווים חדרי בריחה בתל אביב?

בשנים האחרונות סצנת חדרי הבריחה הפכה להיות הרבה יותר רחבה מאי פעם. אם אתם מחפשים חדר בריחה, ולא משנה אם מדובר ביציאה עם חברים, יום גיבוש לעובדי החברה או כל סיבה אחרת, תוכלו למצוא מגוון רחב של חדרי בריחה שיתאימו לכם. לכן, אם אתם רוצים למצוא את חדר הבריחה הנכון ביותר עבורכם, בוודאי כמו רבים גם אתם מבצעים השוואה בין כמה חדרי בריחה בתל אביב שונים.

אם אתם רוצים לבצע את ההשוואה על הצד הטוב ביותר, ולמצוא די בקלות את חדר הבריחה הנכון לכם, קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה נתוני השוואה חשובים שאולי לא חשבתם עליהם.

דרגת קושי

חשוב לבדוק את דרגת הקושי של האתגר בחדר הבריחה ולוודא כי הוא מתאים היטב למשתתפים. אם תבחרו אתגר בדרגת קושי שאינה מתאימה, יכול לקרות אחד משני הדברים הבאים:

  1. האתגר יהיה קל מידי לפיצוח (כמו בחדרי בריחה המיועדים לילדים אליהם יגיעו מבוגרים), מה שימנע את התחושה של האתגר והסיפוק בפתירתו, ולכן יפגום בהנאה בחדר הבריחה.
  2. האתר יהיה קשה מידי (כמו בחדר בריחה למבוגרים אליו יגיעו ילדים), מה שיגרום לייאוש במהרה ושוב, יפגום בהנאה מחדר הבריחה.

לכן בדקו היטב את דרגת הקושי בחדר הבריחה אליו אתם פונים, והתאימו אותה למשתתפים המגיעים.

קונספט חדר הבריחה

במיוחד אם אתם מגיעים עם קבוצה של אנשים, חשוב שתבררו את הקונספט המקובל על כולם לפני שאתם בוחרים חדר בריחה. לדוגמא, ישנם כאלו שלא יהיו מוכנים להיכנס אל חדרי בריחה בקונספט אימה, ויצטרכו להישאר מחוץ לחדר ולא להשתתף בחוויה בסופו של דבר, וחבל.

מיקום

אם אתם לא מגיעים כולם יחד, ומאותו המקום, בדקו את המיקום של חדר הבריחה והאם המיקום הזה נוח לגישה עבור כולם. אם חלק מסתמכים על תחבורה ציבורית עליכם לוודא כי ישנה תחנה בקרבת מקום בשעות המתאימות ועוד, הכל בכדי להיות בטוחים כי כל חברי הקבוצה יוכלו להשתתף בחוויה ללא יוצא מן הכלל.

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תוצג, שדות חובה מסומנים ב *

*
*